олекотяване на автомобила
- kserx76
- потребител
- Мнения: 146
- Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
- Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
- Местоположение: русе
- Status: Извън линия
олекотяване на автомобила
Това е наи-ефтиня вариант за силов тунинг.Премахнете излишните неща от автомобилите си.Аз съм с мондео 2,0 комби.Премахнал съм целия климатик с компресора,резервна гума и крик ( сложих спреи за спукани гуми) тежкия метален капак над резервната гума,катализатора и двете задни гърнета с трабите ( тежаха сигурно 500кг двете ) на тяхно място сложих само едно краино от хечбека и накрая разбира се сменяте тежките стоманени джанти с по-леки такива от алунии.Чувам мнения че ако по този начин спестите на колело по 3-4 кг ефекта е осезателен.Аз още не съм събрал пари за джанти но се опитвам
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
От тон и половина е станало на тон и четиристотин и петдесед - все е нещо.
Ескортите преди 90 са към 900 кила стандартно
Ескортите преди 90 са към 900 кила стандартно
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
kserx76 написа:Това е наи-ефтиня вариант за силов тунинг.Премахнете излишните неща от автомобилите си.Аз съм с мондео 2,0 комби.Премахнал съм целия климатик с компресора,резервна гума и крик ( сложих спреи за спукани гуми) тежкия метален капак над резервната гума,катализатора и двете задни гърнета с трабите ( тежаха сигурно 500кг двете ) на тяхно място сложих само едно краино от хечбека и накрая разбира се сменяте тежките стоманени джанти с по-леки такива от алунии.Чувам мнения че ако по този начин спестите на колело по 3-4 кг ефекта е осезателен.Аз още не съм събрал пари за джанти но се опитвам
Това което си описал е за коли за писти.
Да нямаш резервна гума не е добра идея. Климатик може да се махне,ако не ти трябва,ами за какво си купуваш кола с климатик, ако ще го махаш?! Гърнета да олекотяваш, може, ако се направи достатъчно тиха, не да е някоя изтърбушена .
Иначе, ако говорим за олекотяване има доста неща, но вече не е за всекидневна употреба или ще е дрразнеща понякога.
Махане на:кора на двигателя,пластмаси излишни, смяна на малки джамове с фибростъкло, премахване на тапицерии, на музика, но това всичко според ползвателя. Понеже всеки сам трябва да избере какво да кара.
Ръждата е по-лека и от карбона
П.П. Ескорта ми е 935 кг, без олекотяване, ако се олекоти сигурно ще лети, но при неговите коне няма да има сцепление..
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Колата е 1300 кила празна. Пробвал съм безброй пъти-плюс минус 300 килограма са и все тая. По абсолютно един и същ начин върви, еднакво и харчи. На мен ми трябва минимална цена на километър пробег. Вярвай, ако ставаше така, отдавна да съм я оставил само на ламарина. Не става.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Струва ми се, че за тази гимнастика е по-добре да се тръгне от Ескорт хетчбек 1.8 или РС2000, вместо от Мондео комби, но това си е лично мое виждане. Просто неолекотения Ескорт ще е по-лек от максимално олекотеното Мондео.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Да , те не случайно рали-версиите са базирани на някое от по-малките купета на марката(Fiesta , golf....)
Иначе плюс минус 100-200 кила няма как да не окажат влияние , освен ако двигателя не си е ламя по принцип или е някой голям дизел , който като го товариш му става по-хубаво
По себе си съдя , Фиестата беше 950 кила , Пежото ми е 100 кила по-тежко и със 1-2 литра по лакомо на 100 км(градско)...и двете са бензин , едни и същи коне
Иначе плюс минус 100-200 кила няма как да не окажат влияние , освен ако двигателя не си е ламя по принцип или е някой голям дизел , който като го товариш му става по-хубаво
По себе си съдя , Фиестата беше 950 кила , Пежото ми е 100 кила по-тежко и със 1-2 литра по лакомо на 100 км(градско)...и двете са бензин , едни и същи коне
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- Tsurinski
- потребител
- Мнения: 245
- Регистриран: 27 май 2009, 11:47
- Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Да така е, но колегата разполага с Мондео и е похвално, че се е заел с олекотяване, стига да не нарушава безопасността на автомобила. Съвет от мен е да внимава с избора на ляти джанти - не винаги са по-леки от стоманените (личен опит). Успех в начинанието!HACKO написа:Струва ми се, че за тази гимнастика е по-добре да се тръгне от Ескорт хетчбек 1.8 или РС2000, вместо от Мондео комби, но това си е лично мое виждане. Просто неолекотения Ескорт ще е по-лек от максимално олекотеното Мондео.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Още нещо за по малък разход карай на затворени стъкла и махни ръчките на прозорците.
Махни бравите на вратите направи ги да се отварят с копче.
Махни двете пистачки сложи една централна и я дръж в положение среда на прозорец.
Слоци по малък акумолатор.слагай по малко течност в казанчето за чистачки.
Ако се замиалиш има резон във всичко това.
П.С. забрайх да спомена и алтернатора.колкото повече ел. консумация има в един автомобил толкова повече се.товари алтернатора респективно товари мотора и автомобила гори повече.с две думи преправяш стопояете в диодни( 0.5 w с 5w)сменяш стандартните крушки с ксенон( 30-35w в 110-120w)
Махни бравите на вратите направи ги да се отварят с копче.
Махни двете пистачки сложи една централна и я дръж в положение среда на прозорец.
Слоци по малък акумолатор.слагай по малко течност в казанчето за чистачки.
Ако се замиалиш има резон във всичко това.
П.С. забрайх да спомена и алтернатора.колкото повече ел. консумация има в един автомобил толкова повече се.товари алтернатора респективно товари мотора и автомобила гори повече.с две думи преправяш стопояете в диодни( 0.5 w с 5w)сменяш стандартните крушки с ксенон( 30-35w в 110-120w)
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
- kserx76
- потребител
- Мнения: 146
- Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
- Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
- Местоположение: русе
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Колега за последно съм пукал гума 98г а климатика ми беше заминал,компресора беше разбит и за това го махнах.Металния капак над резервната гума ми строших пантите една зима и не можах да ги оправя.А иначе имам спреи за спукани гуми и карането извън града с тази машина за изгаряне на бензин ми се случва 3-4 пъти в годината
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Като си махнал компресора си олекотил колата точно 7,5кг.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: олекотяване на автомобила
Всеки килограм е 0.01 сек на обиколка на Ф1 така че файда сигорно има.Didibao написа:Като си махнал компресора си олекотил колата точно 7,5кг.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост