акъл за форума, силов тунинг на escort 1.8td, общи приказки и т.н.

Потребителски аватар
strajarq
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
Status: Извън линия

акъл за форума, силов тунинг на escort 1.8td, общи приказки и т.н.

Мнение от strajarq » 18 апр 2015, 22:16

След 2 години застой пак съм в форд сектата :mrgreen: онзи ден се затъжих за старата фиеста и реших че е време пак да си взема нещо на марката. Ескорт 98г 1.8тд 90 *sheepy*
Добре запазен автомобил няма да хлопне да тропне. Та да попитам случайно да знае някой може ли да се чипосва този двигател и ще издържи ли или трябват по стабилни карантии
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от ЯЛТА » 18 апр 2015, 22:27

Само механичен тунинг, увеличаване порцията гориво, челен интеркулер, малко по голям надув на турбото,- общо взето нищо впечатляващо.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
strajarq
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от strajarq » 19 апр 2015, 16:52

Доста съм разочарован от форума.. Цял ден ровичкам и срещам само постове на хора над 30-40г. и то "почетни членове" или модератори (няма да споменавам имена) които пишат в темите на хората "в книжката на колата да виждаш да пише че може да се кара с 17-ки или с еди колко си широки гуми" с една дума давай да караме само по книжките както е писано с точност да спазваме всичко от производителя и да не правим промени каквито на нас ни харесват. И другото ако някой почне да пише примерно за спортно окачване или каквото и друго да е, веднага се започва едно хейтване.. Взимайте пример от другите хора и форуми които не са толкова замрели.. примерно Vw, Honda та дори и лада форума е по живнал от тукашния.. Един съвет (надявам се да не бъде прието като заяждане и т.н) Оставете по младите да правят с колите си нещо по различно. И вместо да се придържате към това какво пише в книжката на колата че не може да се кара с еди кво си и еди що си, помогнете да се намери решение това да стане :) Старата ми фиеста (мк2 89г) всеки казваше че това не може онова не може, но добре че хората в другите форуми споделят кой какво мисли и се стига до решение така фиестата стана с с главини 4х100 , спортно окачване се напасна задни дискове и коша щеше да се преправя за 1.8тд 90коня но не стигнаха парите :) Та от ескорта съм доволен малко муден е до включването на турбината та за това питах дали може да се чипне и като цяло заводско колко надува турбото понеже не можах да намеря вход за манометър а не ми се занимава да дупча и да меря. Въпроса ми е може ли този двигател да се надуе да кажем до 1.2-3 и турбото да се пуска от 1.5к оборота. Съответно и тоя кулер нз за какво са го проснали горе до двигателя и при първа възможност се сменя с челен. Целта на това проектче е че не съм срещал сега пипнато ескортче дизел (поне в Сливен и региона). Целта е един по различен ескорт от нормалните mechanic-smile

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от ЯЛТА » 19 апр 2015, 17:14

strajarq написа:Доста съм разочарован от форума..
Това трябва да го насочиш към себе си ! Темата ти е в "Моята кола", а не в техническите раздели !
strajarq написа:Оставете по младите да правят с колите си нещо по различно.
Нищо различно не можеш да направиш, всичко вече е открито, просто ти не го знаеш.
strajarq написа:Доста съм разочарован от форума.. Цял ден ровичкам и срещам само постове на хора над 30-40г. и то "почетни членове" или модератори (няма да споменавам имена) които пишат в темите на хората "в книжката на колата да виждаш да пише че може да се кара с 17-ки или с еди колко си широки гуми" с една дума давай да караме само по книжките както е писано с точност да спазваме всичко от производителя и да не правим промени каквито на нас ни харесват.
За всичко това се пише и пита в темата "Тунинг", не в "Моята кола" тук разбиращите няма на какво да се порадват.............
strajarq написа: Та от ескорта съм доволен малко муден е до включването на турбината та за това питах дали може да се чипне и като цяло заводско колко надува турбото
Моето турбо на същия мотор започва да надува от 1500 оборота.
strajarq написа: (поне в Сливен и региона).
За това трябва да потърсиш/попиташ Specialista, той е в Ямбол, ей го къде е до Сливен. Той пише и чете само в темата "Двигател и трансмисия".
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 70#p471063
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от BIGFORDFAN » 19 апр 2015, 17:33

Аз ще кажа само за кулера едно мнение. То хубаво челен кулер да се сложи, но защо Subaru, Toyota, Suzuki и т.н. слагат също там кулера? Удължават се много турбо пътищата ако се изнесе отпред, виж как е реализирано охлаждането при ''японците'' и помисли как да продължаваш с тунинга.

Потребителски аватар
strajarq
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от strajarq » 19 апр 2015, 17:43

Знам че се удължават пътищата. При субару кулера е на същото място но ако си забелязал при фордовете въздушния поток за кулера минава през предния капак под кората съответно над топлия двигател. При скуби и тойота въздухозаборника е точно над кулера на капака.. а не мисля че на ескорт ще седи добре пощенска кутия на капака..

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от BIGFORDFAN » 19 апр 2015, 17:53

Ти гониш макс. мощност или визия? Аз помислих че търсиш най-ефективното решение, а пък и заборника според мен няма да стои много грозно.

Потребителски аватар
strajarq
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от strajarq » 19 апр 2015, 20:11

Гоня изчистена визия с прилично вървене дори и да сложа челен кулер няма да е показно изкаран с изрязани брони и т.н
стремя се към нещо такова
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от ЯЛТА » 19 апр 2015, 20:25

Приятел срещни се със Specialista, поговорете си какво търсиш. Моето Мондео има приличен вървеж, без никакви "тунинги". Твоята за да не върви, при по лекото купе, най вероятно се касае за комплексни проблеми, малко от клапани, малко от турбо, клапана ако не е затапен, горивото може да не и стига, центровката на ангренажа може да не е перфектна........ Когато всички тези неща се вкарат в норми, Ескорта трябва да си има много прилична динамика.
Много хора не го вярват, а доста от форума се увериха, че точно така стоят нещата, сега благославят Specialista.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
strajarq
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от strajarq » 19 апр 2015, 20:42

Писах му лично. Колата си върви нормално просто това ми е първият ескорт дизел и ми е непознат малко този двигател.. преди това съм карал голф 3-ка 1.9тди 90кс. но беше с бензинова кутия от 1.4 и палеше на турбина.. (турбото беше от 2.5 настроено да се включва на 1100 оборота) и старта беше изключителен.. при ескорта забелязах че вече от 2700 оборота се развърта и се усеща доволно ускорение но преди това си е мъртвец иначе колата като я взех мина основен преглед и смяна на ролки, ремъци масла.
И просто ми е странно за всяко едно нещо да отваряш раздел след раздел и тема след тема.. Мисля че всичко може да е в един раздел иначе просто така на никой не му се занимава за всяка една дреболия, например има си тема за колата и му се разхлопа нещо и да отваря нова тема в друг раздел при положение че може в една и съща тема да се следи цялото развитие на един автомобил. Но това си е лично решение на хеад админа.. smiley-transport03

Потребителски аватар
Ivaylo Georgiev
Администратор
Администратор
Мнения: 2418
Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX
Местоположение: София, кв. Лозенец
Контакти:
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от Ivaylo Georgiev » 19 апр 2015, 20:43

С две думи: чип тунинг на този двигател: не съществува. Можеш да си спестиш търсене и мислене, като ме послушаш. Има много менте глупости из нета за чип на 1.8 тд, не се хващай.
Имам същия ескорт, виж го в профила ми, който съм го възстановил от-до и ако съществуваше истинско чиписване на този мотор, щеше да е наличен при мен.
Както добре са те насочили, само механични подобрения може да правиш по колата и двигателя.
Да, много хора хвалят специалиста и излиза малко като пееене в един глас, но и аз бях там и моя ескорт направи и трябва да ти кажа, че разликата е поразителна, колата е зашеметително пъргава и лети и без никакви допълнителни екстри. Жоро просто разбира отлично от тези мотори. Факт.
Пусни още малко снимки да й се порадвам ееехх ескорт печка *guitarock* *bemine* _friends_

Потребителски аватар
strajarq
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от strajarq » 19 апр 2015, 21:08

Вторник като мина през КАТ да и я регистрирам с сливенски номера ще я нацъкам че вече ми е кофти.. явно ми е писано всички фордове да ги купувам от Хасково.. Старата ми фиеста беше с хасковси номера сега ескорта.. Запазено автомобилче Ghia а и като цяло ми е слабост марката *kneeford* срещал съм много добри отзиви за специалиста от други форуми но не знаех че и с форд работи защото повечето пишман майстори всичко могат а накрая резултата е отчайващ. Ако не е тайна какво прави по твоята и колко ти излезе г/д ако не е обществена тайна :D:

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от BIGFORDFAN » 19 апр 2015, 21:58

Има вариант да си с по-дълги скорости, понеже си хечбек (комбито е с по-къси почти винаги). Но това дето го казваш след 2700 об. да тръгва здраво не е никак нормално, на 2000 об. вече трябва турбината да е във вихъра си (при мен също тръгва много приятно и пъргаво и с лекота набира), ще стане и твоята така, само трябва някой който разбира от тези ГНП (Специалиста) да я пипне.

Потребителски аватар
Erudit
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 22 яну 2012, 23:04
Модел на автомобила: Ford Mustang 3.8i
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от Erudit » 19 апр 2015, 22:06

Според мен не се вкарвай във филм с опити за Тунинговане.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: escort 1.8td

Мнение от paci » 19 апр 2015, 22:27

Виж в МОЯТА КОЛА темите mladen1984


Виж как му вървят темите.
На няколко пъти се опитват да му ги омажат, но момчето замълчава.

Не съм го чул да се оплаква от форма.

Потребителски аватар
strajarq
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
Status: Извън линия

Re: акъл за форума, силов тунинг на escort 1.8td, общи приказки и т.н.

Мнение от strajarq » 23 апр 2015, 20:50

Евала на умника който ми е сменил името на темата много си умен и стриктен! по темата колата е с друга турбина осезаемо си върви доста повече вчера имаше стартове с поло 110кс до 100 заедно след тва 1 кола напред е фордчето :D
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: акъл за форума, силов тунинг на escort 1.8td, общи приказки и т.н.

Мнение от BIGFORDFAN » 23 апр 2015, 21:51

Ти голямо подобрение си направил, щом Поло 110 си бил. Само турбината смени и нафтата ли увеличи? Нещо по кулера ще правиш ли?

Sent from my Lenovo

Потребителски аватар
strajarq
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
Status: Извън линия

Re: акъл за форума, силов тунинг на escort 1.8td, общи приказки и т.н.

Мнение от strajarq » 23 апр 2015, 22:08

Намерих си пътища и като остане време ще го метна зад бронята. Иначе като цяло не мисля сериозни промени и т.н както казах целта е изчистена кола с приятна визия и доволен вървеж! Това че хората тук са свикнали да възприемат че това си е тормозене на колата фък офф :) скоро ще е тръшната с 14-ки steffan 9jзадни и 8j предни с гуми тойо 225/40/14 :mrgreen: :D:

Потребителски аватар
strajarq
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 03 окт 2011, 23:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta mk2 1.6D
Status: Извън линия

Re: акъл за форума, силов тунинг на escort 1.8td, общи приказки и т.н.

Мнение от strajarq » 25 апр 2015, 20:01

Утре да се надяваме с челен кулер :mrgreen:
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
BIGFORDFAN
потребител
потребител
Мнения: 1368
Регистриран: 03 май 2007, 05:06
Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: акъл за форума, силов тунинг на escort 1.8td, общи приказки и т.н.

Мнение от BIGFORDFAN » 25 апр 2015, 23:15

Браво, бързо действаш! Чакам да споделиш има ли осезаема разлика като я подкараш колата.

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта