Тунинг на мощността

Отговори
Потребителски аватар
Tommy
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
Местоположение: Vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Тунинг на мощността

Мнение от Tommy » 21 май 2017, 20:56

Здравейте, върти ми се една идея в главата така и така Ескорт-а си е вечно мой да купя един цял фокус 1 1.8 тдди за части да му сваля цялата карантия двигател кутия помпа турбина компютри всичко и да го сместя в моя ескорт като след това един чип и челен кулер да се слага, тааа ще паснат ли тези неща без някакви сериозни спънки?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12579
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Тунинг на мощността

Мнение от HACKO » 21 май 2017, 21:49

Колега, извинявай за невежеството ми, но като си купиш Фокус, защо по дяволите искаш да караш Ескорт?
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 751
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Тунинг на мощността

Мнение от lubomirov89 » 21 май 2017, 22:52

Колега, аз няма да ти задавам излишни въпроси, а ще ти кажа, че моторите са еднакви. Дефакто по захвата не вярвам да имаш проблем. По скоро елетриките може да са ти проблем. Нека по знаещите ме поправят, ако греша.

Потребителски аватар
Tommy
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
Местоположение: Vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тунинг на мощността

Мнение от Tommy » 22 май 2017, 10:55

Tommy написа:
21 май 2017, 20:56
Здравейте, върти ми се една идея в главата така и така Ескорт-а си е вечно мой да купя един цял фокус 1 1.8 тдди за части да му сваля цялата карантия двигател кутия помпа турбина компютри всичко и да го сместя в моя ескорт като след това един чип и челен кулер да се слага, тааа ще паснат ли тези неща без някакви сериозни спънки?
идеята е да не ставам с 2 коли а и Ескорта достатъчно пари хвърлих по него за да го дам за 1000 лева на някой да се отвози ........ та цялата тази работа е да имам по мощна кола парите съм ги прежалил.

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тунинг на мощността

Мнение от mi6o » 22 май 2017, 12:39

Здравей колега, подкрепям напълно твоя проект. Аз така се чудих 3 дни дали да взема едно Мондео и един приятел ме нави за 3 минути :lol: . Сега имам две коли, питат ме как така ще поддържам и двете, какво ще правя старата и куп въпроси които са ми излишни. На старото Мондео ангренажа е на 20 000 км. , оня ден му смених маслото и филтрите, турбото го рециклирах, разпръсквачите му смених с чисто нови Делфи, сложих му челен кулер, сложих манометър за налягането на турбото ама истински с глицерин вътре ( примерно за болнична апаратура или други машини, професионален ), сложих и буст контролер за малко вдигане на налягането на турбото, сложих чисто нови фарове с лед крушки и на късите и на дългите, има и още неща но не се сещам сега, това лято мисля да сваля ГНП-то и да го пратя на Жоро да го направи както трябва и ще си го карам и така. Никой няма да оцени всичко това, за смешни пари няма да го дам никога, понеже външния вид е зле и така. Новото е 2.2 ТДЦИ, 155 к.с., данъка е ела ме ритни, всичко му е много скъпо ако се строши, съединител, инжектори всичко е една капа пари. Да ама ми хареса, върви като самолет и в крайна сметка това си е лично мое решение и задължение да поддържам две коли, не искам да звучи нахално и по някакъв друг начин, но не ме интересува мнението на другите в случая. Подкрепям с две ръце проекта човече, ще следя развитието и ако мога ще помагам, идеята ти е много яка :D
Поздрави
Последна промяна от mi6o на 22 май 2017, 12:48, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 751
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Тунинг на мощността

Мнение от lubomirov89 » 22 май 2017, 12:47

Mотора ти е тд, следователно може да се побутне малко според мен. Само трябва да се разровиш.

Потребителски аватар
Tommy
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
Местоположение: Vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тунинг на мощността

Мнение от Tommy » 22 май 2017, 14:10

Много си го обичам и искам да го направя този проект ...... и аз се заглеждах по тези мондеота 2.2 дизелче но вериги съединители маховици данъци много ми идват ........ а на ескортчето как има една приказка от всичко по левче ........ а и си е друго с тооо ескорт да накажа някой Голф или Леон с АРЛ мотор :D (целта ми не е състезания а просто да върви прилично, нещо от тип sleeper-че)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12579
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Тунинг на мощността

Мнение от HACKO » 22 май 2017, 18:19

И как ще укротиш повишената мощност, със калпавите спирачки на Ескорта ли? А как ще го задържиш на пътя? 11г карах Ескорт, не че не го харесвах, но вече 2г не мога да се накефя на пътното поведение на Фокуса. Завои, които с Ескорта едвам вземах със 80, сега ги минавам със 100 без проблем, нито се налага корекция на траекторията, нито пипам спирачката, като по релси (а няма ESP).
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Karkelanov
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 06 мар 2016, 18:11
Модел на автомобила: Focus Mk2 ST225 Bluefin Stage 1
Местоположение: Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Тунинг на мощността

Мнение от Karkelanov » 29 май 2017, 15:22

Tommy написа:
22 май 2017, 14:10
Много си го обичам и искам да го направя този проект ...... и аз се заглеждах по тези мондеота 2.2 дизелче но вериги съединители маховици данъци много ми идват ........ а на ескортчето как има една приказка от всичко по левче ........ а и си е друго с тооо ескорт да накажа някой Голф или Леон с АРЛ мотор :D (целта ми не е състезания а просто да върви прилично, нещо от тип sleeper-че)

Моето мнение и по това което съм чел из чуждите форуми: Вземи части от TDi мотора - интеркулер, турбо - по-голямо е, една права генерация докрая, един нов air intake и всичко това върху твоя си мотор. След това може да се позасили налягането до към 1.1-1.2 и може да изкараш едни 120-130 коня на мотора.

Иначе ARL-тата трудно ще ги достигнеш според мен. :D Успех с проекта :)

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4571
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тунинг на мощността

Мнение от S_C » 02 юни 2017, 00:11

Да вземеш Фокус за части, за да си оправиш Ескорта е все едно да имаш Ферари и да се опиташ да му сложиш мотор от Москвич, щото в махалата повече им разбират майсторите. Мани тая работа. ФИкусът колкото и да е недъгав, с лошо разпределение и келяв за поддръжка с тия регулировки на клапани и глупости...е друга вселена в сравнение с това, дето искаш да го правиш.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Тунинг на мощността

Мнение от kito » 02 юни 2017, 23:13

Плачете си за по 1000 лева данъци на старите коли и толкова застраховки, за да спрете с тия магарии!

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта