Снижаване на Фокус

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от Pyrhel » 22 дек 2010, 12:11

diesel1.6 написа:Значи пружина? Просто твърда пружина?
Пружината около самия амортисьор, не е задължително да е твърда. Сетих се къде беше писано много по темата. Ако нямаш проблем с английския:
Изображение

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от chefo_ukr » 22 дек 2010, 12:53

Моята кочина е с такива ЕУБАХОВСКИ :D пружини,снижена е на 30-40мм със стандартни амортисьори оригинално беше.Сега е с Монро и си е ОК.Иначе ЗАКС къси спортни амортисьори ми излизаха към 190лв.бр.Предполагам и за Фикуса са подобни цените.Успех :D
Изображение

todorpp
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 30 сеп 2010, 20:10
Модел на автомобила: ford mondeo mk2
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от todorpp » 22 дек 2010, 14:21

Много си е добре количката на човека.Колеги всеки сам си решава как да му изглежда колата! Не мога да разбера защо след като не го съветвате като хората го дразните.Или ще си помагаме или не. Приятел преди време снижавахме форд на един авер стана само с рязане на пружините и си стана добре.Вече сам си реши какво искаш да направиш:) Успех:):)

Потребителски аватар
ffmk1l
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от ffmk1l » 22 дек 2010, 14:27

Не те съветвам да режеш пружините.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от diesel1.6 » 22 дек 2010, 14:33

За койловър-а - това чудо на българския език е просто пружина. За да е по-твърда, е с по-малък диаметър. Просто по-долен клас, всъщност - като на ескорт, лада, ..., ...
Но да кажеш койловър си е друго, някой около теб ще се види, че знае по-малко. Най-малкото не знае каква е това чуждо понятие :D: Това с право изглежда антитехничски.

По темата - който иска пружини с по-малък диаметър, и т.н., такива има на килограм по моргите, и по магазините за нови части за други модели (примерно лада 2105 - по 10 лв бройката са койл... пружините) Не са червени обаче, трябва да се боядисат за да вършат работа.

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от Ianaki » 23 дек 2010, 18:29

HACKO написа:Извинявай :oops:
Е за какво? _friends_
HACKO написа:Ами аз го обясних и съм във час, ама не ми се спори, правете каквото си искате.
И аз съм до тук! _friends_

Потребителски аватар
Veso
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 18 дек 2007, 22:29
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 16v Kарай бавно да те видят всички,вместо бързо да.....утрепеш всички!!!
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от Veso » 01 юли 2011, 21:16

А бе хора,какво ви прави човека пита нещо вие го нападате що туй що онуй,ако знаете му помогнете,ако не,колата си е негова,ако иска и до асвалта да е.Успех,колега с,това което правиш _friends_

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от PcMan » 01 юли 2011, 22:24

Veso написа:А бе хора,какво ви прави човека пита нещо вие го нападате що туй що онуй,ако знаете му помогнете,ако не,колата си е негова,ако иска и до асвалта да е.Успех,колега с,това което правиш _friends_
Да, но е по-лесно да го нападнеш и да знаеш вместо него какво иска.
Возил съм се при венелин, колата не вози по-твърдо от моята, която пак е с 215/40/17! Eibach са си го изчислили, че при фокус мк1 може да се свали с 40/40мм без да се сменят фабрични амортисьори и без следващи проблеми от лекото сваляне. До колкото знам тези пружини не са и по-твърди, а по-ниски просто. Вероятно по-добре знаете и от нас, дали фокусите ни не изглеждат като трактори в задницата ? Над педя м/у гумата и калника отзад. ГРОЗНО е, и да не съм спортист, и да съм 90коня, и да са всякакви пътищата ни. Хората по аватар могат да кажат колко км на година кара човек, къде ги кара и колко натоварена е колата, както и в коит дупки пада и не. Абе всичко. Ако не карам много(не защото не мога, а защото карайки колкото ми се кара не излизат много км на година), нямам работа в райони с разбити 3-то класни пътища, защо да не карам 215/40/17 с 40/40 еibach za едните 350лв? След като спирайки на паркинга пред магазина като се обърна не мога да я гледам, особено задницата колко е нагоре, иначе казано трактор модел фокус. Който се катери по бордюри и скача във всяка 2ра дупка, кара 30 000 на година, доста по 3то класни пътища, си е негова работа и преценка дали да слага. Всеки човек е частен случай. При мк2 е по-добре гледката, тук говоря за мк1, при 3 врати е още по-зле вида на колата погледната отдалеч отстрани.
_friends_
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
Dizelak
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 дек 2010, 10:54
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001g. 1.8 TDdi 90++ hp s chip tuning ot Brezel;Honda Civic 97g. 6g d15z6 VTEC
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от Dizelak » 07 авг 2011, 12:49

Вече и аз съм по-нисък :D ,остана само да намеря джанти (17-ски от ST 170 MK1) Изображение1) Изображение Изображение Изображение
Последна промяна от Dizelak на 07 авг 2011, 14:03, променено общо 1 път.
Изображение

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от chefo_ukr » 07 авг 2011, 13:32

Dizelak написа:Вече и аз съм по-нисък :D ,остана само да намеря джанти (17-ски от ST 170 MK1) Изображение1) Изображение Изображение
Слагай инфо кви са пружините,и как е с тях да знаят колегите :D
Изображение

Потребителски аватар
Dizelak
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 дек 2010, 10:54
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001g. 1.8 TDdi 90++ hp s chip tuning ot Brezel;Honda Civic 97g. 6g d15z6 VTEC
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от Dizelak » 07 авг 2011, 13:57

Извинявам се,пружините са FK 40/40 червени,разликата във возията почти не се осеща(аз лично си мислех,че ще броя всяка една неравност,но останах много изненадан),динамиката е страхотна осещасе веднага,много по стабилна,но аз лично не съм ги сложил за да карам на писта,а защото колата предобива съвсем друга стойка. :wink:
Изображение

Отговори

Върни се в “Визуален тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта