Снижаване на Фокус

Потребителски аватар
Dizelak
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 дек 2010, 10:54
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001g. 1.8 TDdi 90++ hp s chip tuning ot Brezel;Honda Civic 97g. 6g d15z6 VTEC
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Снижаване на Фокус

Мнение от Dizelak » 19 дек 2010, 11:49

Здравеи те колеги,решил съм да понижа моя фокус,та мисълта ми е какво според вас да направя,дали само с червени пружини ще стане нещо или трябва
да зимам KIT COILOVER *072* ако има някои само с червени пружини или с COILOVER да сподели.Благодаря :wink:
Изображение

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от Ianaki » 19 дек 2010, 20:41

Dizelak написа:Здравеи те колеги,решил съм да понижа моя фокус
Ами смени му маслото, филтрите, накладките, дисковете, ремъците...може и едно пастиране да му направиш. :D

Потребителски аватар
Dizelak
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 дек 2010, 10:54
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001g. 1.8 TDdi 90++ hp s chip tuning ot Brezel;Honda Civic 97g. 6g d15z6 VTEC
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от Dizelak » 20 дек 2010, 08:20

пич ти маи неможеш да четеш, а с такива като теб безмислени форумите са пълни, като незнаеш си мълчи,нищо лично и колата сам си я обсужел. :wink:
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от HACKO » 20 дек 2010, 09:12

Той може да чете и даже знае за какво става въпрос. Ама се чуди на тебе, за какъв ти е да снижаваш и така ниския Форд, и после да го караш всекидневно по българските пътища?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от Ianaki » 20 дек 2010, 17:58

Първо, пич ще казваш на другарчетата ти от 4-ти клас. Второ, по правописа ти личи, че ти и четвърти клас нямаш, а ако недай си боже имаш, то образованието е тотално рухнало. Най-добре вложи парите за тунинга в частни уроци, защото все ще ти се наложи някъде една молба да напишеш и направо изгаряш. *00200* *00200* *00200*

Цитати по темата:
"Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже" - Йовков
"О, свещена простота" Ян Хус

Няма страшно, че цитатите не са ти познати, те се учат след 4-ти клас. :wink:

Потребителски аватар
Dizelak
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 дек 2010, 10:54
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001g. 1.8 TDdi 90++ hp s chip tuning ot Brezel;Honda Civic 97g. 6g d15z6 VTEC
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от Dizelak » 20 дек 2010, 18:54

Извинявам се господин всезнайко,в 5-ти клас съм презнавам си :D купих си фокуса да хода с него на учелище, така че повече няма да споря, защото е безсмисленно,явно никой няма със спортно окачване,реших да си купя coilover http://cgi.ebay.co.uk/Jamex-Coilover-Ki ... 35acd51b1a" onclick="window.open(this.href);return false; когато го сложа ще пусна снимки.Весели празници Ianaki :wink:
Изображение

Потребителски аватар
kinosko
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от kinosko » 21 дек 2010, 10:17

Боже, колко злоба има на тоя свят!
Моля, някой да помогне на Dizelak, тъй като не съм компетентен по темата. Нищо, че е "неграмотен". Все пак е нов потребител (регистриран на 19.12.2010). А и целта на форума е да си помагаме, а не да се иронизираме и обиждаме.
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от diesel1.6 » 21 дек 2010, 10:35

А какво е койловър?

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от Pyrhel » 21 дек 2010, 10:55

diesel1.6 написа:А какво е койловър?
Пружината около амортесьора. Ония спортните, дето са с навивки около самия амортесьор. Има някои, които вървят заедно амортесьор с пружина, при които като изпусне амортесьора сменяш и пружината. Coilover-ът е пружината от линка към ибей.

Едит: имаше един сайт, в който са супер подробно описани тия работи, ако го намеря, ще цвъкна линка.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от ЯЛТА » 21 дек 2010, 14:22

Аз разбирам да се снишава бегачка някаква, но Фокус- ТДДИ, не виждам кой знае какъв смисъл, освен впечатления някакви, и то отправени към лаици .
Успех, все пак .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Dizelak
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 дек 2010, 10:54
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 2001g. 1.8 TDdi 90++ hp s chip tuning ot Brezel;Honda Civic 97g. 6g d15z6 VTEC
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от Dizelak » 21 дек 2010, 15:01

Ами колега какво значение има дали е TDdi или 2.0 16v за мен няма разлика,защото нито съм рейсър нито карам на писта за мен стойката на колата е най-важна,аз залагам на окачване с големи джанти. :wink: http://media.photobucket.com/image/ford ... CT0465.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; за това става въпрос.
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от ЯЛТА » 21 дек 2010, 15:28

Естественно, че имаш право, да си тунинговаш автомобила по твой вкус, защото това Е , твоята кола, но тази от снимката, лично на мен , с тези гуми+джанти, ми е смешна, и не ми харесва. Но това си е мое мнение, прилича ми на нормален човек с къси крака, разбира се избора си е твой, и когато я направиш такава, и мине година, две , ще се сетиш за тук писаните мнения . Иначе, и аз съм като теб, каквото си наумя, правя го !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от PcMan » 21 дек 2010, 16:19

venelin1979 си го е снижавал, преди 2 години мисля за 350лв комплект Eibach директно от МП и 100лв труд за смяната, абсолщтно друго няма, само пружините се сменят с по-ниски за модела кола. При дизела предните са по-различни от на бензините, трябва да се увериш, че са точно за дизелов фокус мк1 снижените.
Последна промяна от PcMan на 21 дек 2010, 18:51, променено общо 4 пъти.
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от HACKO » 21 дек 2010, 18:29

PcMan написа:...... само пружините се сменят с по-ниски за модела кола...
Не става, задължително се сменят и амортисьорите със подходящи такива, така че като е в покой амортисьора да е разтегнат малко над средата на хода.
А другото изобщо не е злоба. Злоба от какво? На тези години изобщо не ми пука (както и на Ялта и Янаки), как изглежда колата, важно е да върши работа.
Млади сте и още не отчитате предимствата на комфорта, и гъзарията е със приоритет, но като напреднат годините и установите, че имате и други органи (освен половите), ще разсъждавате като нас. 1г работа на електрокар, като бях на 20, беше достатъчна сега на всеки 30-50км да спирам да пикая.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от Ianaki » 21 дек 2010, 21:13

Наско, прав си за всичко освен за едно - не съм много голям (24г.), обаче това не ми пречи да разсъждавам (временно и с другата - горната глава :D ). Возил съм се достатъчно, за да знам че предпочитам комфорт пред ниската кола. Друг е въпроса, че нямаме и пътища.
Има много фактори, който не се отчитат. Когато една кола се снижи трябва да се има предвид и поставянето на защитна кора на картера, неминуемо по-бързото амортизиране на предницата, като цяло завишеното ниво на вибрации и шум в салона, което води до разхлопващи се пластмаси. При слагането на големи джанти имайте предвид, че цените на гумите са в пъти по високи (най- евтините зимни мишелинки излизат над 1400лв. комплект), а трябва да се предвидят и още толкова за летни. Другия вариант е селски - карам кола с 17 джанти и гума 8-ма ръка за 25лв., ама съм голяма работа. :D

По темата само със смяна на пружини няма как да стане. Най-евтино ми се вижда се вземе окачването на фокус RS на старо. Другите варианти са компромисни.
В МФ цената на спортните пружини за РС е 359лв. комплект 2бр., а амортисьорите са 940лв. но не пише колко, предполагам 4бр. Цените ги погледнах в сайта, ако искате ще дам и Finis номерата от Microcat. Също трябва да се предвидят и пари за сервизи.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от HACKO » 21 дек 2010, 22:13

Извинявай :oops:
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ffmk1l
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от ffmk1l » 21 дек 2010, 23:05

Моя съвет е да отидеш в МП с големия талон и да питашза ниски пружини, не ниски и твърди, само ниски.
Най-евтиния вариант е да смениш само пружините, ако направиш така няма проблем да караш с заводските аморт., Айбах са го сметнали, и дори на новите автомобили, оборудвани само с пружини, не отпада гаранцията на аморт., така че някои колеги като не са в час, да не объркват момчето!
Без лоши чувства, ако искаш да питаш още нещо, давай на лични да не го обръщаме на чат.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от HACKO » 21 дек 2010, 23:32

Ами аз го обясних и съм във час, ама не ми се спори, правете каквото си искате.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ffmk1l
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от ffmk1l » 22 дек 2010, 08:09

http://performance-suspension.eibach.de ... ance_guide" onclick="window.open(this.href);return false;

Това са ти пружините, в Мото-Пфое с поръчка за две седмици ще ти ги доставят. Възможно най-евтин вариант, без смяна на амортисьорите.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Снижаване на Фокус

Мнение от diesel1.6 » 22 дек 2010, 08:56

Pyrhel написа:
diesel1.6 написа:А какво е койловър?
Пружината около амортесьора. Ония спортните, дето са с навивки около самия амортесьор. Има някои, които вървят заедно амортесьор с пружина, при които като изпусне амортесьора сменяш и пружината. Coilover-ът е пружината от линка към ибей.

Едит: имаше един сайт, в който са супер подробно описани тия работи, ако го намеря, ще цвъкна линка.
Значи пружина? Просто твърда пружина?

Отговори

Върни се в “Визуален тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта