Как да свържа двата плюса на касетофона?
Как да свържа двата плюса на касетофона?
На касетофона имам два плюса. За да работи трябва да ги вържа и двата. Единия трябва да е захранването(има предпазител), а другия предполагам за паметта за радио и пр. Та въпроса ми е този за захранването трябва да се прекъсва, когато ключа не е на контакт, а за другия трябва да изкарам плюс, който да не прекъсва, така ли е?
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
И така може, но ако си забравиш пуснато радиото вечерта - сутринта може и да не запалиш. А аз като си извадя ключа и ми спира музиката. На първа позиция (не на контакт) си ми свири.1.8d написа:Аз досега съм сменил най-малко 4-5 касетофона и 2 ЦД-та и винаги съм ги връзвал двата "+" на едно и съм нямал проблеми,а не си е губило никога станциите
Днес реших да ровя по жиците. Единия плюс (червен кабел с предпазител) си го оставих така, че да прекъсва като не е на контакт. На другия кабел(оранжев някъв) му пуснах постоянен плюс (все едно направо от акумулатора) Е не можа да запомни станцийте..........
Помощ, Хелп, Помагите меня!!!!!
Помни някакви станций, които не са настроени добре....... все едно съм ги ловил по морето... , а е не са чисти.
Да не би да има някъде батерия, която да помни тия работи????
Помощ, Хелп, Помагите меня!!!!!
Помни някакви станций, които не са настроени добре....... все едно съм ги ловил по морето... , а е не са чисти.
Да не би да има някъде батерия, която да помни тия работи????
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Размени ги.
На червения трябва да има постоянен +
Всъщност оранжев по-често съм срещал да е управление на електрическа антена или антена с антенен усливател. На оранжевия се появяват 12 волта когато включиш CD-то (каастофона)
А жълт е този които прекъсва когато не си на контакт да не си забравиш музиката да ти смуче акумулатора.
Може и да греша за цветовете щото ако е така начи не си го захранил и няма изобщо да свирне, но това е което съм срещал иначе за размяната съм сигурен.
На червения трябва да има постоянен +
Всъщност оранжев по-често съм срещал да е управление на електрическа антена или антена с антенен усливател. На оранжевия се появяват 12 волта когато включиш CD-то (каастофона)
А жълт е този които прекъсва когато не си на контакт да не си забравиш музиката да ти смуче акумулатора.
Може и да греша за цветовете щото ако е така начи не си го захранил и няма изобщо да свирне, но това е което съм срещал иначе за размяната съм сигурен.
Последна промяна от paci на 20 май 2006, 13:42, променено общо 1 път.
- Манияка
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 05 май 2006, 20:56
- Модел на автомобила: Мондео CHIA 1.8 16v 115 PS и Орион 1.4 73 PS Моно
- Местоположение: Крумовград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако ти е оригинален касетфон,трябва да има и пуснат още един плюс за него.А ако няма ги вържи двата на кастфона към плюса на талигата.Аз на моето CD бяха вързани отделно,ама при изваждане на ключа губеше станции.После вързах жълтия,който е втори плюс,към червения /то беше с някакво разклонение/ и от тогава нямам никакви проблеми
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта