Решен проблем на Скорпио
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Решен проблем на Скорпио
Здравейте.Ще споделя проблема си и решаването му за да съм полезен на останалите.Преди време писах в раздела че колата ми (Скорпио 2,8i,без АГУ)няма мощност, двигатела работи неустойчиво и детонира в колекторните тръби.
След дълги прегледи в дебелата литература реших че проблема е в дебитомерите запалването и компютъра.Смених кабели,свещи,стъпкови мотори и т.н.,ходих на всички видове елкони в Пловдив и навсякъде ми казваха че всичко е наред, и не могат да разберат от къде е проблема!И накрая стигнах до там че едвам изкачвам малки бордюри.....
!
Един ден отворих капака и започнах да махам кабелите към свещите и да наблюдавам работата на двигатела.Махнах 4 от 6-те кабела и няма промяна ,едва след махането на последните 2 двигателя спря-ИЗВОД: работят само 2 цилиндъра!От там прово в сервиза и отваряне на двигатела!
Установи се следното: изпуснали гумички на клапаните, от там пропускане на масло, нагар по клапаните, неправилно отваряне и затваряне -липса на каквато и да е мощност(детонации) и т.н.Следва смяна на гумичките,гарнитурите(на гловите,капаците и т.н.) + шлайфане на клапаните и леглата им на главите.
След тази процедура колата е като нова - не мога да я позная.Ускорява като оса и стано много по тиха,оборотите се нормализираха!
Надявам се че съм бил полезен!И ако чуете повишен шум,траканеот към двигатела и подобни липси на мощност -проверете клапаните и правилното им функциониране.
Установих че поне в Пловдив няма свястни Елкони и тези които се занимавот с това нищо не разбират!Даже в сервиз на Бош при диагностика на инжекциона ,без да знам ми бяха разминили куплонзите на дебитомерите!!???
........оставям това без коментар!!
След дълги прегледи в дебелата литература реших че проблема е в дебитомерите запалването и компютъра.Смених кабели,свещи,стъпкови мотори и т.н.,ходих на всички видове елкони в Пловдив и навсякъде ми казваха че всичко е наред, и не могат да разберат от къде е проблема!И накрая стигнах до там че едвам изкачвам малки бордюри.....

Един ден отворих капака и започнах да махам кабелите към свещите и да наблюдавам работата на двигатела.Махнах 4 от 6-те кабела и няма промяна ,едва след махането на последните 2 двигателя спря-ИЗВОД: работят само 2 цилиндъра!От там прово в сервиза и отваряне на двигатела!
Установи се следното: изпуснали гумички на клапаните, от там пропускане на масло, нагар по клапаните, неправилно отваряне и затваряне -липса на каквато и да е мощност(детонации) и т.н.Следва смяна на гумичките,гарнитурите(на гловите,капаците и т.н.) + шлайфане на клапаните и леглата им на главите.
След тази процедура колата е като нова - не мога да я позная.Ускорява като оса и стано много по тиха,оборотите се нормализираха!
Надявам се че съм бил полезен!И ако чуете повишен шум,траканеот към двигатела и подобни липси на мощност -проверете клапаните и правилното им функциониране.
Установих че поне в Пловдив няма свястни Елкони и тези които се занимавот с това нищо не разбират!Даже в сервиз на Бош при диагностика на инжекциона ,без да знам ми бяха разминили куплонзите на дебитомерите!!???

Последна промяна от mladen1984 на 06 ное 2007, 18:34, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта