Странно менящи се обороти на ПХ...?!
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Странно менящи се обороти на ПХ...?!
От няколко дни оборотите на свободна скорост паднаха на 750об./мин. Реших да ги вдигна малко, колкото е указано в ръководството за експлоатация, а именно 850+50. Направих ги така, че на загрял ДВГ да държи 800об./мин, а студен поддържа 900. До тук добре, но... както си държи 800об. като подам газ (1500-1800об.или повече, независимо на скорост или не) и след това отпусна газта, свободните обороти спадат до 950, дори 1000., а не на 800-850, както е нормално. Като подкарам колата на 1-ва без никаква газ падат до 750-800(в момента на отделяне на съединителя) и се след това се нормализират на 800-850. Общо взето не държи стабилни обороти на празен ход, а варират с 100-150 об./мин. Четох, че някои колеги си карат на 950-1000об./мин без да се безпокоят, но мен честно казано това ме тревожи и най - вече, че се менят в големи граници...
Възможно ли е проблема да е в МПХ, ако не - къде да го търся?
Може и аз да съм разбърникал нещо, защото преди си държеше ниските 750об./мин., но стабилни...!!!
Възможно ли е проблема да е в МПХ, ако не - къде да го търся?
Може и аз да съм разбърникал нещо, защото преди си държеше ниските 750об./мин., но стабилни...!!!
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Съжалявам. На Мондеото (ТД '94г.)dimbatami написа:това на коя от колите е
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
schrack написа:Много ми е интересно как (от каде) ги дигаш тия обороти...........?
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Малко разбирам на практика, само съм чел, ама да пробвам да налучкам.
Има една черна кутийка, която регулира оборотите на празен ход. От нея излиза жило към помпата. На ескорт тая кутийка се намира зад десния фар. Не знам къде е в мондеото. Та в кутийката влизат няколко маркучета - сигурно се управлява от вакуум. Да не би някое от тия маркучета да е разхлабено или сцепено и от това да се шашка машинката за празен ход. Като загасиш двигателя тая машинка цъка. По това можеш да се ориентираш къде е.
Има една черна кутийка, която регулира оборотите на празен ход. От нея излиза жило към помпата. На ескорт тая кутийка се намира зад десния фар. Не знам къде е в мондеото. Та в кутийката влизат няколко маркучета - сигурно се управлява от вакуум. Да не би някое от тия маркучета да е разхлабено или сцепено и от това да се шашка машинката за празен ход. Като загасиш двигателя тая машинка цъка. По това можеш да се ориентираш къде е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта