Странен проблем след палене сутрин

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Странен проблем след палене сутрин

Мнение от Overclock » 14 ное 2007, 09:48

Става въпрос за Fiesta 2001г. Endura DI.Сутрин винаги пали много добре, няма никакви проблеми, двигателя си мърка и след 20-30сек. педала на газта все едно е откачен.Колкото и да го натискам, дори и докрай оборотите на мърдат.Изобщо :shock: Гася, паля и всичко е наред - колата се форсира като оса, но не за дълго.Максимум след една минута положението е същото или се форсира до около 1500-1800 оборота и то много трудно и бавно.Гася, паля още два-три пъти и проблема вече го няма.Колата цял ден върви като самолет.Случва се понякога да ми направи този номер и на загряла кола.Малко след потегляне разбирам, че трудно стигам до втора.Мисля, че е нещо с управлението, но какво :( Като беше топло в големите дъждове пак се случваше, така че проблема не е само при ниски температури.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 ное 2007, 16:27

TPS датчик за положението на дроселовата клапа
едит: сега видях ,че май не си на бензин.. Не съм запознат с твоя мотор но предолагам ,че ако има такъв датчик е именно от него!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта