Въпрос за пистов ремък

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
niko_nenchev
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:16
Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI 109hp 2004г.
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Въпрос за пистов ремък

Мнение от niko_nenchev » 20 ное 2007, 20:20

След изминати 55 000км ще сменям к-т ангренажен ремък+3 ролки.Трябва ли да сменя и пистовия+неговите ролки?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 ное 2007, 20:21

Не е задължително според мен ако са в добро състояние

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 20 ное 2007, 20:22

за днес като чуя пистов ремък и :x :evil: питайте пасажеро..

А относно ремъка, ако не е запукан, ако няма видими износвания и повреди, можеш да го оставиш.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 20 ное 2007, 21:19

Не съм сигурен за 1.6 Мондео, но на моя ескорт 1.6 има само една ролка на пистовия - и тя го натяга. И смяната и е кажи-речи елементарна.
Та ако тая ролка при теб на мондеото не скърца и не шуми - не я сменяй, няма смисъл. Но си смени самия пистов ремък все пак
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
niko_nenchev
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:16
Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI 109hp 2004г.
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Мнение от niko_nenchev » 20 ное 2007, 21:31

не съм много наясно,но мисля че не е само една ролка.не съм сменявал този ремък и за това се замислям дали да не го сменя за всеки случай?

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 20 ное 2007, 21:38

niko_nenchev

Пич това дето го казах по-горе е само за пистовия ремък дето ти върти водната помпа, алтернатора климатика (ако имаш).
За ангренажния ремък задължително сменяш всичко - и ролките и ремъка!
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 20 ное 2007, 21:46

Я си смени всичко да ти е мирна главата. Кофти за джоба, но ако насред магистралата цъфнеш, ще платиш двойно на пътна помощ.
На допълнителния/пистов ремък имаш освен обтягащата и една успокояваща ролка (между алтернатора и хидравличната помпа)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 21 ное 2007, 08:11

ремакът ти е 36-7 лв. ако не си спомняш от кога не е сменян, не само км, но и годините имат значение - к`во му плащаш?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта