Проблем със запалителните свещи на Мондео

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Sticky
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 10 ное 2007, 16:50
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 DOHC 16V
Местоположение: Stara Zagora
Status: Извън линия

Проблем със запалителните свещи на Мондео

Мнение от Sticky » 20 ное 2007, 02:48

Колеги вчера се сблъсках с един проблем който никак не ми хареса на мойто Мондео 1.6 16V mk1 та ...като я карам колата под 3000 оборота и "фърфори" в смисъл издава един по специфичен звук ..надявам се ме разбирате какво искам да кажа отворих капака и видях че на 1-вия цилиндър свещта е черна като катран и първото което ми дойде на ума е да проверя дали проблема идва от свещите и смених местата на 1-ва и 4-та свещ ..добре ама днес минах 400км (ходене до Бургас и обратно) като се прибрах отворих пак капака и видях че тая свещ която беше черна е чисто бяла, а пък тази която я сложих на 1-ви цилиндър пак е черна ..до тук кофти явно не е от свещите, вариантите остават няколко клапани ..или цилиндър :( вие как мислите :idea:

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 20 ное 2007, 07:34

а кабел, пробвай с кабела..
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 20 ное 2007, 09:36

Може въпросният цилиндър да гори масло ако чернилката по свещта е мазна.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 20 ное 2007, 10:28

И не на последно място,може да ти изпуска гарнитурата на капака на клапаните точно на този цилиндър.Както знаеш поради специфичното разположение на свещите при Зетек,това е често срещан проблем.Провери дали няма масло около свеща,от там може бързо да свършва курса всяка свещ,която поставиш на първи цилиндър.
Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 24 ное 2007, 11:34

какво се оказа в крайна сметка.
Колеги ,Моля Ви когато оправите проблема пишета как е станал :!:

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 24 ное 2007, 23:03

няма да е лошо да премериш и компресия на цилиндрите,освен другите наръки
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта