какво се случи с моята кола

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

какво се случи с моята кола

Мнение от bigdady » 29 ное 2007, 22:58

така значи след ремонт на главата и нова гарнитура сменена водна помпа както си карах по едно време се чу мн силно тракана на клапаните аз слезнах огледах и реших че е отдвуцевката и пак запалих и трагнах обаче по едно време колата не иска да вурви и спира.тръгвам да запаля стартера върти но не се чува въртене на двигателя. колата не е прегрявала какво може да е според вас
NO PAIN NO GAIN

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 30 ное 2007, 00:09

След ремонта наля ли масло на мотора,сериозно!
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 30 ное 2007, 12:44

bigdady написа:така значи след ремонт на главата и нова гарнитура сменена водна помпа както си карах по едно време се чу мн силно тракана на клапаните аз слезнах огледах и реших че е отдвуцевката и пак запалих и трагнах обаче по едно време колата не иска да вурви и спира.тръгвам да запаля стартера върти но не се чува въртене на двигателя. колата не е прегрявала какво може да е според вас
Сигурен ли си че тракането е било от клапани ? Какво ще рече стартера върти а двигателя не ? Мотора на скорост може ли да се превърти ? Всъщност ако не си сигурен какво правиш, по добре викни някой който знае. Имам предвид това със завъртането на мотора на скорост.

borko 30 написа:След ремонта наля ли масло на мотора,сериозно!
Колега, би ли пояснил какво общо има маслото с ремонта на главата на клапаните ?
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 30 ное 2007, 13:47

Я да стрелям на посоки, току-виж съм уцелил - изронени зъби на маховика? :oops:

Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

Мнение от bigdady » 30 ное 2007, 13:47

така значи колата изгасна на едно нанадолнище и като я пусна надолу и ключа 2ра двигателя превърта и спира колата.А масло имаше със сигърност сутрината го бях проверил и сичко си беше ок.
Двигателя е с верига незнам да не се е скъсала тя ли или?
NO PAIN NO GAIN

Потребителски аватар
vlado6669
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 06 ное 2005, 12:56
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 DOHC 4x4 91г
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vlado6669 » 30 ное 2007, 13:57

Дано не съм прав, но ако стартера ти върти много бързо все едно е откачен от мотора /не знам но твоя мотор май е с ангренажен ремък а не с верига като при мен/. Ремъка ти е превъртял и от чукането на клапаните, което си чул са изкривени и сега нямаш никаква компресия. Търси майстор! Ако мотора ти е 2.0 DOHC , отговори ми, на мен ми се случи същото! И после отваряне на мотора, клапани, водачи, нов ангренаж и всичко идва от масления обтегач, ако е с такъв ще ти дам съвет. Дано не е това!

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 30 ное 2007, 14:03

AX!S написа:Я да стрелям на посоки, току-виж съм уцелил - изронени зъби на маховика? :oops:
:) И аз натам бях почнал да стрелям, ама след отговора на колегата :( нещата може би са по лоши.
Всъщност две предположения - двигателя е затегнал, за да не може да го врътне стартера, или зъбния гребен на маховика се е измъкнал и затяга той.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
vlado6669
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 06 ное 2005, 12:56
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 DOHC 4x4 91г
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vlado6669 » 30 ное 2007, 14:11

Видях последното мнение. Търси пътна помощ или на въже и в сервиз, като ти смениха гарнитурата на главата, смениха ли ти масления обтегач на веригата, след свалянето и, ако не са не е лошо да се замислиш и за друг майстор? Отваряй мотора и се приготви за: изкривени клапани, счупени водачи на клапаните, счупени обтегачи на веригата. Купуваш всичко ново - задължително нов маслен обтегач, не е лошо да провериш и главата.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 30 ное 2007, 14:13

В момента пали ли? Върви ли? Обороти държи ли? Пиши по-подробно тракането на скорост ли беше, ускоряваше ли, спираше ли? Като запали след тракането как се държеше...
Ако не е стегната правилно главата и бутала са запекли, вероятно си изронил зъби на бендикса при опита да запалиш... Във всеки случай вината е у монтьорите...тормози ги!
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

Мнение от bigdady » 01 дек 2007, 10:47

Ами да двигатея е 2.0 donc с верига майстора ми каза че е сменял оптегача на вригата а клапаните когато почнаха да чукат колата си вървеше нормално само че чукаха клапаните или аз си помислих че е двуцевката и затова не спрях а след това изобщо не искаше да запали и сега си е в гаража и се чудя дали изобщо има смисъл да я поправям
NO PAIN NO GAIN

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 05 дек 2007, 10:33

Според мен е "майстора" виновен.Ето ти вариант-някой да те изтегли ил ако е далече с репатрак да ти извозят колата то тоя дето ти му викаш майстор-а и да ти свали главата.Добре ще е да си с някой който разбира а и ще е добре да може и да бие. Тия мотори са с много скъпи части,но това го знеш предполагам:)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 39 госта