По-особен въпрос за оборотите на Фиеста!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

По-особен въпрос за оборотите на Фиеста!

Мнение от krava_i_pile » 12 дек 2007, 19:44

Здравейте!
От скоро имам следния "проблем"..понякога се получава, понякога не.
1.Паля колата (студена и загряла)
2 Тръгвам бавно на 1-ва и освобождавам по инерция. Гасне! Става и на втора ако например кретам с малко газ и бавничко.

3 ако мина на трета и дам повечко газ при осовбождаване от скорост не гасне...пада до 500 оборота(светва лампата за акумулатора) много бързо (за част от секундата) и се стабилизира. На заден ход(заради ниската скорост става доста често)

Тоест ако я натисна при трягването всичко е наред, но ако тръгна на 1-2а и втора с малко газ и едва, едва - гасне. Но това замисляне след като освободя от скорост си се появява все по-често.

Какъв може да е проблема?Прословутата машинка за празни обороти? Карам си на газ!
Благодаря Ви!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

още нещо

Мнение от krava_i_pile » 12 дек 2007, 19:47

да добавя още нещо "в нов отговор" да е по-прегледно:
Когато паля без газ...си остава лампата на акумулатора да свети и чак като натисна педала изчезва.Ако не съм на скорост....понякога и гасне!
Благодаря пак!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 12 дек 2007, 20:43

...пишеш, че си караш на газ...
Описаните симптоми при работа на бензин само ли са или и при двете горива? Че е объркващо...

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от krava_i_pile » 12 дек 2007, 21:22

kEFi написа:...пишеш, че си караш на газ...
Описаните симптоми при работа на бензин само ли са или и при двете горива? Че е объркващо...
не карам много на бензин.....слагам рядко само за профилактика...мисля, че на бензин проблема го няма!
Изображение
Изображение

carrot
потребител
потребител
Мнения: 190
Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: По-особен въпрос за оборотите на Фиеста!

Мнение от carrot » 13 дек 2007, 12:40

krava_i_pile написа:Здравейте!
Какъв може да е проблема?Прословутата машинка за празни обороти? Карам си на газ!
Благодаря Ви!
"Машинка за празни обороти" при карбуратор?! Има винт за регулиране оборотите на празен ход!
Щом ти прави мизерии само на газ - проблема е някъде по газовата уредба! Може би ти е избягала настройката на обороти на празен ход (от изпарителя).
А, щом и лампата на акумулатора ти свети - със сигурност са ти много ниски об. на празен ход (на газ?)

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 дек 2007, 13:45

...
1.Оправи си настройките на изпарителя (препоръчително с газ-анализ)
2. Възможно е да ти се наложи да сменяш мембрани...
3. Първо пали на бензин докато позагрее и после прехвърляй.

toto2
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 13 сеп 2007, 17:51
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 Мi 1991
Status: Извън линия

Re: още нещо

Мнение от toto2 » 13 дек 2007, 17:47

krava_i_pile написа:да добавя още нещо "в нов отговор" да е по-прегледно:
Когато паля без газ...си остава лампата на акумулатора да свети и чак като натисна педала изчезва.Ако не съм на скорост....понякога и гасне!
Благодаря пак!
А защо не си провериш дали ти зарежда добре генетатора?Може и да не е оттам,но преди време правих един опит да видя дали моя зарежда,като откачих плюса.Оборотите станаха кукла. :) При откачен акумулатор.А като понечих да го скача,както работи,започна да прекъсва и угасна.Явно се натоварва генератора и нещо става,но не мога да го обясня.Та ако при теб генератора не зарежда ритмично,или достатъчно,като до тая мисъл ме довежда светещата лампа,двигателят черпи ток един път от акумулатора,после от генератора и при малки обороти изгасва.Не съм сигурен в разсъжденията си,но нищо няма да ти коства да провериш. :)

Успех и безавариина.

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

mersi

Мнение от krava_i_pile » 13 дек 2007, 17:56

Благодаря за мненията!
Мисля малко ми е рано за мембрани...юни сложих газовата :shock: . по принцип няма проблеми с празния ход...като е студена са нисички, но леко да позагрее се стабилизират на 900-1000
възможно ли е да е хлабав ремъка, който върти там на динамото....не съм го сменял сигурно 3-4 години?
Изображение
Изображение

nhk
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Re: още нещо

Мнение от nhk » 13 дек 2007, 23:29

toto2 написа:
krava_i_pile написа:да добавя още нещо "в нов отговор" да е по-прегледно:
Когато паля без газ...си остава лампата на акумулатора да свети и чак като натисна педала изчезва.Ако не съм на скорост....понякога и гасне!
Благодаря пак!
А защо не си провериш дали ти зарежда добре генетатора?Може и да не е оттам,но преди време правих един опит да видя дали моя зарежда,като откачих плюса.Оборотите станаха кукла. :) При откачен акумулатор.А като понечих да го скача,както работи,започна да прекъсва и угасна.Явно се натоварва генератора и нещо става,но не мога да го обясня.Та ако при теб генератора не зарежда ритмично,или достатъчно,като до тая мисъл ме довежда светещата лампа,двигателят черпи ток един път от акумулатора,после от генератора и при малки обороти изгасва.Не съм сигурен в разсъжденията си,но нищо няма да ти коства да провериш. :)

Успех и безавариина.
При работещ двигател никога не откачайте акумулатора!!!
Има голям шанс да си изгорите електронното реле за зареждане.

А това, че при закачен акумулатор работи неравномерно е следствие от това, че акумулатора е товар и падат оборотите на двигателя. При падане на оборотите компютъра автоматично трябва да ги възстанови до нормални обороти на празен ход (това би трябвало да стане за част от секундата) и при изправна електроника двигателя трябва да работи напълно равномерно на празен ход при каквито и да е товари (подгряване на стъкла, 4-та степен на вентилатора, хидравлик на волана в крайно дясно или ляво положение и т.н.) предвидени от завода производител. Ако работи неравномерно трябва да се търси причината. Причините са многократно коментирани тук във форума.
Те могат да бъдат следните: - неизправен байпас клапан; - неизправен дебитомер; - неизправен TPS; - неизправни свещи или кабели; - лош контакт; - неизправен температурен сензор (от MAF + темп.сензор на въздушния поток се определя дебита на въздуха);
и т.н.
Според мен в твоя случай става въпрос за настройка на оборотите от изпарителя, което автоматично изключва изброената по-горе електроника.
Но нека да се изкаже някой специалист аз не съм професионалист в областта автомобили и имам повърхностни познания.
Придържам се към отговора на kEFi

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

da

Мнение от krava_i_pile » 14 дек 2007, 17:50

днес покарах на бензин...определно но го няма проблема...освен крайно ниските обороти при студен мотор, но загря и се оправи...ще ида до газаджиите да питам.
Благодаря Ви
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
hibryd
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 06 ное 2006, 18:26
Модел на автомобила: [Fiat Punto] 1.4 GT
[Ford Fiesta] mk3 1.3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: da

Мнение от hibryd » 26 дек 2007, 22:42

krava_i_pile написа:днес покарах на бензин...определно но го няма проблема...освен крайно ниските обороти при студен мотор, но загря и се оправи...ще ида до газаджиите да питам.
Благодаря Ви
виж си изпарителя ... а за ремъка и на мен ми го правеше същия проблем като натегнах ремъка се оправи :)
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта