Проблем с оборотите
- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Проблем с оборотите
Така осъзнавам,че това е не знам коя поред тема но все пак проблема е следния:от няколко месеца когато освободя колата от скорост преди светофар или преди да спра оборотите падат понякога комп.успява да ги задържи на около 500-550 и след това нещата се нормализират но в повечето случаи колата гасне.Проблема не е е постоянен тоест не го прави всеки път.Вчера бях МП за комп.диагностика и човека каза че няма абсолютно никакъв проблем,качи се покара колата(естествено тогава тя не го направи пред него както става винаги
).Като заключение ми каза че е възможно да е от машинката за оборотите но ми каза че засега не е нужно да я сменям щом не го прави постоянно.Но мен си ме човърка вие какво мислите дали е от машинката или е възможно да има и нещо друго?



- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
газ? бензин?
ако е на бензин си мисля за ламбда сонда. ако си заминава може отвреме навреме да дава грешна информация и това да ти бърка по малко сместа, колкото да си промени обротите. При това положение не би я хванала диагностиката понеже за ЕКУто тя реално си работи.
Но за съжаление това е еидн от варянтите...може да са мн неща
ако е на бензин си мисля за ламбда сонда. ако си заминава може отвреме навреме да дава грешна информация и това да ти бърка по малко сместа, колкото да си промени обротите. При това положение не би я хванала диагностиката понеже за ЕКУто тя реално си работи.
Но за съжаление това е еидн от варянтите...може да са мн неща

"It's a triumph of handling over power!"


- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето линк с обяснения и снимки за твоя проблем:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... +%F5%EE%E4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... +%F5%EE%E4" onclick="window.open(this.href);return false;
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
и при мен го има този проблем,абсолютно същия,естествено пред майстора се скрива и всичко е ок.При мен се явява в периода на температурата между зоната на студено и началото на зона НОРМАЛ
.Забелязах също,че когато ми откаже VSS сензора оборотите падат постоянно до 4-500 след това се стабилизират,отново падат и се стабилизират -//-.Но ако при теб показанието на скоростомера си работи безотказно насочвай се към клапана.
Когато се стопли и аз ще запретвам ръкави за това красиво ,но иначе толкова трудно за сваляне клапанче
... да се чудиш на кой конструктор му дойдее на акъла да го навре там.

Когато се стопли и аз ще запретвам ръкави за това красиво ,но иначе толкова трудно за сваляне клапанче

- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Да колата е на бензин,между другото и аз си мислех да сваля и почистя тази прословута машинка обаче сега като видях къде е малко ми угасна ентусиазма или поне не сега през зимния сезон.Дано въпроса да опира само до насъбралата се мръсотия, защото в противен случаи може да се наложи замяна,а цената в МП е малко....хм около 180лв,а честно казано не бих рискувал с моторче взето от автоморга.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта