обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

обороти

Мнение от jojo » 09 яну 2008, 23:31

в началото на зимата двигнах малко оборотите на сиерката и сега като я запаля сутрин(или при първо палене) тези обороти са и добре(ако са по низки почва да заглухва и гасне при минусивите т),но като загрее тези същите обороти са и високи ,защото трябва да натисна съединител по дълго,дори и някои път трябва да вдигна педала на газта нагоре за да включа следваща предавка(по ниска или по висока),но ако не извърша тази маневра се чува звук все едно давам газ до дупка и ръгам следваща предавка.нямам оборотомер но по звука на двг варират 1500-2000.
и искам да попитам зимата така ли да ги оставя или ще ми създаде проблеми така и трябва да намалям
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 10 яну 2008, 00:25

Не се притеснявай .... Мойта си държи 2000 на бензин и немога да ги намаля.. А иначе освен по висок разход за друго не се сещам...

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 10 яну 2008, 02:09

Ами нали имаш автоматичен смукач и като палиш на студен двигател той се включва като загрее се изключва и двигателя си държи нормални обороти защо си вдигнал оборотите. И аз мисля, че така само разхода ще ти се вдигне.

Потребителски аватар
dydo
потребител
потребител
Мнения: 525
Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
Модел на автомобила: Най-различни!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dydo » 10 яну 2008, 09:28

Абе всеки говори за разход, ама моята е мамата си трака. Преди бях пуснал една тема и естествено ми даваха обикновения съвет -пълен празен. Не съм изчислявал разхода с този метод, ама ето пример. Стрелката е милименър-два над червената зона и сипвам например 25 литра бензин, като тогава стрелката минава малко над средата на скалата. Изминавам 120-130 км. на градско и стрелката отново е пак милиметър-два над червената черта. Възможно е и да си има бензин и нещо поплавъка да не е точен, ама не мога да рискувам. Дори и да не е точен все пак съотношението от средата на скалата та почти до края й,за 120-130 км. си е показателно. Да, отчитам, че това е на градско при задръствания и студена кола, отчитам включеното парно, подгряване на задно стъкло, фаровете, късото разстояние - 4 км. в едната посока до работата и после 4 км. обратно до вкъщи, ама много е това харчене м....ка му. Лятото на извънградско ми падаше като, че дори и под 7/100, но сегашното положение се не трае. И на мен някъде около 2000 оборота подържа като я запаля сутрин на студено.
Не знам свещи ли са, центровка ли е или какво, но колата не е променила принципно вървежа си, сравнявайки я с лятото. Ще ида през почивните дни на майстор, та да види тази гадория.

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 10 яну 2008, 10:29

да имам автоматичен смукач(както май се нарича-моторче за празен ход),но този мой смукач е със собствено мнение,особенно на бензин (сега карам само на газ ,но понякога пак прави квото си му е кеф на него,имал съм моменти когато след 80км реши да си подаде газ до 3000об и немога да го оправя,а сега като вдигна педала на горе няма проблем).а оборотите съм ги вдигал защото зимата колата се стресе и гасне,щото явно са и ниски,въобще луда работа
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 10 яну 2008, 11:03

еми така май трудно ще ти отговори някой, май са малко хората с карбуратори тук :roll: най-добре ще е да посетиш сервиз, карбуратора не е толкова сложно нещо и със сигурност ще ти го оправят. явно нещо не е наред. иначе автоматичния смукач си е точно смукач :D не е никакво моторче

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 10 яну 2008, 12:48

Най добре отиди на елкон за 5лв. ще ти регулира оборотите защото ти си ги вдигнал от къде от болтчето за бензина или за въздуха.

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 10 яну 2008, 13:55

при мен има само едно,което се върти,и не знам точно за какво е (бензин ли,въздух ли) другото е някво застопорено и не се движи ,може някой от предишните собственици да го е праил така не знам.
общо взето ако карам така има ли някаква вероятност да съсипя нещо,разхода ми е около 2-3 литра по висок ,ама зима е все пак и няма да дреболява.
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 10 яну 2008, 14:00

jojo написа:при мен има само едно,което се върти,и не знам точно за какво е (бензин ли,въздух ли) другото е някво застопорено и не се движи ,може някой от предишните собственици да го е праил така не знам.
общо взето ако карам така има ли някаква вероятност да съсипя нещо,разхода ми е около 2-3 литра по висок ,ама зима е все пак и няма да дреболява.
сиерата ти не е ли 2.0 карбуратор? ако е така, има 2 или 3 болта за регулиране, имам схемата на pdf файл, ако ти трябва мога да ти я дам

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 10 яну 2008, 16:59

да такава е,няма да ти откажа ако ми я пратиш
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 10 яну 2008, 17:09

пратих ти я, кажи ако не е такъв карба, ще ти дам друга

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 10 яну 2008, 17:22

ООО потенциометъра на дросела ти е алт щом сам си дава газ до 3000 и мойта го е правила

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 10 яну 2008, 20:34

354 мнения стаж във форума!
Така и не разбра, че трябва да въведеш още данни за автомобила ти в полето "модел на автомобила" за да не те питат хората всеки път за това.
Като казваш, че с педала коригираш оборотите не се ли сещаш, че с жилто или нещо около него вероятно ти прави проблеми?

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 10 яну 2008, 22:22

и аз мислех за че жилото нещо се опъва,нагъва,след смяна няма ядове (демек сменено преди 2месеца) и то не прави ''тези мизерий'',дори днес и вчера тоя номер с повдигането не действа,защото авт.смукач си цъка май му е кеф.(на газ след загряване само временно става),но на бензин е какафония и нещо ме навява за бензинова помпа,която качва на принципа :един да четири не.
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 10 яну 2008, 22:39

jojo написа: ...
Масло за резачки!
Говори ли ти нещо?
Резачка за дърва.
Начи разбрах ,че не било скъпо и имало пълно изгаряне.
Та начи лафих с един с едно Пежо моно май било и човека имаше доста ядове с работа на бензин щото я кара предимно на ГАЗ
Сипвал кво ли не като добавки в ударни дози, не и не, няма промяна.
До колкото го разбрах, сипал такова масло и спирт, но в какви пропорции незнам, май не е спазвал такива.
Запалил криво ляво на безин, бутал газ ли кво правил, стабилизирала се. Оставил я така незнам колко време буботела на място и понастоящем вика че всичко е на 6.

Ескорта ми така се чудеше какво е бензин но след продължително каране на бензин се усети.
Карбуратор беше набор 87.

Туй за педала трябваше да го споменеш по-горе.
Оправи си профила като опишеш обема на двигателя и годината на производство.

Потребителски аватар
dydo
потребител
потребител
Мнения: 525
Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
Модел на автомобила: Най-различни!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dydo » 11 яну 2008, 09:25

Заради темата, днес взех та загледах оборотите като запалих колата. На този студ, сутринта към 07.55 ч. веднага след палене бяха 1250 някъде. Смятам ги така, защото деленията до 2000 са четири, а стрелката бе на първото след 1000, т.е. изчисленията са точни.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта