Прекъсва докато загрее

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Прекъсва докато загрее

Мнение от ewgeny » 28 яну 2008, 10:23

Абе тука един мн. особен проблем. Сутрин като я паля, на празни обороти си цъка ритмично двигателя, но тръгна ли, като подавам газ, почва едно прекъсване едн придърпване, докато позагрее и после никъв помен от ситуацията. То е ясно че е от тоците, ама що пък докато загрее. Как мога да направя проверка на палец и капачка.
Пробвах и на обед да я паля ама и тогава така прави. След това чак довечера да я запаля не го прави. Само при първи старт.
Сиерката е карб. със газ., а за бенз не е чувала от няколко години.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 28 яну 2008, 10:44

Казваш палец и капачката- възможно е ако влиза влага в капачката. Провери я как е уплътнена. Същата ситуация е свързана и с кабелите за свещите, за тях нищо не казваш.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 28 яну 2008, 12:25

madboy написа:Провери я как е уплътнена.
Чак херметично не трябва да е.
Има едни вентилационни отвори които не трябва да се запушват за да може да се проветрява.
Замери с мултицет кабелите на свещите и ... деа знам но за Ескорта бях изкопал инфо че не трябва да превишават 18 кОм
Малко тъпа логика ма ако има кондензирала влага и голямо съпротивление на изхабени кабели, тока ще бега не където трябва докъто не се махне влагата.

Капачка смених последно на Ескрота заради подобен проблем или май същия беше .... забрайл съм :( 6 ли 7 кинта струваше и заспаха нещата.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 28 яну 2008, 13:03

Ае всяка сутрин ли да влиза вода. А и единия път извадих капачката, беше си суха. То не е проблем, ей сега отивам в косера, купувам капачка, палец, свещи, кабели и ги сменям. Ама ако продължи, моа се застрелям. Пък и не му се купуват 1000 неща, за един проблем. То по тая логика да ходя и да си купя направо друга кола.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 28 яну 2008, 13:06

Купи капачка на 1-во време и опитай
На моята бяха износени тея там дет контактува палеца.
Не влиза вода а влага се кондезира и тя горката и без тва бачка на ръба

Потребителски аватар
dydo
потребител
потребител
Мнения: 525
Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
Модел на автомобила: Най-различни!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dydo » 29 яну 2008, 09:55

При мен пък няма присецване, а сутрин или след обяд когато си тръгна от работа като запаля и ако не съм я чакал повече от минута, давайки по-леко газ взема та ми изгасва. Това обикновено се случва като излизам от паркинга и превключвам да кажем от задна на предна и обратно. Например връщам назад, натискам спирачка и съответно спирам подаването на газ........точно в този момент колата изгасва. Просто ей така си загасва без придърпване, присецване и т.н. След това като я пална и изфурсирам повече няма проблем. Продължавам 2-3 мин. да карам на по-ниски предавки и вече всичко е наред. Напоследък няколко пъти ми се случва и се чудя дали нямам подобен проблем като описания по-горе. Разни приятели разправят, че колата е студена и е нормално в това време да прави тези щуротии, още повече, че не я чакам да загрее няколко минути.
Някакви мнения.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 29 яну 2008, 10:07

Ти на Газ ли я караш тая кола?
eдит:OFFTOPIC както казва един колега.. много трудно ще се сетите кой .. Пали я на обяд бе :P
Последна промяна от venom4o на 29 яну 2008, 10:09, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
dydo
потребител
потребител
Мнения: 525
Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
Модел на автомобила: Най-различни!
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dydo » 29 яну 2008, 10:09

Само бензин!
Сега взех та се замислих, че все зареждам от Шел-принципно обикновен 95, а не онзи пауър. Дали пък не е и от бензина, защото доста хора нямат добри отзиви от тази верига. Но пък иначе колата си има супер ряз и не мени оборотите при спиране на светофар. Само това дето го описах се случва напоследък и то ако не я чакам да позагрее няколко минути.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 29 яну 2008, 11:43

paci написа:Купи капачка на 1-во време и опитай
На моята бяха износени тея там дет контактува палеца.
Не влиза вода а влага се кондезира и тя горката и без тва бачка на ръба
И ти сменя ли я? Оправи ли се?

eдит:OFFTOPIC както казва един колега.. много трудно ще се сетите кой .. Пали я на обяд бе
Ама и на обяд неще да пали
Пробвах и на обед да я паля ама и тогава така прави
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 29 яну 2008, 12:58

Тва беше преди 100 години вече :)
Да смених я!
Смених и кабелите защото бях с едни стари подбирани, мерени и биваха но имах финансова възможност тогава и ги смених и тях но проблема идваше от капачката.

Ескорт карах с 1,3 87 набор с карбуратор - ако не си разбрал да кажа :) Та на него ми се е случвало. На тази сеа ако стане нещо ще мигам 3 дена и накрая ще ида на майстор па оня си го чоплех навсякъде - почти :)

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 29 яну 2008, 17:01

Ако питаш мене май изпарителя е за смяна или мембраните *00124* тези симптоми дето ги казваш студена прикъсва като загрее се оправя особенно както казваш бензин не е виждала :lol:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта