проблем с ПХ след запалване

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 ное 2005, 19:06

kujo написа:Не съм съгласен, че веднага трябва да се сменя термостата. Проблема може да е в датчика за температура.
Моя съвет е първо да измериш съпротивлението на клемите на датчика при студен двигател. То трябва да е около 800- 900 ома. Ако е по малко проблема е в датчика, а не в термостата.
Имам съшото мондео и говоря от практически опит. Тази година бях изправен пред същия и преди месец смених за втори път датчик.
от моя опит при дефектен датчик се получават крайно неверни отчитания,а не просто по-ниски /и то пропорционално/.но въпреки това съм съгласен с теб, че е по-лесно да се замери датчика първо...

Потребителски аватар
kujo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kujo » 09 ное 2005, 09:24

При мен цяло лято стрелката на таблото достигаше буквата Р на (НОРМАЛ), а проблема се появи като застудя и стрелката започна да пада по спускане (в белия сектор).
Сега със сменен термостат достига края на НОРМАЛ (в града), а при нормално каране стрелката стои на Р (вертикално).
Всички "майстори" напираха веднага да сменят термостат.
Това бе моя проблем и неговото решение, надявам се да буда полезен със споделения опит.

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 09 ное 2005, 12:56

kujo написа:Моя съвет е първо да измериш съпротивлението на клемите на датчика при студен двигател. То трябва да е около 800- 900 ома. Ако е по малко проблема е в датчика, а не в термостата.
.
става въпрос за датчика под термостата нали? а не този върху него който е за перката

Потребителски аватар
kujo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kujo » 09 ное 2005, 20:48

Да, става въпрос за датчика под термостата, който е на много неудобно място и за смяната му се наложи да кача колата на канал за осъгуря по-добър достъп.

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 11 ное 2005, 10:37

и все пак най вероятно е термостата з-всички симптоми са на лице -маркуча към радиатора започва да се затопля преди стрелката да достигне нормал. парното не е дост. силно . Днес ще се пробвам да го сменя пък ще видим

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 50 госта