проблем с ПХ след запалване
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
от моя опит при дефектен датчик се получават крайно неверни отчитания,а не просто по-ниски /и то пропорционално/.но въпреки това съм съгласен с теб, че е по-лесно да се замери датчика първо...kujo написа:Не съм съгласен, че веднага трябва да се сменя термостата. Проблема може да е в датчика за температура.
Моя съвет е първо да измериш съпротивлението на клемите на датчика при студен двигател. То трябва да е около 800- 900 ома. Ако е по малко проблема е в датчика, а не в термостата.
Имам съшото мондео и говоря от практически опит. Тази година бях изправен пред същия и преди месец смених за втори път датчик.
- kujo
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
При мен цяло лято стрелката на таблото достигаше буквата Р на (НОРМАЛ), а проблема се появи като застудя и стрелката започна да пада по спускане (в белия сектор).
Сега със сменен термостат достига края на НОРМАЛ (в града), а при нормално каране стрелката стои на Р (вертикално).
Всички "майстори" напираха веднага да сменят термостат.
Това бе моя проблем и неговото решение, надявам се да буда полезен със споделения опит.
Сега със сменен термостат достига края на НОРМАЛ (в града), а при нормално каране стрелката стои на Р (вертикално).
Всички "майстори" напираха веднага да сменят термостат.
Това бе моя проблем и неговото решение, надявам се да буда полезен със споделения опит.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 50 госта