Проблеми.....
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблеми.....
Здравйте,получих сериозен проблем и се надявам някой да ми помогне със съвет
Сложих на Каприто(V6,2.3) 5-степенна кутия(тип N9).Понеже старата кутия беше със едри шлици а новата със ситни се наложи да сменя половинката на кардана от висящия лагер до кутията от Сиера(с гуменото каре)В началото всичко бе добре,но започнах да получавам вибрации в педала на съединителя и ск.лост(около100-110км/ч и 3000 об/м на 4-та и 5-та предавка) и с течение на времето се усилваха(Дори и стартера се разви и падна от вибрациите) докато се получи доста неприятно стържене
Свалих кутията,разглобих я и видимо нямаше нищо,скоростите се вкл.нормално сложих я отново,стърженето изчезна,но вибрациите останаха:roll: Та се питам(и вас) дали е от кутията или кардана( някакъв дисбаланс може би?)?
П.С.Като изключа от скорост вибрациите спират


П.С.Като изключа от скорост вибрациите спират
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми.....
Карданът се върти, а вибрациите изчезват...mitakacapri написа:
П.С.Като изключа от скорост вибрациите спират
Първата ми мисъл е, че не е кардан

Дали не може да разкачиш кардана и да "подкараш" със 100-110...

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблеми.....
Значи пробвахме и следния вариант:Вдигнахме едното задно колело на крик и изредих до5-та ск.100-120 и вибрация нямаше,но когато пуснах колата долу се усетиха веднага и за петнадесетина км.започнаха да се усилват 

-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблеми.....
Тампоните как са, криви гуми 

-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми.....
Значи расъждаваме така по енерция няма вибрации защото колата не е динамически натоварена мотор, скор.
кутия ,кардан ,гуми,същото важи и при вдигане на еднато колело нямаш съпротивление.Когато караш нормално и подаваш газ цялата трансмисия барабар с мотора искат да се завъртят грубо казано и се получава едно усукване около оста незнам дали се изразявам правилнои дали ще ме разбереш.Та значи имаш не съосие мужду отделните компоненти и трябва да го откриеш.Прави опити като подлагаш под висящия лагер да го смъкнеш по-надолу и виш как са вибрациите, намери друг от морга и го намалявай с по 0,5мми сравнявай.Това прави и с тампоните за окачване на моторавсе от някъде ще се появи разлика и ще хванеш проблема.Едно време присаждах на Волга мотор дизел от Мерцедеси се правеше фланец за стиковка на мотора и скоростната кутия и аз имах такива проблеми. Дано съм ти бил полезен.
кутия ,кардан ,гуми,същото важи и при вдигане на еднато колело нямаш съпротивление.Когато караш нормално и подаваш газ цялата трансмисия барабар с мотора искат да се завъртят грубо казано и се получава едно усукване около оста незнам дали се изразявам правилнои дали ще ме разбереш.Та значи имаш не съосие мужду отделните компоненти и трябва да го откриеш.Прави опити като подлагаш под висящия лагер да го смъкнеш по-надолу и виш как са вибрациите, намери друг от морга и го намалявай с по 0,5мми сравнявай.Това прави и с тампоните за окачване на моторавсе от някъде ще се появи разлика и ще хванеш проблема.Едно време присаждах на Волга мотор дизел от Мерцедеси се правеше фланец за стиковка на мотора и скоростната кутия и аз имах такива проблеми. Дано съм ти бил полезен.
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблеми.....
Днес смених кутията,но проблема си остана
Поне знам,че не е от кутията.

Поне знам,че не е от кутията.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблеми.....
А гуменото каре смени ли? При Жигулите се получава подобно от него.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с трансмисията
Не съм го сменял.
На външен оглед е здраво и изглежда почти ново.
Има ли значение как се зацепва предната част на кардана към висящия лагер?
На външен оглед е здраво и изглежда почти ново.
Има ли значение как се зацепва предната част на кардана към висящия лагер?
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми.....
Според мен, при дисбаланс или кривина в кардана вибрациите ще си ги има независимо от натоварването, а една от функциите на гуменото каре е да компенсират липсата на съосие и вибрациите.
Аз бих се насочил към висящ лагер, гумено каре и тампони по двигателя/скоростната кутия?
Аз бих се насочил към висящ лагер, гумено каре и тампони по двигателя/скоростната кутия?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта