Проблеми.....

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Проблеми.....

Мнение от mitakacapri » 15 юни 2008, 08:26

Здравйте,получих сериозен проблем и се надявам някой да ми помогне със съвет :D Сложих на Каприто(V6,2.3) 5-степенна кутия(тип N9).Понеже старата кутия беше със едри шлици а новата със ситни се наложи да сменя половинката на кардана от висящия лагер до кутията от Сиера(с гуменото каре)В началото всичко бе добре,но започнах да получавам вибрации в педала на съединителя и ск.лост(около100-110км/ч и 3000 об/м на 4-та и 5-та предавка) и с течение на времето се усилваха(Дори и стартера се разви и падна от вибрациите) докато се получи доста неприятно стържене :cry: Свалих кутията,разглобих я и видимо нямаше нищо,скоростите се вкл.нормално сложих я отново,стърженето изчезна,но вибрациите останаха:roll: Та се питам(и вас) дали е от кутията или кардана( някакъв дисбаланс може би?)?

П.С.Като изключа от скорост вибрациите спират

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми.....

Мнение от cocoff » 15 юни 2008, 10:31

mitakacapri написа:
П.С.Като изключа от скорост вибрациите спират
Карданът се върти, а вибрациите изчезват...
Първата ми мисъл е, че не е кардан :)
Дали не може да разкачиш кардана и да "подкараш" със 100-110... :?:
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми.....

Мнение от mitakacapri » 15 юни 2008, 12:17

Значи пробвахме и следния вариант:Вдигнахме едното задно колело на крик и изредих до5-та ск.100-120 и вибрация нямаше,но когато пуснах колата долу се усетиха веднага и за петнадесетина км.започнаха да се усилват :evil:

Peet
потребител
потребител
Мнения: 650
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблеми.....

Мнение от Peet » 15 юни 2008, 15:42

Тампоните как са, криви гуми :?:

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми.....

Мнение от g.taskov » 15 юни 2008, 17:42

Значи расъждаваме така по енерция няма вибрации защото колата не е динамически натоварена мотор, скор.
кутия ,кардан ,гуми,същото важи и при вдигане на еднато колело нямаш съпротивление.Когато караш нормално и подаваш газ цялата трансмисия барабар с мотора искат да се завъртят грубо казано и се получава едно усукване около оста незнам дали се изразявам правилнои дали ще ме разбереш.Та значи имаш не съосие мужду отделните компоненти и трябва да го откриеш.Прави опити като подлагаш под висящия лагер да го смъкнеш по-надолу и виш как са вибрациите, намери друг от морга и го намалявай с по 0,5мми сравнявай.Това прави и с тампоните за окачване на моторавсе от някъде ще се появи разлика и ще хванеш проблема.Едно време присаждах на Волга мотор дизел от Мерцедеси се правеше фланец за стиковка на мотора и скоростната кутия и аз имах такива проблеми. Дано съм ти бил полезен.

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми.....

Мнение от mitakacapri » 17 юни 2008, 21:07

Днес смених кутията,но проблема си остана :x
Поне знам,че не е от кутията.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблеми.....

Мнение от HACKO » 17 юни 2008, 21:22

А гуменото каре смени ли? При Жигулите се получава подобно от него.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми с трансмисията

Мнение от mitakacapri » 18 юни 2008, 07:23

Не съм го сменял.
На външен оглед е здраво и изглежда почти ново.
Има ли значение как се зацепва предната част на кардана към висящия лагер?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми.....

Мнение от cocoff » 18 юни 2008, 08:09

Според мен, при дисбаланс или кривина в кардана вибрациите ще си ги има независимо от натоварването, а една от функциите на гуменото каре е да компенсират липсата на съосие и вибрациите.
Аз бих се насочил към висящ лагер, гумено каре и тампони по двигателя/скоростната кутия?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта