Фокуса Кашля

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
sotiroff
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 28 юни 2007, 11:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI '01
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Фокуса Кашля

Мнение от sotiroff » 02 юли 2008, 19:56

Привет, другари!
С моя фокус се забърках в малко проблеми...
Напоследък губи тяга, глъхне ми нещо... Миналата седмица му направих преход София-Русе-Варна-Русе-София и на финала нещо се сбози. Абе върви си колата, ама не е нещо вред. Губи мощност, на ниски, на високи обороти... Даже светна една лампа и блокира тъкмо горе на магистралата. Отбих, угасих я за малко и после ме прибра до София без ядове (ама малко по-яваш...).
Ходих в сервиза "Бош Супер Дизел" (на околовръстното до царско село) преди да тръгна на дългия път. Момчетата я закачиха на компа и казаха, че е е ОК, само 2 откачени кабелчета имало, дето правят мизерията.
Уж я оправиха, ама след тия неприятности ... днес пак я водих при тях. Оказа се, че имало някакъв потенциометър на педала на газта и от там идвали всички мизерии. Лошото е, че ме пратиха в МотоПфое за ремонта :( Та, ща-неща, записах час за 10.07.
Въпросчето ми е, някой има ли идея от тая част? Колко може да струва ремонта или смяната й?! И въпбще някакво инфо да дадете, ако някой е наясно!
Просто искам да се подготвя психически за финансовия шок! :-/:

Благодаря Ви предварително!
*00139*

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фокуса Кашля

Мнение от DTM » 02 юли 2008, 21:23

220лв. струва педала или този въпросния потенциометър в МП.
Доста хора станахте с еднакъв проблем :shock: , явно е доста слабо место това във Фокусите.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 1%82%D0%B0
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... B0#p154523

Потребителски аватар
sotiroff
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 28 юни 2007, 11:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI '01
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фокуса Кашля

Мнение от sotiroff » 03 юли 2008, 17:56

Мерси много за инфото...
С други думи... чарка + работата = 300лв грубо... *00147*
Абе, мръсна работа, ама...няма как...
:D

Потребителски аватар
michony
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 16 юни 2008, 12:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi 90hp.
Ford Mondeo IV 2.0 TDCi 140hp.
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Фокуса Кашля

Мнение от michony » 07 юли 2008, 00:04

Извинете ме за тъпото питане, ама този проблем само при дизелите ли се наблюдава, или при бензиновите двг го има също. Въпросът ми е пеодиктуван от факта, че когато ускорявам се получава едно леко придърпване, а при покой клати оборотите около 800 до 1000 и пак 800 и т.н.
Изображение

bXtreme8833
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 05 ное 2007, 23:59
Модел на автомобила: BMW 320d `02, Ford Mondeo 2.0 136 p.s, Suzuki Swift 1.3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фокуса Кашля

Мнение от bXtreme8833 » 09 юли 2008, 13:03

Не е само при дизела, и мойта Фиеста при подаване на газ в по-ниските обороти прекъсва (дори понякога гасне) , а при ускоряване придърпва и ми казаха, че именно този потенциометър (на дроселовата клапа) е проблема.
Fix Or Repair Daily

Потребителски аватар
sotiroff
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 28 юни 2007, 11:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI '01
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фокуса Кашля

Мнение от sotiroff » 10 юли 2008, 12:18

Привет, момчета!
Днес я вкарах в Мото-Пфое Младост... И преди малко се обадиха след диагностика.
Оказа се, че турбината ми не връща въздух нормално. Някакъв датчик, който подпомага тази функция бил повреден и от там идват проблемите с глъхненето падането на мощността и т.н.
Но "най-приятното" в случая е, че датчика върви в комплект с турбината - с други думи 2400лв турбина+ремонт :cry: :cry: :cry:
Моля ви, някой ако знае дали може да се смени само повредения датчик или евентуално сервиз, където да вкарам Фокуса за ремонт, или пък на старо нещо да се намери.... пишете!
Предполагам, че има начин да НЕ се сменя цялата турбина...

Благодаря предварително на всички!

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Re: Фокуса Кашля

Мнение от focusfocus » 10 юли 2008, 16:59

Ами ако знем кой е този датчик каталожен номер или поне рисунка може и да се намери.

Потребителски аватар
sotiroff
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 28 юни 2007, 11:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI '01
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фокуса Кашля

Мнение от sotiroff » 10 юли 2008, 20:22

Тъкмо се прибрах от сервиза на Мото-Пфое Младост!
Яд, ме е, че нямам скенер да ви покажа протокола, но нечий грозен почерк пише следното (цитирам дословно, че е весело ;) ):

"Грешка за ФПП. За пров. зацепване..
Клапана на турбото не разтоварва, блок. разтов.
за смяна турбо."

С други думи, приемчика обясни (колкото може), че тая клапа не може да се смени самостоятелно и трябва да се сменя цялото турбо. Иначе човек излезе - вика "В някой сервиз може да могат да я ремонтират..."
Та сега ще търся варианти.
Иначе в Русе ми похвалиха някакъв майстор - разбирал много на турбините (бел.ред. аз съм от Русе, пребиваващ в София), но и в столицата ако някой има идея за добър сервиз, да свирка!
Иначе преди да отида в Мото-Пфое, бях в БОШ на околовръстното - там съвсем друга диагноза поставиха...вече и аз незнам на кого да вярвам....
Както и да е - в момента малко ме боли главата и се поразприказвах... :lol:
Пишете ако знаете за добър майстор!

Благодаря предварително на всички!!!

Потребителски аватар
Ivaylo Georgiev
Администратор
Администратор
Мнения: 2418
Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX
Местоположение: София, кв. Лозенец
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фокуса Кашля

Мнение от Ivaylo Georgiev » 10 юли 2008, 20:54

Що не отидеш в сервиза зад моста Чавдар? Има тема за него в раздела. Там разбират от наш'те коли не по- зле от МотоПФФФФУУУое. Знам, че ти е писнало от сервизи и си психясал с тия цифри, но... ;;):

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта