двигател след основе- пуши
- jack71
- потребител
- Мнения: 887
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
двигател след основе- пуши
Направих пълен основен ремонт на ДВГ със шлайф и т.н. абе пълен . поради липса на време се проточи доста дълго ама това е др. история. та сега като го запалих сефте и го оставих да поработи час два на празен ход забелязах че двигателя пуши. не от ауспуха - от там леко, но отпред откъм изпускателните колектори. и сякаш не е издорели газове, защото като изключа двигателя още дълго си пуши. някой има ли идея защо е така? след време ще спре ли? нещо ме притеснява защото пуши доста. погледнах маслото - чисто е , дори като го смених след 2 часа работа не направи балончета. бистро си е.
двигателя е на ескорт - 1.6 карб. 91ва CVH
двигателя е на ескорт - 1.6 карб. 91ва CVH
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 14 юли 2008, 20:53
- Модел на автомобила: FORD MONDEO МК2 2.0 16V ZeTec 1997
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: двигател след основе- пуши
jack71 написа:Направих пълен основен ремонт на ДВГ със шлайф и т.н. абе пълен . поради липса на време се проточи доста дълго ама това е др. история. та сега като го запалих сефте и го оставих да поработи час два на празен ход забелязах че двигателя пуши. не от ауспуха - от там леко, но отпред откъм изпускателните колектори. и сякаш не е издорели газове, защото като изключа двигателя още дълго си пуши. някой има ли идея защо е така? след време ще спре ли? нещо ме притеснява защото пуши доста. погледнах маслото - чисто е , дори като го смених след 2 часа работа не направи балончета. бистро си е.
двигателя е на ескорт - 1.6 карб. 91ва CVH
Здрасти колега, да не би като са ти наливали масло в колата да са расипали по ДВГ и като е загрял от работа за това да е почнал да пуши, или другият вариант да не са ти стегнали хубаво колекторите, но не ми се вярва, то тогава нямаше да пуши като изкл. двигателя.
Поздрави.
- jack71
- потребител
- Мнения: 887
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: двигател след основе- пуши
ами аз си правих ремонта сам . че разлях масло - разлях. не много но все пак не трябва ли да изгори и туйто. в смисъл след 2 часа рабора още си пуши. димът не мирише на изгорели газове. но това със затягането на колекторите е някаква идея . през изпускателните минава ли антифриз? и това да е пара?
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: двигател след основе- пуши
На изпускателните няма антифриз.Ама масло от гарнитурата на капака спокойно може да си тече върху тях.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 14 юли 2008, 20:53
- Модел на автомобила: FORD MONDEO МК2 2.0 16V ZeTec 1997
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: двигател след основе- пуши
Братленце не знам, каквото и да ти кажа така на изуст не мисля че мога да ти дам някаква адекватна причина, единствено мога да те посъветвам да я закараш някой майстор да я погледне, не мисля че само за хвърляне на един поглед набързо ще вземе повече от пари за една бира,
поздрави и пиши какво е станало.
поздрави и пиши какво е станало.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: двигател след основе- пуши
Мен ако питаш, хич не се притеснявай. Щото от няколко капки масло може бая да попуши. Според мен това си е от разлятото масло.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: двигател след основе- пуши
Абе какви проблеми, какво пушене, разбира се че при ремонт мият главата и блока най често с нафта, после пипат с омазнени ръце и прочие, карай така и след 20 км ще спре да пуши.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: двигател след основе- пуши
Има вероятност като си стягал капака на клапаните или се е спукала гарнитурата или да се е спукал самия капак, ако е пластмасов.
Имаче колегите са прави.
При самото шлайфане се използва охлаждаща течност, която си остава по частите.
Ако е антифриз ще ти люти на очите от пушека, а ако е масло доста ще пуши докато изгори.
Имаче колегите са прави.
При самото шлайфане се използва охлаждаща течност, която си остава по частите.
Ако е антифриз ще ти люти на очите от пушека, а ако е масло доста ще пуши докато изгори.
- jack71
- потребител
- Мнения: 887
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: двигател след основе- пуши
благодаря за успокоенията. нямах време за днес да човъркам затова съм "запазил" час за утре следобед и ще пиша резултати. блок и глава не съм мил с нафта ами с вода и препарат. от шлайфа може наистина да е останало мазно или дето съм поразлял но за2 часа работа на двигателя би следвало да се изпуши. утер ще махна капака на колекторите и ще скивам внимателно на лампа какво става. доколкото си спомням наистина нямаше канали за антифриз. така че 2 варианта - или зле затегнат колектор и изпуска (но не мирише на газове) или масло. утре ще пиша за резултат...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: На линия
Re: двигател след основе- пуши
Не пипай нищо, остави колата да загрее, ще се изпуши. Ако има някоя повредена гарнитура ще тече масло на поразия. Колкото и да си внимавал няма начин да не е омазано всичко с масло, оттам е и пушека. Нормално е леко да пуши и от ауспуха, все още сегментите не са се напаснали към цилиндрите, поради това е нормално и по време на разработката да даде висок разход на масло.
След основен ремонт, НАЙ-ВАЖНО е как ще се разработи.
След основен ремонт, НАЙ-ВАЖНО е как ще се разработи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: двигател след основе- пуши
Случайно да си мазал гарнитурата на изп. колектор? Аз ги мажа с една специална паста на Walker и после пушат 1-2 часа, но пък уплътняват много добре.
- jack71
- потребител
- Мнения: 887
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: двигател след основе- пуши
днес махнах капака. има разлято масло на колекторите и от това пуши. всичко е пушка!
за впечатления от ремонта още е рано да дам. двигателя работи равномерно, не пуши от ауспуха силно, не трака като преди. малко по шумен е от очакваното надявам се от тежкото масло - за първите 2 смени налях 15В40. надявам се като сложа тънко масло да утихне. набира нормално. но не съм го карал много защото изпуснах техническия преглед и не мога да я изкарам навън.
относно шлайф - от варна съм правих го на Коортех( зад затвора) ако ви трябва питайте , ще обясня.
шлайф на колянов вал - при един стругар до новия мол Варна (но не се наложи защото беше в норма)
като пари - ами пригответе към 1000 лв за части и шлайфове , материали и прочее. без майстор - това бях аз
специални благодарности на fiestaracing за помоща с частите и съветите
и ВНИМАВАЙТЕ КОЛКО ЗАТЯГАТЕ БОЛТОВЕТЕ!!! да не ядете хурката като мен
п.с. не съм мазал никакви гарнитури , с изключение на водна помпа - намазах я с кафяв газкет на Локтайд
за впечатления от ремонта още е рано да дам. двигателя работи равномерно, не пуши от ауспуха силно, не трака като преди. малко по шумен е от очакваното надявам се от тежкото масло - за първите 2 смени налях 15В40. надявам се като сложа тънко масло да утихне. набира нормално. но не съм го карал много защото изпуснах техническия преглед и не мога да я изкарам навън.
относно шлайф - от варна съм правих го на Коортех( зад затвора) ако ви трябва питайте , ще обясня.
шлайф на колянов вал - при един стругар до новия мол Варна (но не се наложи защото беше в норма)
като пари - ами пригответе към 1000 лв за части и шлайфове , материали и прочее. без майстор - това бях аз
специални благодарности на fiestaracing за помоща с частите и съветите
и ВНИМАВАЙТЕ КОЛКО ЗАТЯГАТЕ БОЛТОВЕТЕ!!! да не ядете хурката като мен
п.с. не съм мазал никакви гарнитури , с изключение на водна помпа - намазах я с кафяв газкет на Локтайд
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: двигател след основе- пуши
Кой с к'вото може трябва да помага, колеги сме, пък и хора!Много се радвам колега за ремонта! Ай сега да е жива и здрава колицата и да няма повече проблеми като тия с БОЛЧЯТ'ТА
fiestaracing-just race!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта