двигател след основе- пуши

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

двигател след основе- пуши

Мнение от jack71 » 18 юли 2008, 20:37

Направих пълен основен ремонт на ДВГ със шлайф и т.н. абе пълен . поради липса на време се проточи доста дълго ама това е др. история. та сега като го запалих сефте и го оставих да поработи час два на празен ход забелязах че двигателя пуши. не от ауспуха - от там леко, но отпред откъм изпускателните колектори. и сякаш не е издорели газове, защото като изключа двигателя още дълго си пуши. някой има ли идея защо е така? след време ще спре ли? нещо ме притеснява защото пуши доста. погледнах маслото - чисто е , дори като го смених след 2 часа работа не направи балончета. бистро си е.
двигателя е на ескорт - 1.6 карб. 91ва CVH

sashita79
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 14 юли 2008, 20:53
Модел на автомобила: FORD MONDEO МК2 2.0 16V ZeTec 1997
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: двигател след основе- пуши

Мнение от sashita79 » 18 юли 2008, 21:18

jack71 написа:Направих пълен основен ремонт на ДВГ със шлайф и т.н. абе пълен . поради липса на време се проточи доста дълго ама това е др. история. та сега като го запалих сефте и го оставих да поработи час два на празен ход забелязах че двигателя пуши. не от ауспуха - от там леко, но отпред откъм изпускателните колектори. и сякаш не е издорели газове, защото като изключа двигателя още дълго си пуши. някой има ли идея защо е така? след време ще спре ли? нещо ме притеснява защото пуши доста. погледнах маслото - чисто е , дори като го смених след 2 часа работа не направи балончета. бистро си е.
двигателя е на ескорт - 1.6 карб. 91ва CVH

Здрасти колега, да не би като са ти наливали масло в колата да са расипали по ДВГ и като е загрял от работа за това да е почнал да пуши, или другият вариант да не са ти стегнали хубаво колекторите, но не ми се вярва, то тогава нямаше да пуши като изкл. двигателя.


Поздрави.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: двигател след основе- пуши

Мнение от jack71 » 18 юли 2008, 21:49

ами аз си правих ремонта сам :oops: . че разлях масло - разлях. не много но все пак не трябва ли да изгори и туйто. в смисъл след 2 часа рабора още си пуши. димът не мирише на изгорели газове. но това със затягането на колекторите е някаква идея . през изпускателните минава ли антифриз? и това да е пара?

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: двигател след основе- пуши

Мнение от S_C » 18 юли 2008, 22:08

На изпускателните няма антифриз.Ама масло от гарнитурата на капака спокойно може да си тече върху тях.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

sashita79
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 14 юли 2008, 20:53
Модел на автомобила: FORD MONDEO МК2 2.0 16V ZeTec 1997
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: двигател след основе- пуши

Мнение от sashita79 » 18 юли 2008, 22:11

Братленце не знам, каквото и да ти кажа така на изуст не мисля че мога да ти дам някаква адекватна причина, единствено мога да те посъветвам да я закараш някой майстор да я погледне, не мисля че само за хвърляне на един поглед набързо ще вземе повече от пари за една бира,

поздрави и пиши какво е станало.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Re: двигател след основе- пуши

Мнение от ewgeny » 19 юли 2008, 08:59

Мен ако питаш, хич не се притеснявай. Щото от няколко капки масло може бая да попуши. Според мен това си е от разлятото масло.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: двигател след основе- пуши

Мнение от tankovbg » 19 юли 2008, 16:02

Абе какви проблеми, какво пушене, разбира се че при ремонт мият главата и блока най често с нафта, после пипат с омазнени ръце и прочие, карай така и след 20 км ще спре да пуши.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: двигател след основе- пуши

Мнение от nikolovvd » 19 юли 2008, 18:11

Има вероятност като си стягал капака на клапаните или се е спукала гарнитурата или да се е спукал самия капак, ако е пластмасов.
Имаче колегите са прави.
При самото шлайфане се използва охлаждаща течност, която си остава по частите.
Ако е антифриз ще ти люти на очите от пушека, а ако е масло доста ще пуши докато изгори.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: двигател след основе- пуши

Мнение от jack71 » 19 юли 2008, 19:19

благодаря за успокоенията. нямах време за днес да човъркам затова съм "запазил" час за утре следобед и ще пиша резултати. блок и глава не съм мил с нафта ами с вода и препарат. от шлайфа може наистина да е останало мазно или дето съм поразлял но за2 часа работа на двигателя би следвало да се изпуши. утер ще махна капака на колекторите и ще скивам внимателно на лампа какво става. доколкото си спомням наистина нямаше канали за антифриз. така че 2 варианта - или зле затегнат колектор и изпуска (но не мирише на газове) или масло. утре ще пиша за резултат...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: На линия

Re: двигател след основе- пуши

Мнение от HACKO » 19 юли 2008, 20:07

Не пипай нищо, остави колата да загрее, ще се изпуши. Ако има някоя повредена гарнитура ще тече масло на поразия. Колкото и да си внимавал няма начин да не е омазано всичко с масло, оттам е и пушека. Нормално е леко да пуши и от ауспуха, все още сегментите не са се напаснали към цилиндрите, поради това е нормално и по време на разработката да даде висок разход на масло.
След основен ремонт, НАЙ-ВАЖНО е как ще се разработи.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: двигател след основе- пуши

Мнение от AlexP » 20 юли 2008, 08:02

Случайно да си мазал гарнитурата на изп. колектор? Аз ги мажа с една специална паста на Walker и после пушат 1-2 часа, но пък уплътняват много добре.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: двигател след основе- пуши

Мнение от jack71 » 21 юли 2008, 23:11

днес махнах капака. има разлято масло на колекторите и от това пуши. всичко е пушка!
за впечатления от ремонта още е рано да дам. двигателя работи равномерно, не пуши от ауспуха силно, не трака като преди. малко по шумен е от очакваното надявам се от тежкото масло - за първите 2 смени налях 15В40. надявам се като сложа тънко масло да утихне. набира нормално. но не съм го карал много защото изпуснах техническия преглед и не мога да я изкарам навън.
относно шлайф - от варна съм правих го на Коортех( зад затвора) ако ви трябва питайте , ще обясня.
шлайф на колянов вал - при един стругар до новия мол Варна (но не се наложи защото беше в норма)
като пари - ами пригответе към 1000 лв за части и шлайфове , материали и прочее. без майстор - това бях аз :D:
специални благодарности на fiestaracing за помоща с частите и съветите
и ВНИМАВАЙТЕ КОЛКО ЗАТЯГАТЕ БОЛТОВЕТЕ!!! да не ядете хурката като мен
п.с. не съм мазал никакви гарнитури , с изключение на водна помпа - намазах я с кафяв газкет на Локтайд

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: двигател след основе- пуши

Мнение от fiestaracing » 17 авг 2008, 15:01

:D Кой с к'вото може трябва да помага, колеги сме, пък и хора!Много се радвам колега за ремонта! Ай сега да е жива и здрава колицата и да няма повече проблеми като тия с БОЛЧЯТ'ТА ;):
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта