трудно палене на ескорт 1,6д

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от ixtis » 08 дек 2005, 20:01

Колеги ами то и при мен е така сутрин паля с 2 подг. и завъртане за 5 6 сек. оборотите ми стават около 600 - 700 и след 20 сек. отиват почти 1000 / с Лукас съм / и повече не се променят топла студена 950-1000 и аз не усещам да имам обогатител . А относно вкл. на задна наистина и при мен се вдигат на 1200 оборота и мисля че е заложено така.

Потребителски аватар
frantic
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от frantic » 08 дек 2005, 20:09

Забравих да ви кажа за маркучите за обратната(излишната) нафта! До сега колата не ми е палила 2 пъти и двата пъти е било от спукани маркучи ! Начи ако имаш оплетка от конци виж някаде дали са омаслени. И си го смени наи-добре !

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 08 дек 2005, 23:04

И без да имам проблеми /за сега/ като включа задна и ми се покачват оборотите с 100-200! Май е нещо стандартно.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 09 дек 2005, 11:40

Здравейте, по-повод включването на задна и повишаването на оборотите...
Над казанчето за чистачките(като гледате отпред в дясно), се намира една клапа, която взема въздух от вакум помпата за спирачките. Когато включите на задна оборотите се повишават с около 200 и за мен поне това е доста улеснено защото мога въобще да не пипам педала на газта когато карам на задна!
И аз се чудих преди да ми се развали вакум помпата(на сервото на спирачките) защо ми се вдигат оборотите. Но като се развали един път и педалът на спирачките ми стана изведнъж твърд и това повишаване на оборотите изчезна когато включвам на задна, поразгледах малко и го открих :wink:
А за обогатителя на мен оборотите ми се качват мах до 1050-1100 и после си падат до 1000. Чудя се дали не са малко високи обаче като ги намаля, в купето почват по-големи вибрации и много дразни и затова съм ги нагласил на около 1000.

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 09 дек 2005, 11:59

dgg_g написа:Чувал съм че зимата е много хубаво да се смесва нафтата с определено количество газ за горене и така паленето било без проблеми. Някой ако знае в каква пропорция трябва да се сложи да каже.
Аз имах Фиеста '87 1.6 дизел. В момента, в който температурите паднеха под 5 градуса пез нощта аз започвах да добавям БЕНЗИН в нафтата. И то яко, по литър-литър и нещо, дори и до 2 л. май съм стигал (на пълен резервоар разбира се). Трябва да ви кажа, че вървеше перфектно.
И още нещо. Малко е трудоемко и изглежда глуповато, но пред вариянта да не запалиш сутрин след като през нощта е било -10 си е направо спасение (поне при мен вършеше работа): Прибираш си акумулатора у вас. Без да го зареждаш, просто да седи на топло. Моя акумулатор беше чисто нов, алтернатора качваше както трябва и въпреки всичко колата палеше по-добре след такава процедура. 2 зими за по месец-месец и 1/2 съм хамалувал по този начин. Не е никак практично, но аз бях спокоен, че сутрин ще запаля.
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 09 дек 2005, 14:32

проблемът не е във времето!
Знам, че ще се ядосаш, но съм карал чист дезел на рено ПЕТ години и такъв проблем не съм имал НИКОГА

(В БГ няма никаква култура на каране на дизел)

Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от ixtis » 09 дек 2005, 19:48

Добре относно обогатителя някой може ли да обясни как мога да разбера дали работи , намам жило явно е автоматичен , но нямам и кабел към помпата освен на клапана , с Лукас съм.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 83 госта