трудно палене на ескорт 1,6д
- ixtis
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
- Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Колеги ами то и при мен е така сутрин паля с 2 подг. и завъртане за 5 6 сек. оборотите ми стават около 600 - 700 и след 20 сек. отиват почти 1000 / с Лукас съм / и повече не се променят топла студена 950-1000 и аз не усещам да имам обогатител . А относно вкл. на задна наистина и при мен се вдигат на 1200 оборота и мисля че е заложено така.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте, по-повод включването на задна и повишаването на оборотите...
Над казанчето за чистачките(като гледате отпред в дясно), се намира една клапа, която взема въздух от вакум помпата за спирачките. Когато включите на задна оборотите се повишават с около 200 и за мен поне това е доста улеснено защото мога въобще да не пипам педала на газта когато карам на задна!
И аз се чудих преди да ми се развали вакум помпата(на сервото на спирачките) защо ми се вдигат оборотите. Но като се развали един път и педалът на спирачките ми стана изведнъж твърд и това повишаване на оборотите изчезна когато включвам на задна, поразгледах малко и го открих
А за обогатителя на мен оборотите ми се качват мах до 1050-1100 и после си падат до 1000. Чудя се дали не са малко високи обаче като ги намаля, в купето почват по-големи вибрации и много дразни и затова съм ги нагласил на около 1000.
Над казанчето за чистачките(като гледате отпред в дясно), се намира една клапа, която взема въздух от вакум помпата за спирачките. Когато включите на задна оборотите се повишават с около 200 и за мен поне това е доста улеснено защото мога въобще да не пипам педала на газта когато карам на задна!
И аз се чудих преди да ми се развали вакум помпата(на сервото на спирачките) защо ми се вдигат оборотите. Но като се развали един път и педалът на спирачките ми стана изведнъж твърд и това повишаване на оборотите изчезна когато включвам на задна, поразгледах малко и го открих
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
А за обогатителя на мен оборотите ми се качват мах до 1050-1100 и после си падат до 1000. Чудя се дали не са малко високи обаче като ги намаля, в купето почват по-големи вибрации и много дразни и затова съм ги нагласил на около 1000.
- Dragonwagon
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
- Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз имах Фиеста '87 1.6 дизел. В момента, в който температурите паднеха под 5 градуса пез нощта аз започвах да добавям БЕНЗИН в нафтата. И то яко, по литър-литър и нещо, дори и до 2 л. май съм стигал (на пълен резервоар разбира се). Трябва да ви кажа, че вървеше перфектно.dgg_g написа:Чувал съм че зимата е много хубаво да се смесва нафтата с определено количество газ за горене и така паленето било без проблеми. Някой ако знае в каква пропорция трябва да се сложи да каже.
И още нещо. Малко е трудоемко и изглежда глуповато, но пред вариянта да не запалиш сутрин след като през нощта е било -10 си е направо спасение (поне при мен вършеше работа): Прибираш си акумулатора у вас. Без да го зареждаш, просто да седи на топло. Моя акумулатор беше чисто нов, алтернатора качваше както трябва и въпреки всичко колата палеше по-добре след такава процедура. 2 зими за по месец-месец и 1/2 съм хамалувал по този начин. Не е никак практично, но аз бях спокоен, че сутрин ще запаля.
... Biz zum bitteren ende!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 83 госта