Нестабилни обороти при ескорт

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Нестабилни обороти при ескорт

Мнение от terminatoro » 20 авг 2008, 14:08

Здравейте колеги,
Онзи ден един приятел форд почти същия като моя доиде да му погледна колицата,която има един до болка познат проблем.
Когато пуснеш газта или включиш климатика или по друга причина се променят тихите обороти по някой път колата почва да мени оборотите между 500 и 1500.Като и дам газ и постепенно пусна педала,не го прави >:D<: *00147*
Изчистих маф сензора,по изпитаната процедура,свещите и кабелите са нови моторкрафт и пак не ще!
Забелязах обаче, че като откача буксата на TPS-a се оправя!
Значи моя човек като видя и вика "ще карам така с откачен tps",но не знам до колко е вредно това за колата и за разхода!
Дайте мнение колеги и ако може някой компетентен да ми обясни какво точно се променя в работата на двигателя при откачен tps!

Поздрави на всички!
ZETEC POWER!!!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 27 госта