проблеми с запалването или с бензинова помпа?
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
проблеми с запалването или с бензинова помпа?
имам следния проблем, като паднат много температурите и не мога да запаля, или пали колата но работи няколко секунди и спира. подозирам че нещо в бензиновата помпа или бензиновия филтър замръзва. звука който излиза при завъртане на ключа е по-кратък по продължителност от когато е по-топло времето. пробвах и с тези спрейовете за запалване. пръсках във въздушния филтър и изгарят газовете който са от спрея и до там.
установих и друго като е натиснат съединителя когато работи колата оборотите се увеличават. а при опитите да запали ако не е натиснат колата мърда малко напред при изключени скорости, все едно не е на нулева, може ли да е от студа това?
автомобила е фиеста 1.1 моноинжекция
установих и друго като е натиснат съединителя когато работи колата оборотите се увеличават. а при опитите да запали ако не е натиснат колата мърда малко напред при изключени скорости, все едно не е на нулева, може ли да е от студа това?
автомобила е фиеста 1.1 моноинжекция
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
licho:
Може би помпата не създава нужното налягане,щом по-кратко бучи.звука който излиза при завъртане на ключа е по-кратък по продължителност от когато е по-топло времето
Да от студа е,маслото се сгъстява/тествано по другата ми кола,която държа на вън/.Винаги натискай съединителя като палиш на студ!Оставяй я на неутрал като я паркираш и не дърпай също ръчна,по-добре я подпри с нещо. Колата ти в гараж ли я държиш?станових и друго като е натиснат съединителя когато работи колата оборотите се увеличават. а при опитите да запали ако не е натиснат колата мърда малко напред при изключени скорости, все едно не е на нулева, може ли да е от студа това?
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: проблеми с запалването или с бензинова помпа?
колата стои отвън на улицата, привечер като са се дигнали температурите пали по някое време, нещо замръзва имам чувство че е от помпата на към двигателя, знам ли ще пробвам да сипа нещо или ще сменям разни неща. благодаря за съветите
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
не съм сменял. от 6 месеца я имам, ще трябва да свърша и това.kEFi написа:Сменял ли си скоро горивен филтър?
Когато е в движение усещаш ли разлика в динамиката или изгасвала ли е просто ей така?
иначе върви добре, не придърпва, не е гаснела.
замръзва нещо, ще сменя филтър после и помпа ако трябва по натам като се опарича.
гледах за добавки които абсорбират водата, само такива няма, има за прочистване на инжекционна, но смятам да отида в МП да свършат тая работа.
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За това точно МП не ти трябва. Скъпо! Отдели 5 минутки в някоя бензиностанция и прочети упътването на добавките. На тях не пише точно "за абсорбиране на вода" - това се явява едно от свойствата на добавката. Другото решение е спирт (чист, не за горене),грубо ;итър на резервоар и си готов. Спирта освен че абсорбира водата е и с висок октан
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: проблеми с запалването или с бензинова помпа?
купих си тази добавка
сипах я даже май малко повече дойде.
и засега нямам проблеми.
вероятно съм имал конденз или някъде вода по горивната система знам ли, като стане големия минус ще се разбере още по сигурно.
а струва около 7 лева някъде за тези който се интересуват на лукойл бензиностанциите съм я срещал
(не правя реклама)
всъщност вечерта вчера не запали, явно сутринта е запалила, като предния ден е било по-топло и снега е я натрупал и е запазила някаква температура, подозирам че имам проблем с датчика за въздуха, и по-точно откъде да влиза. имаше по руските форуми да се слага допълнително съпротивление да се вдига изкуствено температурата.
както се казва времето ще покаже
сипах я даже май малко повече дойде.
и засега нямам проблеми.
вероятно съм имал конденз или някъде вода по горивната система знам ли, като стане големия минус ще се разбере още по сигурно.
а струва около 7 лева някъде за тези който се интересуват на лукойл бензиностанциите съм я срещал
(не правя реклама)
всъщност вечерта вчера не запали, явно сутринта е запалила, като предния ден е било по-топло и снега е я натрупал и е запазила някаква температура, подозирам че имам проблем с датчика за въздуха, и по-точно откъде да влиза. имаше по руските форуми да се слага допълнително съпротивление да се вдига изкуствено температурата.
както се казва времето ще покаже
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 18 госта