Проблем при смяна на пистов ремък Фиеста 1.25 ЗЕТЕК

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
xtremeracer
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 07 юни 2006, 01:23
Модел на автомобила: Focus 1.6 zetec SE 74kW 01г-LPG
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Проблем при смяна на пистов ремък Фиеста 1.25 ЗЕТЕК

Мнение от xtremeracer » 29 мар 2009, 14:06

Моля жи кажете ми нещо за смяната на ремъка защото свалих алтернатора(МИЦУБИШИ)и сега не мога да го кача!!!Ще съм много благодарен на всички които ми отговорят.ФИЕСТАта е 1.25 ЗЕТЕК с климатик 2000г.В упътването на руски ез. не мога да намеря почти нищо камо ли да го преведа. ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ОТЗОВАЛИТЕ СЕ КОИТО НОСЯТ МАГИЯТА НА СИНИЯ ОВАЛ В СЪРЦЕТО СИ!!! *00134* PS;Ако има такава тема моля модераторите да ме извинят и надявам се някои прати линк към нея
Недялко Делчев-София Car FORDrifT
DraG
DownhilL
Drive FORD,feel the Difference

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем при смяна на пистов ремък Фиеста 1.25 ЗЕТЕК

Мнение от paci » 29 мар 2009, 20:23

Ремъка или алтернатора не можеш да качиш?

Що си го свалил този алтернатор?
Обтяжната ролка ти е най-доло.
Буташ я нагоре да освободи и действаш.
Т'ва само на теория го знам
На практика не гледах майстора к'во прави, но не се мота много да ти кажа.

xtremeracer
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 07 юни 2006, 01:23
Модел на автомобила: Focus 1.6 zetec SE 74kW 01г-LPG
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Проблем при смяна на пистов ремък Фиеста 1.25 ЗЕТЕК

Мнение от xtremeracer » 30 мар 2009, 13:55

PACI Благодаря ти че се отзова.Не един път си ми помагал в трудност _friends_ !!!Оба4е имам проблем с влизането в саита и вчера след като написах темата не можах да вляза повече.От зор видях как става с обтяжната ролка.Значи м-у шаибата на коляновия вал и хидравличната помпа има една ролка пада се отдолу,като махнеш кората която пази ремъка отдолу да не влиза зган.Със лула №13 по посока обратна на часовниковата стрелка като напънеш и се премества ролката която е на нещо като гумен тампон.Тогава си слагаш ремъка като пич и караш.Трябваха ми 10 часа да го разбера.Хората са си го казали ''ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА"" Добре че си имаме форум та да ревеме и ние неуките (като мен) БЛАГОДАРЯ!!!
Недялко Делчев-София Car FORDrifT
DraG
DownhilL
Drive FORD,feel the Difference

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта