стъпков мотор на мондео 1.8 i 1995г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
to6ko
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 14 апр 2009, 11:48
Модел на автомобила: ford-mondeo 1.8 i
Status: Извън линия

стъпков мотор на мондео 1.8 i 1995г.

Мнение от to6ko » 14 апр 2009, 12:15

Моля да ми помогнете със по подробна снимка и описание къде се намира стъпковия мотор на мондео 1.8 i. Благодаря предварително.

Потребителски аватар
VEGA
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
Местоположение: Sunshine State
Status: Извън линия

Re: стъпков мотор на мондео 1.8 i 1995г.

Мнение от VEGA » 14 апр 2009, 15:00

Намира се отзад под пластмасовите колектори и се стига много трудно до него. Като се надвесиш и видиш колекторите, отдолу стои то. По-лесно се вижда от дясната страна на двигателя, като застанеш челно пред него.
Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!

to6ko
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 14 апр 2009, 11:48
Модел на автомобила: ford-mondeo 1.8 i
Status: Извън линия

Re: стъпков мотор на мондео 1.8 i 1995г.

Мнение от to6ko » 15 апр 2009, 09:18

Благодаря за информацията. ще правя опит да го почистя ако не ще купувам ново!!!!

Потребителски аватар
NightRider
потребител
потребител
Мнения: 184
Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: стъпков мотор на мондео 1.8 i 1995г.

Мнение от NightRider » 16 апр 2009, 15:47

Това не е стъпков мотор, а байпасен клапан.

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: стъпков мотор на мондео 1.8 i 1995г.

Мнение от Вейдър » 17 апр 2009, 22:29

:) Скоро почиствах моя байпасен клапан. Не вярвам при теб да е много различно. Значи моя- за CVH 1.6 EFI е закрепен с четири болтчета (еврейска звезда), а самото моторче се крепи към клапана с две стандартни болтчета(обикновено-клеясали). Като го разкачих, натопих самия клапан в голям буркан с коресилин.. Захлупи хубаво буркана и почваш да го клатиш интензивно(въртеливи движения) внимаваш да не чука клапана силно в стъклото защото аз го счупих и се залях при последната промивка. Не е истина каква чернилка излиза. После може хубаво да го духнеш с компресор(ако има къде) Самото моторче не знам дали може да се чисти. Познат ме посъветва да го накисна в бензин, но не съм пробвал. Моя стъпков мотор си беше пътник и впоследствие го смених. Но чистенето на клапана много помага. Сега Ориона ми върви като ракета :) Имаше гарнитурка клапана. Пази я , ако е здрава.
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта