без масло

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Krumata_87
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 23 мар 2009, 18:37
Модел на автомобила: FOrd Escort
Status: Извън линия

без масло

Мнение от Krumata_87 » 23 мар 2009, 18:58

Хеи колеги много кофти ситуация. Наложи ми се да карам форда 3 км на светеща лампа за маслото. Принцип на щеката маслото е до минимума, ама тая лампа светна. Налях масло, запалих ама се появи един много гаден звук, някаде от долу на блока, все едно се шума от клапанчртата на CVH двигател , ама доста по силен. На запален двигател отворих капачката на блока за доливане на масло, сухо а по принцип знам че трябва да хварля масло от там. Става въпрос за двигател CVH 1.4 Ford Escor 92 бензин. От какво може да е този шум. Благодаря

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: без масло

Мнение от HACKO » 23 мар 2009, 19:53

Шума най-вероятно е от прецаканите основни и биелни лагери. Въпроса е защо, дали поради спиране на маслената помпа или задръстване на магистралата, светването на лампата и липсата на масло горе говори за подобен проблем. Лагерите могат да се сменят без да се сваля мотора, само се сваля картера. Когато е свален картера също може да се свали и маслената помпа. Моли се само да не е надран коляновия вал.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Krumata_87
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 23 мар 2009, 18:37
Модел на автомобила: FOrd Escort
Status: Извън линия

Re: без масло

Мнение от Krumata_87 » 23 мар 2009, 20:26

Благодаря

Krumata_87
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 23 мар 2009, 18:37
Модел на автомобила: FOrd Escort
Status: Извън линия

Re: без масло

Мнение от Krumata_87 » 17 апр 2009, 18:17

Отворих го най-накрая. Оказа се маслената помпа. Сега се двоумя нова помпа за 200 лв или Двигател на старо за 200лв. По какво мога да позная дали двигателя е в ред, понеже няма възможност да се запали. Отворихме картера понеже щяхме да взимаме помпата, вътре беше перфектно чисто, а и маслото не беше черно каквото е моето.

sobis
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: без масло

Мнение от sobis » 17 апр 2009, 22:38

А този мотор който го вземеш знаеш ли на какво дередже е. И колко време ще изкара ?
Най добре си стегни твоя мотор...лично мнение

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: без масло

Мнение от Nikola Iordanov » 18 апр 2009, 11:18

По маслото не можеш да го познаеш може скоро да е сменяно. Просто можеш след като е свален картера да отвориш един биелен лагер и последния основен откъм маховика, защото при него натоварването е най голямо за да им видиш състоянието. Друго какво можеш да направиш е да му замериш компресията , като му сложиш стартера и така на място с един манометар до 15 атмосфери да го сложиш на мястото на свещите. Разбира се като го поставяш на всеки цилиндар по отделно да видиш какво налягане качва. Ако е под 9 атмосфери е зле работата .Лесно става но отук е трудно за обясняване.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: без масло

Мнение от S_C » 18 апр 2009, 22:02

Оправи си твоя мотор.Мотор се отваря веднъж,след което се прави всичко по него и ако не се правят цигански компромиси с глупости,тоя мотор надживява остатъка от колата.Така и така разглобяваш-измери си луфтовете да се види кое на какво дердедже е и какъв останал ресурс има.Тотално забил мотор аз разбирам с крив и издран колянов вал,крив блок или нещо такова основно,дето трудно подлежи на оправяне и вече не се продава като части.Останалото го има и се прави.Мотор от моргата да вземеш...не го знаеш какво ще излезе.Докато твоя ако си го направиш,вече няма какво да те изненада по него.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта