? за центровка на 1,8 ТДИ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
a4tech
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 07 май 2009, 19:45
Модел на автомобила: Escord
Status: Извън линия

? за центровка на 1,8 ТДИ

Мнение от a4tech » 07 май 2009, 19:53

Колата е Ескорд 96г, 1,8 ТДИ. След смяна на ангренажните ремъци колата не върви както преди. Спазени са белезите на разпределителния вал и помпата, но на коляновия вал незнаех, че няма белег. Сега пали добре, но не набира както преди. Възможно ли е да съм прескочил някой зъб на к. вал? Или ако имате някакви др идеи :).

Потребителски аватар
maistorabg
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
Модел на автомобила: G6A
Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
Status: Извън линия

Re: ? за центровка на 1,8 ТДИ

Мнение от maistorabg » 09 май 2009, 03:21

За К.В. трябва да ползваш фиксиращ щифт,отвора на който се намира отдясно на стойката на генератора.

a4tech
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 07 май 2009, 19:45
Модел на автомобила: Escord
Status: Извън линия

Re: ? за центровка на 1,8 ТДИ

Мнение от a4tech » 09 май 2009, 12:12

благодаря за отговора,намерих размерите на щифта,но все пак ще работи ли добре двигателя ако съм прескочил зъб на к. вал.преди това съм карал бмв 324тд и ако там центровката не е добре двигателя не работи добре,ако изобщо запали.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта