Ескорта гърми след 3500 оборота
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ескорта гърми след 3500 оборота
Здравейте колеги! днес нещо му стана на Ескорта,както си карам ,натискам гаста до край, на 3500 оборота гърми един път и после се изтрелва
това става само ако натисна рязко гаста до край,ако го натискам постепенно няма проблем.Колата си работи добре на празен ход ,мени си оборотите само като се включва перката,по някога по инерция държи 1100-1200 об. а по някога 1400-1500 като спра на пълно си падат на 900. Забравих да пиша,че колата няма газова.

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
Свещи - моторкрафт или? Да не си намокрил лулите или да има вода във дупката на свещите.
По-лошото таблото с бушоните. Моят при положение че е с газова не е гърмял от 4 години на газ, а на бензин никога. Играенето на оборотите от включването на перката на вентилатора на радиатора, на бензин при мен не го правеше.
Един колега пишеше в раздела за АГУ, че от бобината на стартера му гърмяла и не държи оборотите, но пък на газ но може и на бензин да има проблем.
По-лошото таблото с бушоните. Моят при положение че е с газова не е гърмял от 4 години на газ, а на бензин никога. Играенето на оборотите от включването на перката на вентилатора на радиатора, на бензин при мен не го правеше.
Един колега пишеше в раздела за АГУ, че от бобината на стартера му гърмяла и не държи оборотите, но пък на газ но може и на бензин да има проблем.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
Къде гърми...във впускателните тръби или в ауспуха...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- viktor8881
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 24 мар 2009, 16:39
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 99г. газов инжекцион
- Местоположение: Сливен/Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
Каква е разликата къде гърми в смукателните или в ауспуха?
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
ами май се чува от ауспуха,а относно свещите са NGK но колата е с тях година и половина и сега за пръв път ми го прави тоя номер.аз също се съмнявам в кабелите,тъй като тях не съм ги сменялS_C написа:Къде гърми...във впускателните тръби или в ауспуха...
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
не съм ги мокрил лулите,до сега съм нямал никакви аномалии с ел инсталацията.Възможно ли е да се получава от тпс датчика,когато се вклучва перката оборотите падат за секунда на 850-60 и се нормализират веднага.vladislav написа:Свещи - моторкрафт или? Да не си намокрил лулите или да има вода във дупката на свещите.
По-лошото таблото с бушоните. Моят при положение че е с газова не е гърмял от 4 години на газ, а на бензин никога. Играенето на оборотите от включването на перката на вентилатора на радиатора, на бензин при мен не го правеше.
Един колега пишеше в раздела за АГУ, че от бобината на стартера му гърмяла и не държи оборотите, но пък на газ но може и на бензин да има проблем.
- viktor8881
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 24 мар 2009, 16:39
- Модел на автомобила: ford focus 1.6 99г. газов инжекцион
- Местоположение: Сливен/Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
При мен също гърмеше не много силно, само като пропукване от към ауспуха при рязко подаване на газ.Смених кабелите и се оправи. На диагностиката ми казаха, че има проблем със запалването на 1-ви цилиндър. Иначе като описание моята го правеше същото. Имаше вариант да е или от бобината или от кабелите свещите са ми нови. Смених Първо кабелите и явно ъцелих защото се оправи.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
за сега го направи само два пъти,преди малко пак я карах и него направи,вървеше си добре .Ако пак го направи ще сменя кабелите,и бестуй плачат за смяна ,целите са омаслени ,в следствие на един теч който оправих вече.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
Кабелчетата не са много евтини. Dimotaxi беше вземал някакви за към 120 лв., но не се сещам от къде може да му пишеш. Аз сложих от 1,4 малко по къси са за 60-70 лв. бяха моторкрафт, смени свещи пак моторкрафт най-много да са по 6 лв.
И още едно предположение, сега се сещам на мен така ми гърмеше от извадено вакумно маркуче на МАП, предполагам го знаеш къде е.
И още едно предположение, сега се сещам на мен така ми гърмеше от извадено вакумно маркуче на МАП, предполагам го знаеш къде е.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
Ами аз веднага се сетих за маркучите и ги огледах всичките.Свещите ще ги сменя с моторкрафт,ама за кабели няма да дам 120лв ,смятам да взема тесла билиса някаде към 40лвvladislav написа:Кабелчетата не са много евтини. Dimotaxi беше вземал някакви за към 120 лв., но не се сещам от къде може да му пишеш. Аз сложих от 1,4 малко по къси са за 60-70 лв. бяха моторкрафт, смени свещи пак моторкрафт най-много да са по 6 лв.
И още едно предположение, сега се сещам на мен така ми гърмеше от извадено вакумно маркуче на МАП, предполагам го знаеш къде е.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
Аз бих те посъветвал, твоите кабели да ги изчистиш хубаво, пластмасата на лулите се разглобява и после да ги напръскаш със силиконов спрей - 6 лв. и само да смениш свещите. Тесла е добра фирма, ама много евтино ти ги дават, да не стане по-зле, чул съм кабелите за форда - моторкрафт или беру, лошото е че за по-новите модели кабелите са по-евтини отколкото за нашите.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
преди малко бях в Косер и от там ми казаха ,че за този модел не са внасяни кабели в българия.Кабелите ги почистих ,но на едната лула се отчупи едно пърче пластмаса,проверих и свещите,оказа се че едната не е работила както трябва,беше черна,а другите три си бяха с леко червеникав цвят (керемидено).Сега работи добре,но до кога не се знае.ТПСа също ми прави номера,ако някой знае дали все още се произвежда за моя мотор и колко струва ,ще бъда благодарен ако някой с микро кат провери,номера на рамата е WFOAXXGCAALG76951vladislav написа:Аз бих те посъветвал, твоите кабели да ги изчистиш хубаво, пластмасата на лулите се разглобява и после да ги напръскаш със силиконов спрей - 6 лв. и само да смениш свещите. Тесла е добра фирма, ама много евтино ти ги дават, да не стане по-зле, чул съм кабелите за форда - моторкрафт или беру, лошото е че за по-новите модели кабелите са по-евтини отколкото за нашите.

- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
колега аз съм със тесла на моята кола и съм много доволен и цената беше около 40 лв.не се чуди те си идват в кутия и всичко си е океи
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
Дрън,дрън...не са внасяли за този модел,това че те ги нямат е друг въпрос?
Колега,бих те посъветвал ако искаш колата да върви и да нямаш ядове не пести точно от кабели,и на мен ми беше трудно да дам 120лв.(все пак съм таксиметров шофьор...),но ефекта е поразителен!
Колега,бих те посъветвал ако искаш колата да върви и да нямаш ядове не пести точно от кабели,и на мен ми беше трудно да дам 120лв.(все пак съм таксиметров шофьор...),но ефекта е поразителен!

- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорта гърми след 3500 оборота
колега,тук си много прав.Когато си търсих амортисьори монро двойно действащи,в косер ми отговориха същото и ми предложиха алко.Отидъх в друг магазин и за 1час ми ги доставиха.Дрън,дрън...не са внасяли за този модел,това че те ги нямат е друг въпрос?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта