ескорт 1.3 карбуратор 89 та година

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
DreadNought
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 май 2009, 20:05
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

ескорт 1.3 карбуратор 89 та година

Мнение от DreadNought » 30 май 2009, 20:31

Здравейте , това ми е първият пост в форума подариха ми ескорт 1.3 карбуратор 89 та година и ме плени казват , че за първа кола не е хубаво да хвърляш пари но аз имам голямото желание да я направя прилична за да ми е приятно като се кача . Та да стигна до въпроса колата е с еднокамерен карбуратор от каде мога да си намеря двокамерен и освен това че ще ми се вдигне разхода какви са + вте и - сите ? Благодаря предварително _friends_ *banned*

Иначе етоя я бричката ми Изображение смис като тая още не съм снимал :D:
Последна промяна от DreadNought на 30 май 2009, 20:59, променено общо 1 път.
Начинаещ съм с автомобилите така , че по полека :P

Потребителски аватар
viktor8881
потребител
потребител
Мнения: 128
Регистриран: 24 мар 2009, 16:39
Модел на автомобила: ford focus 1.6 99г. газов инжекцион
Местоположение: Сливен/Пловдив
Status: Извън линия

Re: ескорт 1.3 карбуратор 89 та година

Мнение от viktor8881 » 30 май 2009, 20:51

Имах същия ескорт. Много бях доволен, но взе да гние по гредите на задницата и праговете, но гараж не беше виждал отвътре 20 години, на пътя не ме е оставял никога. Гореше ми прилично и газ и бензин. Беше 1.4 с карбуратор двукамерен Weber. Прибирал ме е на 2 цилиндъра от Чирпан до Сливен, ако искаш ми вярвай, но ме прибра. Смених гарнитура на главата тогава. Други по-сериаозни ремонти за 100000 километра изминати от мен не съм правил. На колко е бил реално като го купих не знам. Но се разделих много трудно с него.
Изображение

Потребителски аватар
DreadNought
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 май 2009, 20:05
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ескорт 1.3 карбуратор 89 та година

Мнение от DreadNought » 30 май 2009, 20:57

Не ми помагаш много по темата *00147* *00139* *00926* От каде мога да с изема нов двокамерен защото моя е еднокамерен и какво ще се промени по колата ? ;( ? Малко съм нов по автото така , че ако бихте били такалюбезни да ми обяснявате като на малоумен .. :-/: :D:
Начинаещ съм с автомобилите така , че по полека :P

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ескорт 1.3 карбуратор 89 та година

Мнение от HACKO » 30 май 2009, 21:17

Нов от никъде, ако имаш късмет може да си намериш от морга или от пункт за вторични суровини. И защо изобщо ти е друг карбуратор? Само не ми казвай "за да върви като самолет", щото не може. Ако си върви карай, трупай опит и не се занимавай с глупости. Този мотор е надежден и непретенциозен, но не става за самолет.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
DreadNought
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 май 2009, 20:05
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ескорт 1.3 карбуратор 89 та година

Мнение от DreadNought » 30 май 2009, 23:19

Казаха ми че повече харчи и повече вдига така ли е ?
Начинаещ съм с автомобилите така , че по полека :P

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: ескорт 1.3 карбуратор 89 та година

Мнение от HACKO » 31 май 2009, 00:58

Не съм убеден, ако карбуратора е наред върви не по-лошо отколкото 1.4 моно. Не съм карал с Вебер, но тъй като се монтира предимно на 1.4 и 1.6 може да има подобен ефект, но ще е малък и няма да е оправдан преразхода. Освен карбуратора, може да се наложи да смениш и всмукателния колектор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта