Форд Мондео 2.0 ?!?
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 13 май 2009, 19:25
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Форд Мондео 2.0 ?!?
Какво ви е мнението за двигателя TDCI (130k.c.) и TDDI(115k.c.) кой е по-капризен и по-скъп за подръжка.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Мондео 2.0 ?!?
Common Rail-а 2.0 TDCI е по-скъп във всяко едно отношение от 2.0 TDDI, освен в разхода на гориво.
Ако караш много, примерно 30-40-50К и повече км за година, особено градско си заслужава TDCI-то. Винаги има обаче, зависи от конкретното състояние на мотора, изминати км, къде и как е бил поддържан, какво гориво му е слагано и т.н.
Common Rail-а е много капризен към горивото и не само.
Въпрос на лична преценка е всичко. Успех!
Ако караш много, примерно 30-40-50К и повече км за година, особено градско си заслужава TDCI-то. Винаги има обаче, зависи от конкретното състояние на мотора, изминати км, къде и как е бил поддържан, какво гориво му е слагано и т.н.
Common Rail-а е много капризен към горивото и не само.
Въпрос на лична преценка е всичко. Успех!
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Мондео 2.0 ?!?
Аз лично мисля че ТДДИ е доста по скъпо в ремонта пример: помпа бош вп44 рециклирана излиза 3000+лв а нова от бош 6-7000лв,делфито при ТДЦИ е 3000лв нова.И двете помпи искат хубав дизел ,боша страда от проблеми в електроното си управление а делфито от механично износване.Инжекторите и при двете са си скъпички при ТДЦИ с една идеа по скъпи.При ТДДИ 115к.с има и допълнително подкачваща помпа която и тя пари струва,иначе ремаци ролки филтри са си едни и същи.За расхода мойта примерно гори градско 7-7,5 максимум ,извън градско съм я смъквал до 4,8 без големи усилия,а при стъпка извънграда ми е качвала 6,5 замервано на един и същ път Варна-Одеса 700км.на (exist.ru) можеш да разгледаш цени на оригинални части.Успех с избора моята е ТДДИ 115к.с но си давам гласът за ТДЦИ по тихи са
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Мондео 2.0 ?!?
Чефо, не си прав. При Common Rail-а инжектори се скапват много бързо, при доста по-малко изминати км, отколкото нашите дюзи. Има доста случай при малко над 100000км да се сменят инжектори. Разликата в цената не е малка, има няма 3-4 пъти отгоре струва инжектора за Common Rail от дюзата като за нашите машини.
Ето малко даднни от Microcat:
За Mondeo 2.0 TDdi 90-115HP около 80-90 Euro е бройката на дюза, a помпата е около 3000 Euro.
За Mondeo 2.0 TDCI 115-130-155HP инжектора варира от 260-350 Euro бройката, рейката е от 270-350 Euro, а помпата варира от 750-1000 Euro.
Да, плюс е че Common Rail-а са по-безшумни, по-малко горят при еднаква експлоатация, вървенето за мен е субективен фактор, от по-малка кубатура по-голяма мощност и въртящ момент. Кефа цена няма, както се казва
.
Аз също бих дал глас за Common Rail, но зависи от конкретния автомобил, оборудване, общо състояние и цена съответно.
Ето малко даднни от Microcat:
За Mondeo 2.0 TDdi 90-115HP около 80-90 Euro е бройката на дюза, a помпата е около 3000 Euro.
За Mondeo 2.0 TDCI 115-130-155HP инжектора варира от 260-350 Euro бройката, рейката е от 270-350 Euro, а помпата варира от 750-1000 Euro.
Да, плюс е че Common Rail-а са по-безшумни, по-малко горят при еднаква експлоатация, вървенето за мен е субективен фактор, от по-малка кубатура по-голяма мощност и въртящ момент. Кефа цена няма, както се казва

Аз също бих дал глас за Common Rail, но зависи от конкретния автомобил, оборудване, общо състояние и цена съответно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта