РИМЕТ-реметализант
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 27 сеп 2009, 01:29
- Модел на автомобила: ford escort 1.6d 88г.
- Status: Извън линия
РИМЕТ-реметализант
Здравейте,колеги имам следното питане.Автомобила ми е форд ескорт 1.6 дизел-88година.Колата си върви перфектно,сутрин когато е студено пали с 2-3 подгрявания но си пали ,но вече е на 270 хиляди и ми препоръчаха при смяна на маслото да добавя следния препарат.Препарата е РИМЕТ/дизел -руско производство.Налива се след смяна на маслото-1флакон и след 50-100 км се налива още един.Та питането ми е някой ползвал ли е този препарат,доволен ли е и има ли полза от използването му.Ефекта му е/поне така пише на опаковката / че образува реметализиращ слой и повишава значително компресията и съответно пробега.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: РИМЕТ-реметализант
Аз съм го ползвал на бившия ми Форд Ескорт заради един малоумен майстор.
Нямах нужда, оня цървул смотан се беше омазал.
Сипал бях само 1 флакон и определено имаше ефект.
Сипи 1 и виж как ще бъде, но за 2 или 3 както казват за двигател който вече на фалит ... незнам.
Един познат преди време ми лафи как неговия дизел толкоз нямал компресия, че едвам палел лятото.
Наблъскал му 3 флакона от РИМЕТ и палел на -20 зимата от 1вия път от 4рт оборот.
Щял да продава автомобила, но не му намерил купувач и си го карал.
Докъто един ден не потрошил лагери.
Сипи 1флакон и като ти хареса сипи още един, но да си знаеш, че има и други части който трябва да поемат повишената компересия , а тези части и те вече са уморени и се нуждаят от смяна.
Нямах нужда, оня цървул смотан се беше омазал.
Сипал бях само 1 флакон и определено имаше ефект.
Сипи 1 и виж как ще бъде, но за 2 или 3 както казват за двигател който вече на фалит ... незнам.
Един познат преди време ми лафи как неговия дизел толкоз нямал компресия, че едвам палел лятото.
Наблъскал му 3 флакона от РИМЕТ и палел на -20 зимата от 1вия път от 4рт оборот.
Щял да продава автомобила, но не му намерил купувач и си го карал.
Докъто един ден не потрошил лагери.
Сипи 1флакон и като ти хареса сипи още един, но да си знаеш, че има и други части който трябва да поемат повишената компересия , а тези части и те вече са уморени и се нуждаят от смяна.
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 27 сеп 2009, 01:29
- Модел на автомобила: ford escort 1.6d 88г.
- Status: Извън линия
Re: РИМЕТ-реметализант
Благодаря,paci
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 18 ное 2009, 22:24
- Модел на автомобила: escort 1.6i
- Status: Извън линия
Re: РИМЕТ-реметализант
аз съм със синтетично масло омв в скоростната кутия и добавка римет ,нямам никакви проблеми всичко ми е перфектно.
-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 08 мар 2005, 15:16
- Модел на автомобила: мондео 1,8 турбо дизел 95 година
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: РИМЕТ-реметализант
преди години имаx Сиера 1,8 турбо дизел и сипах такава присадка,като казвам такава qимам предвид по скъпата,сега не мога да се сетя името ама май беше нещо от рода на Универсален модификатор..руска пак..със много добри отзиви..та сипах я аз покарах известно време и....двигателят запали на масло...ключа от контата изваден,гайките на дюзите отвити...нафта не върви двигателят се форсира та ще се пръсне...забравих да спомена че преди това откъм двигателят тръгна едно леко чукане и то само като е на обороти...та изгасна двигателят,след като вече загря 100 градуса, хвърли водата и направи облаци пушек от ауспуха до небето.Разглобих двигателят и се оказа че масленият сегмент на четвърти цилиндър е на парчета,цилиндъра е издълбан,липсват медните шайби под дюзите, подгряващите свещи изгоряли до резбата.
В последствие се поразрових и разбрах че тези присадки малко или много влошават мазането на цилиндъра,независимо на каква основа за направени...пък и до колкото си спомням точно за този реметализант реклама говореше че запълва драскотините на степите на цилиндъра....е тогава как да има масло което да смазва този цилиндър..то няма как да се задържи там.
В тази връзка и един въпрос:случайно някой да се сеща за световно известен производител на масла,който в същото време да произвежда и добавки за масло със такова действие като Римет или онова другото УМ-2?
В последствие се поразрових и разбрах че тези присадки малко или много влошават мазането на цилиндъра,независимо на каква основа за направени...пък и до колкото си спомням точно за този реметализант реклама говореше че запълва драскотините на степите на цилиндъра....е тогава как да има масло което да смазва този цилиндър..то няма как да се задържи там.
В тази връзка и един въпрос:случайно някой да се сеща за световно известен производител на масла,който в същото време да произвежда и добавки за масло със такова действие като Римет или онова другото УМ-2?
основният дефект на автомобила е зад волана!!!
- TOLIO
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 06 авг 2008, 00:11
- Модел на автомобила: FORD PROBE 2,5V6 24V,FORD FUSION 1.4TDCI 2006g.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: РИМЕТ-реметализант
абе братле тебе кво нещастие те е сполетело от една добавка представямси ако беше сипал 2.3 сигорно щеше да ти истече мотора в кракатаkriviq написа:преди години имаx Сиера 1,8 турбо дизел и сипах такава присадка,като казвам такава qимам предвид по скъпата,сега не мога да се сетя името ама май беше нещо от рода на Универсален модификатор..руска пак..със много добри отзиви..та сипах я аз покарах известно време и....двигателят запали на масло...ключа от контата изваден,гайките на дюзите отвити...нафта не върви двигателят се форсира та ще се пръсне...забравих да спомена че преди това откъм двигателят тръгна едно леко чукане и то само като е на обороти...та изгасна двигателят,след като вече загря 100 градуса, хвърли водата и направи облаци пушек от ауспуха до небето.Разглобих двигателят и се оказа че масленият сегмент на четвърти цилиндър е на парчета,цилиндъра е издълбан,липсват медните шайби под дюзите, подгряващите свещи изгоряли до резбата.
В последствие се поразрових и разбрах че тези присадки малко или много влошават мазането на цилиндъра,независимо на каква основа за направени...пък и до колкото си спомням точно за този реметализант реклама говореше че запълва драскотините на степите на цилиндъра....е тогава как да има масло което да смазва този цилиндър..то няма как да се задържи там.
В тази връзка и един въпрос:случайно някой да се сеща за световно известен производител на масла,който в същото време да произвежда и добавки за масло със такова действие като Римет или онова другото УМ-2?


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта