Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?
- 21grams
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 май 2009, 00:18
- Модел на автомобила: Фокус 1.8 tdci 2004г.
- Местоположение: БЪЛГАРИЯ,София,Младост 2
- Status: Извън линия
Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?
Сменихме горивен и въздушен филтър и изолирахме ЕГР-то на Фокусника(2004г 1.8ТДЦИ 115кс) и имам чувството ,че загуби мощност най-вече в ниските обороти преди да включи турбото.Помощ.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?
И защо го изолирахте ЕГР-то ?Сигурно е минал в авариен режим,щом се е изгубила мощността.При тези двигатели се следи нормалната работа на ЕГР клапана и наличието му е задължително.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?
Без да разбирам много много и без мисъл за спор само ще кажа че и при мен е изолиран клапана ама много бяга количкатаsynthez 3D написа:И защо го изолирахте ЕГР-то ?Сигурно е минал в авариен режим,щом се е изгубила мощността.При тези двигатели се следи нормалната работа на ЕГР клапана и наличието му е задължително.




- 21grams
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 май 2009, 00:18
- Модел на автомобила: Фокус 1.8 tdci 2004г.
- Местоположение: БЪЛГАРИЯ,София,Младост 2
- Status: Извън линия
Re: Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?
Щот прекъсваше кат е студена,ама не е било от ЕГР-то,а освен тва го махнах щот дори сега да си бачка се някога ше се бъгне и ше си имам проблем-поне така казват всички-колеги,монтьоти и тн,щот аз не им разбирам много много...21grams написа:Сменихме горивен и въздушен филтър и изолирахме ЕГР-то на Фокусника(2004г 1.8ТДЦИ 115кс) и имам чувството ,че загуби мощност най-вече в ниските обороти преди да включи турбото.Помощ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта