Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
21grams
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 май 2009, 00:18
Модел на автомобила: Фокус 1.8 tdci 2004г.
Местоположение: БЪЛГАРИЯ,София,Младост 2
Status: Извън линия

Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?

Мнение от 21grams » 15 яну 2010, 19:14

Сменихме горивен и въздушен филтър и изолирахме ЕГР-то на Фокусника(2004г 1.8ТДЦИ 115кс) и имам чувството ,че загуби мощност най-вече в ниските обороти преди да включи турбото.Помощ.

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1749
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?

Мнение от synthez 3D » 15 яну 2010, 20:14

И защо го изолирахте ЕГР-то ?Сигурно е минал в авариен режим,щом се е изгубила мощността.При тези двигатели се следи нормалната работа на ЕГР клапана и наличието му е задължително.
Изображение

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?

Мнение от MapTo_D » 15 яну 2010, 20:39

synthez 3D написа:И защо го изолирахте ЕГР-то ?Сигурно е минал в авариен режим,щом се е изгубила мощността.При тези двигатели се следи нормалната работа на ЕГР клапана и наличието му е задължително.
Без да разбирам много много и без мисъл за спор само ще кажа че и при мен е изолиран клапана ама много бяга количката :lol: друг е въпроса че днес ми се размига индикатора за подгрев на свещите и влезе в такъв режим, ама що така стана и аз не разбрах :| :-/: Изгасих я и след 10 мин пак подкарах без проблеми вече, ама явно се задава някакъв проблемец :evil:

Потребителски аватар
21grams
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 май 2009, 00:18
Модел на автомобила: Фокус 1.8 tdci 2004г.
Местоположение: БЪЛГАРИЯ,София,Младост 2
Status: Извън линия

Re: Защо Фокуса умря след смяна на гор. филтър и изолир. на ЕГР?

Мнение от 21grams » 16 яну 2010, 01:26

21grams написа:Сменихме горивен и въздушен филтър и изолирахме ЕГР-то на Фокусника(2004г 1.8ТДЦИ 115кс) и имам чувството ,че загуби мощност най-вече в ниските обороти преди да включи турбото.Помощ.
Щот прекъсваше кат е студена,ама не е било от ЕГР-то,а освен тва го махнах щот дори сега да си бачка се някога ше се бъгне и ше си имам проблем-поне така казват всички-колеги,монтьоти и тн,щот аз не им разбирам много много...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта