помагайте моля
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
помагайте моля
извинявайте, че пак ще ви занимавам, но дайте акъл, че вече незнам какво да мисля, а във форума на рено са рендета. Става въпрос за кангуто - бях писал, че след смяна на ангренаж колата стана по-шумна - всички дружно предположиха прескочил зъб и предварение. питах наляво и надясно по какво се познава прескочил ли е зъб - казаха превърта се на ръка й се гледат белезите. Майсторът, който смени ремъка без да го питам ми потвърди, че след като го е монтирал два пъти е превъртял на ръка, за да провери съвпадението - белезите съвпадали. Посъветва ме да отида на компютърна диагностика. Днес ходих до алианс ауто на христо ботев - приемчика като чу смяна на ремък и каза вероятно е прескочил зъб, веднага му обясних, че белезите съвпадат, но той твърди, че ако коляновия вал не е бил застопорен не било достатъчно белезите да съвпадат тъй като там било конус (малко не ясно обяснявам, но не съм много в час).
от друга страна колата както казах пали и върви чудесно, разход нормален - заслушвам се по всички подобни рена като моето - работят по същия начин.
В крайна сметка ще отида на диагностика да видим какво ще каже тъпия компютър, но все пак ми се ще да получа повече разяснения и обяснения, за да съм подготвен, а не приемчика или монтьора да ме гледат и да ми мажат ските, за да ме пуснат да се пързалям.
- предположения и мнения, които чух:
възможно е да има някакво минимално предварение, без да е прескочил зъб, поради различното изработване на ремъците от различните производители - да се направи центровка.
ПРИ ТЕЗИ МОТОРИ ИМА ДВА ВИДА ПОМПИ РАЗЛИКАТА Е ТОЧНО 1 ЗЪБ НА РЕМЪКА ПРИ ЕДНИТЕ Е 29 ЗЪБА МЕЖДУ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ И ПОМПАТА А ПРИ ДРУГИТЕ 30 ВЪЗМОЖНО Е И РЕМЪНА ДА Е МАРКИРАН ГРЕШНО
от друга страна колата както казах пали и върви чудесно, разход нормален - заслушвам се по всички подобни рена като моето - работят по същия начин.
В крайна сметка ще отида на диагностика да видим какво ще каже тъпия компютър, но все пак ми се ще да получа повече разяснения и обяснения, за да съм подготвен, а не приемчика или монтьора да ме гледат и да ми мажат ските, за да ме пуснат да се пързалям.
- предположения и мнения, които чух:
възможно е да има някакво минимално предварение, без да е прескочил зъб, поради различното изработване на ремъците от различните производители - да се направи центровка.
ПРИ ТЕЗИ МОТОРИ ИМА ДВА ВИДА ПОМПИ РАЗЛИКАТА Е ТОЧНО 1 ЗЪБ НА РЕМЪКА ПРИ ЕДНИТЕ Е 29 ЗЪБА МЕЖДУ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ И ПОМПАТА А ПРИ ДРУГИТЕ 30 ВЪЗМОЖНО Е И РЕМЪНА ДА Е МАРКИРАН ГРЕШНО
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: помагайте моля
Най-простото нещо, което можеш да направиш е да преброиш зъбите на стария ремък.
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: помагайте моля
Ти маслото сменя ли го на тая кола. Да не е била наблъскана с добавки и след смяна на масло да се е разтракала?



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта