Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 мар 2010, 12:01
- Модел на автомобила: ford escort 1.3 1995
- Status: Извън линия
Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Имам форд ескорт мотор HCS1.3 бензин 1995 г. със сл. проблем. Сутрин при доста ниски температури пали перфектно вдига оборотите на 1200 1400 и след това ги сваля на 900. Колата върви добре не глъхне има си мощност, но докато съм в движение и изключа от скорост оборотите рязко падат и колата гасне.Когато колата е топла става същото, но оборотите падат до 500 и не гасне, когато колата е в покой оборотите си влизат в норми 900.Ходих на диагностика не откриха нищо,препоръчахами да изключа датчика който показва дали колата е в движение.Нямаше никакъв ефект!Отварях стъпковото моторче чисто е и работи нормално.Като го изключа държи 500 оборота,като го включа веднага се вдигат на 900. Въздушен филтър сменен,свещи и кабели също.Когато е топло по трудно пали.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Колега, двигателят ти е 1.3 CFI OHV/HCS -J6A е кода на двигатела.Проблема може да е във датчика на скоростната кутия и този на дроселовата клапа.КЪде ти е куплунга за диагностика?и 16 пинов ли е?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 мар 2010, 12:01
- Модел на автомобила: ford escort 1.3 1995
- Status: Извън линия
Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Колега благодаря ти за мнението. Куплонга се намира от дясно ето така изглежда
, поне така ми казаха като бях на дагностиката!!Относно датчика за скороста,не би ли трябвало като го изключа да нямам такъв проблем т.е. лъжа че колата не е вдвижение?- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Точно така е, ако ти работи датчика в движение по инерция трябва да ти държи 1100-1200 об.м, когато го изключиш оборотите си падат на 900-950 веднага щом натиснеш съединителя. А относно проблема, аз имах същия проблем, но при мен се оказа ламбда сонда, но разхода на гориво се беше повишил доста и колата нямаше мощност. Има една тема как да си прочетем сами грешките, можеш да я погледнеш и да си ги прочетеш, не е сложно. Сигурен съм, че там където си бил на диагностика не са си свършили работата. Ето я и темата виж последните мнения са мои. http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=26679" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Относно датчика за скороста,не би ли трябвало като го изключа да нямам такъв проблем т.е. лъжа че колата не е вдвижение?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 мар 2010, 12:01
- Модел на автомобила: ford escort 1.3 1995
- Status: Извън линия
Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Благодаря ти този линк ми беше от голяма полза. Ще се пробвам да си направя такова "устроиство".
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 мар 2010, 12:01
- Модел на автомобила: ford escort 1.3 1995
- Status: Извън линия
Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Направих си такова устройство.Включих го както е описано "+" на акумулатора към "17' пин на буксата и диода светва доста ярко
,като се има предвид че минуса не е закачен никъде
не съм дал контакт т.е. веригата се затваря без минус. Пробвах плюсовия край към "17' пин го преместих на пин "48" и диода пак светна но по слабо на "60" пин ,същата работа диода пак светна но по слабо
и в трите случая без минус и светят постоянно
Като включа минуса няма никаква промяна диода продължава да свети. Не съм пробвал да давам на контакт да ни изгоря компа.Измерих"17" "48" и "60" пин един спрямо друг нямаше късо.
ПОМОЩ някакви ИДЕИ 


не съм дал контакт т.е. веригата се затваря без минус. Пробвах плюсовия край към "17' пин го преместих на пин "48" и диода пак светна но по слабо на "60" пин ,същата работа диода пак светна но по слабо
и в трите случая без минус и светят постоянно



- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
liubcho написа:Направих си такова устройство.Включих го както е описано "+" на акумулатора към "17' пин на буксата и диода светва доста ярко,като се има предвид че минуса не е закачен никъде
![]()
не съм дал контакт т.е. веригата се затваря без минус. Пробвах плюсовия край към "17' пин го преместих на пин "48" и диода пак светна но по слабо на "60" пин ,същата работа диода пак светна но по слабо
и в трите случая без минус и светят постоянноКато включа минуса няма никаква промяна диода продължава да свети. Не съм пробвал да давам на контакт да ни изгоря компа.Измерих"17" "48" и "60" пин един спрямо друг нямаше късо.
ПОМОЩ някакви ИДЕИ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта