Фокус 2.0 136 коня
- 
				gslavovv85
- потребител 
- Мнения: 7
- Регистриран: 24 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 16v zetec
- Status: Извън линия
Фокус 2.0 136 коня
Имам въпрос, купих си фокус 1999 година 2.0 136 коня, но е със счупен мотор, едната биела е излезнала през блока. Намерих цял мотор от Мондео 1998 година 2.0 136 коня. Та въпроса двата блока дали са еднакви, мога ли да сложа блока от Мондеото, а останалото да си е  от фокуса.
Ако някои е правил това упражнение или знае дали може да стане нека пише.
			
									
									
						Ако някои е правил това упражнение или знае дали може да стане нека пише.
- cockyhotty
- потребител 
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2.0 136 коня
Да, двигателите са идентични и ще стане.
			
									
									
						- Dian_bonev
- потребител 
- Мнения: 158
- Регистриран: 20 яну 2009, 22:17
- Модел на автомобила: fokus
- Местоположение: Bqla (ruse)
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2.0 136 коня
колега моята информация е че двигателите са еднакви, амааа чак биелата ктктктц и като видях че е 136 к малиииииии ГОЛЯМ ДЪшМАНИН щЕ е бил тоя шофьорин  успех с ремонта
 успех с ремонта
			
									
									
						 успех с ремонта
 успех с ремонта- 
				gslavovv85
- потребител 
- Мнения: 7
- Регистриран: 24 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 16v zetec
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2.0 136 коня
Мерси за информацията, ще се помъчим малко ама ще стане. А относно шофьора, явно доста я е юркал ама какво да се прави.
			
									
									
						- fiestaracing
- потребител 
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
 Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
 Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
 Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
 Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2.0 136 коня
 Ако мотора е с черен пластмасов капак на клапаните, инжектори topfeed,маслен филтър завит на блока, а не на масленатапомпа, и картер делящ се на 2 ще стане , но ако е с алуминиев капак на клапаните и цял картер няма да се получи защото има разлика в разположениета на отворите за конзолата държаща мотора към купето и в самата конзола-дали е челна или странична!
 Ако мотора е с черен пластмасов капак на клапаните, инжектори topfeed,маслен филтър завит на блока, а не на масленатапомпа, и картер делящ се на 2 ще стане , но ако е с алуминиев капак на клапаните и цял картер няма да се получи защото има разлика в разположениета на отворите за конзолата държаща мотора към купето и в самата конзола-дали е челна или странична!През 98-99г. на Мондео се монтират и двата вида мотори, лично потдържам такива машини произведени 99-00г. които са с 2-та вида мотори
Успех!!!
fiestaracing-just race!!!
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13114
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Фокус 2.0 136 коня
И защо ще разглобяваш целия мотор, слагай го директно.
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта




