Трудно палене, претрисане на двигателя и... fokus1.8TDCi

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Aleksandar89
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 06 юни 2010, 09:31
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8TDCi
Status: Извън линия

Трудно палене, претрисане на двигателя и... fokus1.8TDCi

Мнение от Aleksandar89 » 06 юни 2010, 09:42

след като му направих основен ремонт на двигателя и му сложих чисто нов съединител,имах проблем с дюзите и го вкарах в МП и там ми сложиха други дюзи и помпа,запалих го и почнаха пак проблемите.Много трудно пали независимо дали е топъл или студен,след като запали не работи спокойно,прави отзад при палене голям облак от дим и има леко чукане на клапан от горе някъде.Центровката му е както трябва два пъти я проверихме и си нямам идея какво му е на тази кола.Колеги помагаите или с майстор или с съвети ако някой е имал подобен проблем
:|
Последна промяна от paci на 06 юни 2010, 21:09, променено общо 1 път.
Причина: заглавието

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Trudno palene,pritrisane na dvigatelq i... fokus1.8TDCi

Мнение от Miri4 » 06 юни 2010, 14:47

И аз съм с такъв двигател и ми е чудно как си стигнал до основен ремонт. Ако е от нормално износвоне на колко км .е тоз двигател. Но след като са ти сменяли дюзи и помпа в МП /сигурен ли си / колата трябва да е на 6. Така ,че не се чуди ами отивай в МП и им направи луд скандал. До колкото знам те не слагат ремонтирани дюзи и помпи така че трябва и гаранция да имаш.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Trudno palene,pritrisane na dvigatelq i... fokus1.8TDCi

Мнение от essex » 06 юни 2010, 15:12

е да де копресия или там квото се води нали има подгревни свещи и нз си кво ... :Д пак се изложих
Последна промяна от essex на 06 юни 2010, 18:37, променено общо 1 път.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Aleksandar89
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 06 юни 2010, 09:31
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8TDCi
Status: Извън линия

Re: Trudno palene,pritrisane na dvigatelq i... fokus1.8TDCi

Мнение от Aleksandar89 » 06 юни 2010, 16:07

По принцип дюзите и помпата са втора употреба от МП и те си ги сложиха.Но може и да си прав за тока защото като я запаля мирише на пресна нафта от ауспооха а и ми казаха че има слаба спойка на плюсовия кабел на свещите.Ше пробвам първо с тоя кабел.Дано да е от него.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Trudno palene,pritrisane na dvigatelq i... fokus1.8TDCi

Мнение от paci » 06 юни 2010, 16:09

essex написа:ток, който не се подава равномерно за да се изгори горивото и вс идва от там
При дизел? *00147*

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: Трудно палене, претрисане на двигателя и... fokus1.8TDCi

Мнение от freeqwerty » 08 юни 2010, 18:33

Неправилно за цепен ангренаж?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта