Проблем с пистовия ремък на ескорт

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с пистовия ремък на ескорт

Мнение от terminatoro » 21 ное 2008, 22:33

Здравейте колеги,
След като си стегнах основно машината и тъкмо и се радвах, че няма никакви проблеми Изникна нов :(
Точно се прибирам днеска от супера и нещо изтрака и ми изпуши ремъка(на алтернатора),вдигам капака и кво да видя-шайбета дето върти самия ремък се върти а той не помръдва и нищо не се върти(динамо,серво и т.н.).
Та според мен е некой лагер, най-вероятно е на алтернатора, но ако някой има идея дали и друго може да е блокирало нека сподели.
Ще се радвам на компетентни отговори,а и ако може некакви цени за ремонт на алтернатор, ремък и работа(ориентировъчни разбира се).
Поздрави!
ZETEC POWER!!!!!

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с пистовия ремък на ескорт

Мнение от S_C » 22 ное 2008, 01:25

Лагери на алтернатора.Така става като блокират.Проблемът е,че...как се вади блокирал лагер от точно това нещо...ще разбереш като тръгнаш да го правиш.Осигури си от някъде дремел и десетина дискчета за рязане.Лагерната стомана е мноУ коравУ дЖивотнУ...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с пистовия ремък на ескорт

Мнение от essex » 23 юни 2010, 00:32

Колега terminatoro смени ли тея лагери, виждам че малко е стара темата но и на мен ми предстой да ги сменя и нз колко са на брой и какъв размер са. А и трябва ли да сваля климатика или бронята да сваля за да стигна до алтернатора че вие яко :lol:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с пистовия ремък на ескорт

Мнение от terminatoro » 23 юни 2010, 17:25

essex написа:Колега terminatoro смени ли тея лагери, виждам че малко е стара темата но и на мен ми предстой да ги сменя и нз колко са на брой и какъв размер са. А и трябва ли да сваля климатика или бронята да сваля за да стигна до алтернатора че вие яко :lol:
колега това го оправих мн отдавна...и не,аше нищо обшо с лагерите-просто се беше скъсал ремъка,така че няма да съм ти от полза ;)
нямам идея колко са и какви рамери са....


sorry :)
ZETEC POWER!!!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта