Ауспух на 1,3 цвх 81-83 г - странно наредени гърнета?
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ауспух на 1,3 цвх 81-83 г - странно наредени гърнета?
На 1,3 цвх от 81 г ми изгни ауспуха. Гърнетата са годни за ползване, но тръбите не.
На тази кола има две гърнета. Предното е с прегради, а задното е само права перфорирана тръба. Всеки запитан монтьор на изп система веднага казва, че това с преградите стои отзад. Да, но това ми е втори ескорт с този двигател и този карбуратор (форд вв) и все са си така. Днес разучих какво дават в магазина на форд и в Косер и се оказа, че до 83 г май месец, когато започват междинките на мястото на вафлите (моя), гърнетата са точно така - в споменатия необичаен ред.
Забелязъл съм, че двигателят е чувствителен към топлинното състояние на свещите - а то зависи от топлинното им число, минимлани отклонения от центровката и ауспуха. Също така, колата беше уникално тиха. За съжаление на старо ми предлагат гърнета от следващи модели наредени по другия начин.
Някой знае ли
1. какво се сменя по двигателите 1,3 от май 83 г - карбуратора, или карбуратор и конструкция на двигателя, свещи, скоростна кутия (добавяне на 5 скорост)?
2. защо преградите са сложени отпред - дали така се търси някакъв ефект с резонанс преди гърнето - използване или избягване на резонанс.
3. Впечатления от 1,3 цвх с гърне с прегради отзад, с кой карбуратор, колко скорости и как е вървяла/горяла колата?
Сега не помня колко беше скоростта на звука в пушека, ао някой знае, да каже да си сметна какво и при какви обороти става. Мй е някъде към 600 м/с... трябва да потърся.
На тази кола има две гърнета. Предното е с прегради, а задното е само права перфорирана тръба. Всеки запитан монтьор на изп система веднага казва, че това с преградите стои отзад. Да, но това ми е втори ескорт с този двигател и този карбуратор (форд вв) и все са си така. Днес разучих какво дават в магазина на форд и в Косер и се оказа, че до 83 г май месец, когато започват междинките на мястото на вафлите (моя), гърнетата са точно така - в споменатия необичаен ред.
Забелязъл съм, че двигателят е чувствителен към топлинното състояние на свещите - а то зависи от топлинното им число, минимлани отклонения от центровката и ауспуха. Също така, колата беше уникално тиха. За съжаление на старо ми предлагат гърнета от следващи модели наредени по другия начин.
Някой знае ли
1. какво се сменя по двигателите 1,3 от май 83 г - карбуратора, или карбуратор и конструкция на двигателя, свещи, скоростна кутия (добавяне на 5 скорост)?
2. защо преградите са сложени отпред - дали така се търси някакъв ефект с резонанс преди гърнето - използване или избягване на резонанс.
3. Впечатления от 1,3 цвх с гърне с прегради отзад, с кой карбуратор, колко скорости и как е вървяла/горяла колата?
Сега не помня колко беше скоростта на звука в пушека, ао някой знае, да каже да си сметна какво и при какви обороти става. Мй е някъде към 600 м/с... трябва да потърся.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта