ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО НА ФОРД ЕСКОРД ИНЖЕКЦИОН

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
lychia
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 28 юли 2010, 14:15
Модел на автомобила: ford eskort
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО НА ФОРД ЕСКОРД ИНЖЕКЦИОН

Мнение от lychia » 15 авг 2010, 13:03

ЗДРАВЕЙТЕ!Вчера прибирайки се бях пуснала колата по инерция...и като реших да включа на скорост установих, че е угаснала.Опитах да запаля и се оказа неуспешно.Стартера го ремонтирах преди две седмици.Сега върти, но непали.Извиках майстора на пътя, където закъсах...той замери нещо и каза, че има искра и не било от свещите, но неможел да помогне.Прати ме на компютърджия.Той пък в отпуск.Опитах се да запаля на скорост по склона, но и това не се получи.Някой има ли идея къде се крият проблемите с паленето на форд ескорт 1.6 инжекцион?Кой във Варна може да ми помогне в неделя? *00135* *00135* *00135*

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО НА ФОРД ЕСКОРД ИНЖЕКЦИОН

Мнение от baro » 20 авг 2010, 16:11

Здравей може вече да си си оправила колицата но все пак ,при контакт трябва да се чува помпата да работи за около 3 до 4 секунди после да спре.Ако не се чува този характерен шум значи помпата не работи ,а това може да се държи на дефектирало реле ,изгоряла помпа и куп други причини.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта