Фиеста 1,25 2007 г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Фиеста 1,25 2007 г.

Мнение от slavkovrr » 28 авг 2010, 18:59

Фиестата е 2007г. ,но гаранцията свърши! Появи се следния проблем: Като я запаля и веднага и падат оборотите и угасва.Завъртам ключа веднага пали,но ако неподържам оборотите на 1500-2000 за 10-15 секунди ,гасне!После вече се нормализира и си ги държи около 1000 оборота на празен ход и няма проблеми.Това е само при първоначалното запалване! Мисля да отида на диагностика в МотоПфое,но незнам дали няма да ми излезе скъпичко?Някой сервиз в София които е добър и не са скъпари да ми препоръчате?
Незнам какъв може да е проблема,но е много кофти че докато оборотите не се закрепят,неможеш да тръгнеш!

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1749
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1,25 2007 г.

Мнение от synthez 3D » 28 авг 2010, 21:13

Не знам на колко километра е колата,но пробвай да си изчистиш дроселовата клапа,като наблегнеш на ръбчето и.Измива се с течност за почистване на карбуратори,която можеш да си купиш от всеки магазин за авточасти.
Другият вариант е да са ти наляли "хубав" бензин някъде и докато не го изгориш няма да се оправи.
Изображение

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1,25 2007 г.

Мнение от slavkovrr » 29 авг 2010, 15:21

Проблема не е от скоро,така че едва ли е от бензина! Колата е на 42000 км.Казваш да почистя дроселовата клапа?Това е клапата на карбуратора,нали?Я дай малко повече инфо ако межеш?
Благодаря!

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1749
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1,25 2007 г.

Мнение от synthez 3D » 29 авг 2010, 19:01

Това е клапата,която регулира въздуха и изглежда също като тази на карбуратора,но е електронна и се задвижва от електромотор.Монтирана е на смукателния колектор,след въздушния филтър.Ако за 42000км. не е почиствана,със сигурност е замърсена достатъчно,за да предизвика подобни проблеми.В крайна сметка едно почистване не струва нищо и можеш да опиташ.Сваля се лесно и дори не е необходимо(дори и не е желателно) да се разкачат кабелите от куплунга при почистването.Имай в предвид,че обикновено от страната на въздушния филтър изглежда чиста,докато основното замърсяване е от страната към смукателния колектор и ръба на самата клапа.С времето върху него се натрупва доста нагар и мръсотия и процепът между клапата и тялото става недостатъчен за нормалното регулиране на празния ход.Ако почистването не помогне,ще трябва да се прави диагностика,защото може да е и от куп други неща.В крайна сметка ако не помогне,поне няма да навреди и не струва нищо.
Изображение

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1,25 2007 г.

Мнение от Alexi » 29 авг 2010, 19:56

смени си и горивния филтър

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1,25 2007 г.

Мнение от slavkovrr » 30 авг 2010, 13:29

[quote="Alexi"]смени си и горивния филтър[/quote]
Абе къде е този горивен филтър?доколкото знам този модел няма тъкъв:
1.Защото в техтическото обслужване никъде не пише да се сменя тъкъв,нито на километри ,нито на години!
2.Доколкото четох преди време ,тук във форума се беше разразил такъв спор (има ли го,няма ли го),и си спомням чи бинзиновата помпа е в резервоара и там се намира този филтър,които незнам дали се дменя и как!
Не твърдя че съм прав,може ида греша,за това кажи каде го тоз филтър и как се сменя?
На предишното ТО,смених,маслен ,въздушен и купе филтри,а по това което ми бяха дали от форума за ТО никъде не пишеше горивен филтър при нита една ТО.
Сега ще ходя да видя тази клапа (дроселова)къде е и какво мога да направя,че за СЕРВИЗ никой нищо не каза?!!!А МотоПф ще ме съдерат сигурно,ама си е мъка при тръгването!!!Палиш,и вместо да тръгнеш угасне :oops:

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1749
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1,25 2007 г.

Мнение от synthez 3D » 30 авг 2010, 13:46

Нямаш филтър който се сменя.Вграден е в помпата и се сменя заедно с нея,а за сервиз не мога да помогна,защото съм далеч от София.
Изображение

Потребителски аватар
nosfera7u
потребител
потребител
Мнения: 305
Регистриран: 19 дек 2008, 19:50
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.6 16v 97г
Местоположение: София, Нови Искър
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1,25 2007 г.

Мнение от nosfera7u » 30 авг 2010, 13:54

колега диагностиката в мото пфое (люлин) струва 55лв. Това не те задължава да смениш повредената част. Аз си правих моята диагностика в Хенри Форд (училището) и ми струваше 30лв. Доволен съм от нея, въпреки че 1 проблем неможаха да ми го открият и те и все още не знам къде е :) Сервиза се намира зад училището. Ако си заинтересуван пиши и ще ти обясня по-точно как да стигнеш до него _friends_ . Аз лично не мисля че проблема е в дроселовата клапа. Според мен има някакъв проблем с електрониката или със стъпковото моторче. Ако проблема беше в дроселовата клапа, щеше колата да не върви както трябва и когато загрее.

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1,25 2007 г.

Мнение от slavkovrr » 30 авг 2010, 14:28

Благодаря на всички, които отговориха!
Сервиза на техникума го знам ,защото преди доста години го завърших и аз карах практиките там,но отдавна не съм в този бранш!
Имам подобен проблем с другия ми Форд-Скорпио,първо с него ще отида там,да видя как са,макар че не се съмнявам ,и педи имаше добри специалисти!

didoya
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1,25 2007 г.

Мнение от didoya » 01 сеп 2010, 14:46

Изчисти си дросел-клапата и съм 99% сигурен, че проблема ти ще се разреши.

При мен имаше едно леко притрисане и клатене на обороти на празен ход, после придръпване при ускоряване, накрая стигнах до това колата да влиза в сервизен режим "Speed Limited Mode", породен от неиправност в EAC - Electronic Acceleration Control (която се оказа мръсна дросел клапа и невъзможността на ЕКУ-то да я отвори/затвори до желаният от него ъгъл и в желаното от него време.)

Почисти я, нищо не губиш, а и най-вероятно тя е причината. На 42 000 не вярвам да има сдал датчик или нещо друго, ако е имало дефектен, то си мисля, че доста по-рано щеше да избие.
Можеш и да не сваляш клапата ако я стигаш да бръкнеш в нея, след като откачиш маркуча за входящият въздух.

Успех и пиши какъв се е оказал проблема.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1,25 2007 г.

Мнение от DigiPro » 02 сеп 2010, 18:44

synthez 3D написа:Нямаш филтър който се сменя.Вграден е в помпата и се сменя заедно с нея,а за сервиз не мога да помогна,защото съм далеч от София.
Не съм сигурен дали на 1,25 е като на 1,4 бензин, но когато правихме обслужване на Fusion-а в Мото-Пфое аз лично стоях до колата когато сменяха всичко и видях как демонтираха бензиновия филтър и даже майстора леко се оля с бензин. Намира се отдолу по средата на купето отляво и се държи на някакви щипки.

П.С. Сега гледах в Microcat и май наистина на 1,25 няма горивен филтър.

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Фиеста 1,25 2007 г.

Мнение от slavkovrr » 02 сеп 2010, 20:11

Сигурен съм че няма горивен филтър!
Сега разгледах,взъдуховода(маркуча)които идва от въздушния филтър и влиза в някакво устройство(може би това е дроселовата клапа) което е захванато с 4 болта тип звезда и някаква букса закачена на него!Проблема е, че не мога да разкача въздуховода от това устройство,защото такава скоба не бях виждал!Незнам как да я освободя ,за да извадя маркуча и да се опитам да почистя др.клапа ,както по -горе препоръча един колега.А това устройство така е навряно под колекторите,нямам думи.А да я свалям,въобще и не си помислям,виждами се сложно.Жалко, че немога да направя снимки!
Просто се чудя,как ли се освобождава тази скоба,за да извадя съединението? :oops:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта