Много голям проблем, хвърля нафта!!!РЕШЕН... Вече наистина
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Много голям проблем, хвърля нафта !!!

Последна промяна от THB на 29 сеп 2010, 19:33, променено общо 1 път.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Много голям проблем, хвърля нафта !!!
Има доста теми за ремъци и ролки!
Порови малко.
Заглавието на темата и самата тема е за това, че ти хвърля нафта.
Сега премина на ремъци ...
Когато имаш развитие по теча на нафта ми прати ЛС за да отключа темата.
Не може да си бутате всички въпроси в една тема.
За това форума е с такава структура и е добре заглавието на темата да подсказва за какво ще става дума вътре за да може човек да се ориентира и по-лесно да намери каквото търси.
Порови малко.
Заглавието на темата и самата тема е за това, че ти хвърля нафта.
Сега премина на ремъци ...
Когато имаш развитие по теча на нафта ми прати ЛС за да отключа темата.
Не може да си бутате всички въпроси в една тема.
За това форума е с такава структура и е добре заглавието на темата да подсказва за какво ще става дума вътре за да може човек да се ориентира и по-лесно да намери каквото търси.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Много голям проблем, хвърля нафта !!!
Здравите отново, след малко затишие, тези дни имаше развитие по проблема. С колегата сложихме помпата всичко си вързахме както си е реда, Сменихме 2та зъбни ремъка и днес се опитахме да обезвъздошим и запалим. Моя акомулатор беше паднал напълно и сложихме на колегата, въртим въртим неще и неще. Забелязохме обаче че излиза много малко нафта от инжекторите, а то по принцип би трябвало да има поне 5-6 литра в резарвоара. за всеки случеи взех 5 литра от бензинистанция и я наляхме ама пак нищо, въртим като невидели ама не ще да подкачва и с помпичката ръчно помпим но само капе от дифтунгата която влиза в гнп-то (ще я затегнем утре днес нямахме такъв шестограм), а към инжекторите не отива почти нищо.колегата каза че по принцип трябва да пръска направо като сме развартели гаиките на инжекторите. не знам дали има някакво значение но не сме вързали още мъркучите за антифриза и казанчето, тоест двигателя е само с антифриз който си е останал в него но това не би трябвало да попречи на запалване за 5-10 секунди. Когато сменяхме ангренажният ремък си го сложихме по белязките както си беше стария ролки не сме сменяли, обаче неможахме да погледнем как е коляновия вал защото има 2 пистови ролки отпреде и решихме да не си играем да ги махаме, Сложихме само новият ремък обтегнахме и завъртяхме 2-3 пъти двигателя на ръка за всеки случеи. Всичко си изглеждаше ОК. давайте идеи какво може да сме пропуснали ?
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Много голям проблем, хвърля нафта !!!
YEEEEEEEESSS
Запали мамамицата и. най после. Днес с колегата сменихме целия маркуч след филтъра до помпата. взехме нови дифтунги който се слагат на входа на помпата, завъртяхме обезваздушихме и какво да чуят моите уши... добрият стар звук на мондито. направо щях да преапдна.остава ми утре само да си сложа антифриз, масло на хидравиликата някой довършителни работи и съм готов. Благодаря на всички за помощта беше ми много полезна, Златни сте. 


-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много голям проблем, хвърля нафта !!! РЕШЕН
Чакай сега, трябва да пробваш все пак - как върви, центровката как се е уцелила, ...
Вероятно си е добре
Вероятно си е добре

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много голям проблем, хвърля нафта !!! РЕШЕН
Браво ! Сега сядай и газ , докато ти олекне , от ремонтите ! 

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Много голям проблем, хвърля нафта !!! РЕШЕН
и така днес след много тестове установих няколко неща. Първо не знам ама мисля че термостата ми е отишъл, не съм сигурен обаче. загряхме я някъде до средата на буквичката "А" (от надписа NORМAL) но вентилаторите така и не се включват. преди не съм обръщал внимание изобщо кога се включват. двигателя глътна към 4 литра вода и антифриз докъто се установи нивото на течността.Другото е че тая кола не ще да върви както преди. все едно няма турбо, ако приемем че преди е била 90 коня сега не и давам повече от 50. когато се наведа под капака и като дам газ се чува едно осилващо се свистене от турбото ама не знам дали пък не е центровката нещо. Също забелязах че вече не пуши черно изобщо само отначалото първите 50-60 мин пушеше яко едно синкаво такова, дори и като работи на място, но после спря да пуши изобщо преди като подадях повечко газ и препушваше черно сега няма никой. И накрая: -взе много трудно да пали, пали с колебания такава, с двойно подгряване газ до долу и много въртене на стартера преди си палеше добре и без газ, иначе като работи на място няма колябания в оборотите 950 са си колкото и преди. Тамън се зарадвах че стана а то било само началото. Все пак имаме голям напредък, и на толкова съм доволен за сега.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много голям проблем, хвърля нафта!!!РЕШЕН... Или може би НЕ!
Термостата не е кой знае какъв проблем , стига да не е блокирал на затворено положение , -тогава прегрява . Свистенето ,--виж да не е спукан маркуч на турбото , или неправилно сложен , хлабав , -в смисъл незатегнат .А непаленето , може да е от центровка на ангренажния ремък , има такъв вариант , попитай --Specialista , на лично съобщение !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много голям проблем, хвърля нафта!!!РЕШЕН... Или може би НЕ!
Термостатът и вентилаторите нямат някаква директна връзка. Ако ти е повреден и не отваря, вентилаторите трябва да се включат, когато двигателят загрее.
Провери вентилаторите дали работят правилно, горивопроводите за неплътности и смучене на въздух или запушвания, центровката на разпределителния вал, центровката и правилната работа на помпата, в частност турбокоректора и тръбичаката между неги и нагнетателната страна на турбото
За разпределителният вал ти трябва припособлението за центровка, за горивопроводите - прозрачни маркучи, за помпата - стробоскопи и осцилоскопи или стенд, примерно.
Провери вентилаторите дали работят правилно, горивопроводите за неплътности и смучене на въздух или запушвания, центровката на разпределителния вал, центровката и правилната работа на помпата, в частност турбокоректора и тръбичаката между неги и нагнетателната страна на турбото
За разпределителният вал ти трябва припособлението за центровка, за горивопроводите - прозрачни маркучи, за помпата - стробоскопи и осцилоскопи или стенд, примерно.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Много голям проблем, хвърля нафта!!!РЕШЕН... Или може би НЕ!
Ясно. С две думи направо на сервиз. немога да я карам така защото забелязох че и ми гори повече. в понеделник ще поразпитам каде мога да я закарам и така. Благодаря.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Много голям проблем, хвърля нафта!!!РЕШЕН
И такаам. Днес с колегата и оправихме центровката на помпата, просто е искала малко още предверение, и взе че стана. Запали си супер лесно, както и преди си палеше, и още като я форсирах ми стана ясно че добрият стар монди се е завърнал
.Върви си перфектно както и преди. Просто не можах да се сдържа и веднага тръгнах на race пробег из града
. Чувството беше уникално. Благодаря на всички. Може да смятате темата за преключена.


- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Много голям проблем, хвърля нафта!!!РЕШЕН... Вече наистина
Айде , и на късмет да е , да нямаш никакви аварии близките три години най малко ! 

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта