проблем с ескорт 1.6 16v zetek
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 окт 2010, 08:33
- Модел на автомобила: форд ескорт 96 г 1.6 16v
- Status: Извън линия
проблем с ескорт 1.6 16v zetek
здравеите на всички съфорумници.откакто съм купил колата ми прави следния проблем.като запаля сутрин си пали нормално,но след 1 минута гасне.ако опитам да я запаля веднага пали трудно.ако се изчака 1 минута пали от ряз.карах я на елкон и там ми зачистиха автоматичния смукач.но проблема остана.това го прави само сутррин когато е студена.след това вече няма проблеми.двигателля е 1.6 16 v зетек бензин.незнам кЪде да я закарам.
Последна промяна от paci на 16 окт 2010, 10:13, променено общо 1 път.
Причина: заглавието
Причина: заглавието
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek
Майстора ли така го нарече "автоматичен смукач"
Баси майстора ...
Предполагам, че толкова го е и изчистил.
Това което е чистил е клапан за празен ход.
Може да имаш проблем с един температурен датчик.
Порови из форума и съм сигурен, че ще откриеш насоки
Трябва си ти кадърен човек който да я погледне.
Обаче си огледай поста и профила и се сети, че след като не знаем от къде си, не знаем къде да те пратим.
Баси майстора ...
Предполагам, че толкова го е и изчистил.
Това което е чистил е клапан за празен ход.
Може да имаш проблем с един температурен датчик.
Порови из форума и съм сигурен, че ще откриеш насоки

Трябва си ти кадърен човек който да я погледне.
Обаче си огледай поста и профила и се сети, че след като не знаем от къде си, не знаем къде да те пратим.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 окт 2010, 08:33
- Модел на автомобила: форд ескорт 96 г 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek
да маистора го нарече така.имаше натрупани грешки в компютъра ама тои уж ги изчисти.аз не съм много наясно как се казва.за тази услуга ми взе 60 лв.интересното е че след него го отворих и аз и се оказа че не го е пипнал.беше целия черен.от златица съм.наи близките градове са карлово и софия като изключим пирдоп.одеве свалих маф сензора и го почистих както е описано с контактен спреи.проблема си остана след тази манипулация.къде е този температурен датчик?благодаря за бързия отговор
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek
как го почисти МАФ-а? Понеже той не трябва да се докосва, чисти се само с контактен спрей.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 окт 2010, 08:33
- Модел на автомобила: форд ескорт 96 г 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek
както е описано.само го пръсках без да го докосвам.стана като нов.сега съм откачил плюса на акумулатора да видя дали ще се изчисти компа.как се ресва този компютър
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek
Температулния датчик (ECT) би трабвало да е върху корпуса на термостата.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek
Температурен датчик за входящия въздух.
Намира се някъде след въздушния филтър и преди всмукателния колектор.
Може да имаш проблем с подгряването на ламбда сондата.
Ако намериш датчика му откачи кабела и покарай така.
Когато датчика е на мястото си и не работи както трябва, той подава грешни стойности на компа с които той се съобразява и внася грешни корекции в работата на двигателя.
Когато липсва сигнал от датчик компа задава за него усреднена стойност.
Тогава може да имаш по-малка динамика, по-малка еластичност (доускорение), да е малко по-висок разхода, но двигателя да работи в някакъв що годе стабилен един вид авариен режим докъто подмениш дефектиралия датчик
Защо не се върнеш при този да си заработи 60те лв които си дал?
Намира се някъде след въздушния филтър и преди всмукателния колектор.
Може да имаш проблем с подгряването на ламбда сондата.
Ако намериш датчика му откачи кабела и покарай така.
Когато датчика е на мястото си и не работи както трябва, той подава грешни стойности на компа с които той се съобразява и внася грешни корекции в работата на двигателя.
Когато липсва сигнал от датчик компа задава за него усреднена стойност.
Тогава може да имаш по-малка динамика, по-малка еластичност (доускорение), да е малко по-висок разхода, но двигателя да работи в някакъв що годе стабилен един вид авариен режим докъто подмениш дефектиралия датчик
Защо не се върнеш при този да си заработи 60те лв които си дал?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 окт 2010, 08:33
- Модел на автомобила: форд ескорт 96 г 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek
когато беше на елкон имаше грешка-обем въздух.зачисти я маистора ама не се оправи.след като откачих акумулатора стоя така 4 часа и след това го запалих.работи около 30 сек. и угасна.явно не съм му помогнал.вече не знам какво да правя.хубаво че го прави само сутрин.ще го покарам без мафа някои ден и ще пиша
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта