проблем с ескорт 1.6 16v zetek

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
gotin28
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 окт 2010, 08:33
Модел на автомобила: форд ескорт 96 г 1.6 16v
Status: Извън линия

проблем с ескорт 1.6 16v zetek

Мнение от gotin28 » 16 окт 2010, 08:45

здравеите на всички съфорумници.откакто съм купил колата ми прави следния проблем.като запаля сутрин си пали нормално,но след 1 минута гасне.ако опитам да я запаля веднага пали трудно.ако се изчака 1 минута пали от ряз.карах я на елкон и там ми зачистиха автоматичния смукач.но проблема остана.това го прави само сутррин когато е студена.след това вече няма проблеми.двигателля е 1.6 16 v зетек бензин.незнам кЪде да я закарам.
Последна промяна от paci на 16 окт 2010, 10:13, променено общо 1 път.
Причина: заглавието

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek

Мнение от paci » 16 окт 2010, 10:22

Майстора ли така го нарече "автоматичен смукач"
Баси майстора ...
Предполагам, че толкова го е и изчистил.
Това което е чистил е клапан за празен ход.
Може да имаш проблем с един температурен датчик.

Порови из форума и съм сигурен, че ще откриеш насоки :)
Трябва си ти кадърен човек който да я погледне.
Обаче си огледай поста и профила и се сети, че след като не знаем от къде си, не знаем къде да те пратим.

gotin28
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 окт 2010, 08:33
Модел на автомобила: форд ескорт 96 г 1.6 16v
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek

Мнение от gotin28 » 16 окт 2010, 13:21

да маистора го нарече така.имаше натрупани грешки в компютъра ама тои уж ги изчисти.аз не съм много наясно как се казва.за тази услуга ми взе 60 лв.интересното е че след него го отворих и аз и се оказа че не го е пипнал.беше целия черен.от златица съм.наи близките градове са карлово и софия като изключим пирдоп.одеве свалих маф сензора и го почистих както е описано с контактен спреи.проблема си остана след тази манипулация.къде е този температурен датчик?благодаря за бързия отговор

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek

Мнение от opex » 16 окт 2010, 16:25

как го почисти МАФ-а? Понеже той не трябва да се докосва, чисти се само с контактен спрей.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

gotin28
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 окт 2010, 08:33
Модел на автомобила: форд ескорт 96 г 1.6 16v
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek

Мнение от gotin28 » 16 окт 2010, 17:00

както е описано.само го пръсках без да го докосвам.стана като нов.сега съм откачил плюса на акумулатора да видя дали ще се изчисти компа.как се ресва този компютър

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek

Мнение от Любо » 17 окт 2010, 12:08

Температулния датчик (ECT) би трабвало да е върху корпуса на термостата.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek

Мнение от paci » 17 окт 2010, 15:29

Температурен датчик за входящия въздух.
Намира се някъде след въздушния филтър и преди всмукателния колектор.
Може да имаш проблем с подгряването на ламбда сондата.
Ако намериш датчика му откачи кабела и покарай така.
Когато датчика е на мястото си и не работи както трябва, той подава грешни стойности на компа с които той се съобразява и внася грешни корекции в работата на двигателя.
Когато липсва сигнал от датчик компа задава за него усреднена стойност.
Тогава може да имаш по-малка динамика, по-малка еластичност (доускорение), да е малко по-висок разхода, но двигателя да работи в някакъв що годе стабилен един вид авариен режим докъто подмениш дефектиралия датчик
Защо не се върнеш при този да си заработи 60те лв които си дал?

gotin28
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 окт 2010, 08:33
Модел на автомобила: форд ескорт 96 г 1.6 16v
Status: Извън линия

Re: проблем с ескорт 1.6 16v zetek

Мнение от gotin28 » 17 окт 2010, 18:28

когато беше на елкон имаше грешка-обем въздух.зачисти я маистора ама не се оправи.след като откачих акумулатора стоя така 4 часа и след това го запалих.работи около 30 сек. и угасна.явно не съм му помогнал.вече не знам какво да правя.хубаво че го прави само сутрин.ще го покарам без мафа някои ден и ще пиша

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта