фокус 1.8 тдди омаслено

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
sparky_
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
Status: Извън линия

фокус 1.8 тдди омаслено

Мнение от sparky_ » 18 окт 2010, 18:19

колеги това е маркуча на отдушника на капака и влиза в маркуча от въздушния филтър към турбото. Та въпроса ми е дали може да смуче въздух от снадката и да си мени оборотите и да предърпва от време на време.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 15179o.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: фокус 1.8 тдди омаслено

Мнение от Sasho85 » 18 окт 2010, 21:09

Щом има снадка е възможно и да смуче въздух от там. За да провериш, на запален двигател намажи съединението с четка с бензин или напръскай с газ за запалки, или онова дето се пръска във въздушния филтър за лесно стартиране на мотора зимата или нещо друго, което гори. Ако смуче въздух, оборотите ще се повишат.
Автомобилен ретро клуб Shark

sparky_
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
Status: Извън линия

Re: фокус 1.8 тдди омаслено

Мнение от sparky_ » 25 окт 2010, 20:48

проблема се реши със скобичка от 30 стотинки

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта