Моята фурия трудно пали....
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 30 сеп 2010, 18:58
- Модел на автомобила: FORD
- Status: Извън линия
Моята фурия трудно пали....
Модела е 1,8 ТДДИ ДИЗЕЛ
трудно пали когато е студено иначе няма проблем,сменил съм свещите
Помагайте!!!!
трудно пали когато е студено иначе няма проблем,сменил съм свещите
Помагайте!!!!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята фурия трудно пали....
Трябва ти специалист , компресия , помпа , дюзи , и т.н. , и дай повече информация : град , модел , година , с една дума всичко ! >:D<:
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Моята фурия трудно пали....
Не се издавай бре, колега!
Провери ли поне подгревните свещи?

Провери ли поне подгревните свещи?
Последна промяна от madboy на 01 окт 2010, 13:12, променено общо 1 път.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Mersinko
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 04 фев 2010, 01:43
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4i 16V (90 Hp) 1997
- Status: Извън линия
Re: Моята фурия трудно пали....
Почвай да чуроликаш на мотора, така ще си помисли че е пролет и ще запали... ако и така не стане смени марката 

- Divia
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Моята фурия трудно пали....
Нафтовият филтър сменен ли е? Ако не е смени го и виж дали ще се оправи.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Моята фурия трудно пали....
Проблема е на друго място!Колегата добре те е попитал за това от къде си?Явно знае как да му бее
.Аз също имам
идея за лек,но без да съм се запознал с пациента няма как да стане.
Успех!!!
p.s.и определено не е от износване на мотора!!!

идея за лек,но без да съм се запознал с пациента няма как да стане.
Успех!!!
p.s.и определено не е от износване на мотора!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 596
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: Моята фурия трудно пали....
Най- напред си виж подгряването. Казваш сменил си свещите, а релето напълно изправно ли е ? Свети ли ти лампичката когато подгрява? Чува ли се щракането на релето, когато дадеш на контакт ?


- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Моята фурия трудно пали....
Момчета хванали сте се за тези свещи като удавник за сламка.Никой не обръща внимание на това че става въпрос за Фокус.Там мотора е с директно впръскване и пали като трактор когато всичко е наред.В конкретния случай може да се учудите много,но свещите се включват при температура под +10гр.Даже ще ви изненадам още,има система за включване на подгрева след като е запалил мотора,така че за самия старт може да не се включат , но после се включват ,е въпрос на температура е все пак,може и да не се включат.
Проблема е на друго място,но тъй като колегата който пусна темата не се интересува смятам да не коментирам.
Проблема е на друго място,но тъй като колегата който пусна темата не се интересува смятам да не коментирам.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 596
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: Моята фурия трудно пали....
Къде пише, че е Фокус ? Не съм го видял. Пише само едно "ТДДИ", което нищо не ми говори за модел ?


- krasimir_petev
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 21 юни 2008, 17:15
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.8 Endura DE 98г., Ford Tourneo Connect 06 1.8 TDCi (90 магарета)
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Моята фурия трудно пали....
Е то принципно няма никакво значение (спрямо проблема) в какво купе е сложен двигателя. 1.8 Di се слага във Фиеста и Фокус като при последния и в 2-та му варианта (75 и 90 к.с.)
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Моята фурия трудно пали....
И от мен едно извинение като видя ТДДИ и вднага го свързвам с Фокус,това незначи че няма проблем без значение къде е монтиран.Тук филма е много цветен като се има впредвид с каква пома е оборудвана колата.Все пак ако всичко е наред колата е добра.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта