Проблем с първо палене Escord 1,8D
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 29 сеп 2007, 15:52
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8D
- Местоположение: Смолян
- Status: Извън линия
Проблем с първо палене Escord 1,8D
Здравейте,
винаги когато застудее ескорта почти не пали.
Трябва да въртя прекалено дълго - почти докато падне акумолатора за да запали.
При паленето от ауспуха изхвърля черни сажди и други гадости.
Това го прави само докато колата е студена при първото палене за деня.
С лед това всичко е перфектно.
Смених свещите с нови (една беше изгоряла) няма подобрение.
Монтирах и клапан преди филтъра - всичко си е по старому.
А и напоследък ми се струва че е позагубила и мощност.
Помагайте.
Колата е Ескорд 1.8 D 95 г. с помпа Bosh и започва да ми писва от нея.
винаги когато застудее ескорта почти не пали.
Трябва да въртя прекалено дълго - почти докато падне акумолатора за да запали.
При паленето от ауспуха изхвърля черни сажди и други гадости.
Това го прави само докато колата е студена при първото палене за деня.
С лед това всичко е перфектно.
Смених свещите с нови (една беше изгоряла) няма подобрение.
Монтирах и клапан преди филтъра - всичко си е по старому.
А и напоследък ми се струва че е позагубила и мощност.
Помагайте.
Колата е Ескорд 1.8 D 95 г. с помпа Bosh и започва да ми писва от нея.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първо палене Escord 1,8D
Здравей колега, в предвид- 1995 год. предполагам, двигателя да е издухан,но въпроса може да е комплексен,вероятно. Наложително ще ти трябва консултация с добър специалист ! В никакъв случай не използувай спрей за студено палене ! На първо време може да използуваш , добавяне на бензин в нафтата, но ще те излъжа за пропорцията .
УСПЕХ .
П.С.- Пиши от кой град СИ .
УСПЕХ .
П.С.- Пиши от кой град СИ .

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 223
- Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
- Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първо палене Escord 1,8D
Колега сега ако кажеш че като запали след въртенето и двигателя прекъсва и се оправя след 2-4мин работа, значи имаш ядове с дюзите, отиди на майстор за проверка на разпъсквачи, проверка и центровка на помпата, както и си сменил свещите не би трябвало да имаш проблеми. Важно е обаче стартера и акомулатора да са добре, да варти бързо за да запали ако се мъчи работата става по трудна.
Аз имах същите проблеми трудно пали, бели кълбета пушак, прекъсване на двигателя докато поработи малко и т.н. На -15 не можа да запали изобщо.
След ремонт на дюзите/разпъсквачите/ и смяна на уплътнения на помпата/защото се налагаше/, проверка на свещи и заменени 2 неработещи, смяна на горивен филтър защото парафина вътре дрънчеше, смяна на въздушен филтър, малко бензин в нафтата, ревизия на стартера и на -18 запали без никви ядове все едно е друга кола.
Горивен филтър като застудее задължително се сменя както и проверка на свещите.
Моя майстор ме посъветва да сложа свещи от Опел 1.7дизел били по дълги и на големите студове щяло да се отрази доста в положителна насока.Смятам да го направя съвсем скоро.
Аз имах същите проблеми трудно пали, бели кълбета пушак, прекъсване на двигателя докато поработи малко и т.н. На -15 не можа да запали изобщо.
След ремонт на дюзите/разпъсквачите/ и смяна на уплътнения на помпата/защото се налагаше/, проверка на свещи и заменени 2 неработещи, смяна на горивен филтър защото парафина вътре дрънчеше, смяна на въздушен филтър, малко бензин в нафтата, ревизия на стартера и на -18 запали без никви ядове все едно е друга кола.
Горивен филтър като застудее задължително се сменя както и проверка на свещите.
Моя майстор ме посъветва да сложа свещи от Опел 1.7дизел били по дълги и на големите студове щяло да се отрази доста в положителна насока.Смятам да го направя съвсем скоро.
ima samo dva vida koli Ford i drygi
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Проблем с първо палене Escord 1,8D
Не намерих отговори на някои въпроси в поста ти и затова ги задавам :
Казваш че свещите са нови,а ходи ли ток до тях???
Ако не ходи захрани ги с як кабел директно от акомулатора и пробвай.
Ако няма ефект братле,дюзите долу и мерене на компресия-аз го правя на студен мотор за да ми се изясни картинката
.Ако там е добре,тогава може да се преглеждат другите неща като дюзи и ГНП за стартова порция.Центровка,при теб се прави със индикатор(часовников).Клапани.
На тези проверки няма как да не намерим виновника за проблемите.
Успех!!!
Казваш че свещите са нови,а ходи ли ток до тях???
Ако не ходи захрани ги с як кабел директно от акомулатора и пробвай.
Ако няма ефект братле,дюзите долу и мерене на компресия-аз го правя на студен мотор за да ми се изясни картинката

На тези проверки няма как да не намерим виновника за проблемите.
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта