Проблем с пушенето

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с пушенето

Мнение от essex » 05 ное 2010, 18:26

Добър вечер на всички, трябват ми опитни съвети :mrgreen: Закупих колата с дефекта да пуши и да харчи масло, та още в самото начало бях решен да и правя ремонт. Купих гумички за клапаните и гарнитура за капака на главата и утре ми предстой ремонт. Но от 4-5 колата е ужас, пуши прекалено много, прекъсва, лесно гасне и на бензин, и на газ!
Моля да ми изброите от какво може да пуши освен от гумичките, от какво не държи обороти... Карборатора е ВЕБЕР и си мисля че проблемите идват от него !?
Въпреки че в ръководстовото и тук от теми в саита съм попрочел пак няма да откажа да ми кажете за нещо по специално при тази процедура.
Благодаря на всеки който напише нещичко ;):
Видях че карборатора е много мръсен и се зачудих дали да не го почистя, сиг. съм че ще има коренна разлика.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Nikola Iordanov
потребител
потребител
Мнения: 405
Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6
Местоположение: Дупница
Status: Извън линия

Re: Проблем с пушенето

Мнение от Nikola Iordanov » 05 ное 2010, 20:25

Няма нищо да направиш само със смяна на гумички .Замери първо компресията на цилиндрите и ще ти стане ясно какво трябва да правиш , но със сигурност е за ремонт ,най малкото смяна на сегменти .А що се отнася до карбуратора внимавай при разглабянето с гарнитурата защото лесно се къса а трудно се намира и при затягането на болтовете че лесно изкубват резбите.Но мисля че той не е причина да гасне а пък на газ още повече ,поогледай вакумните маркучета дето влизат във него и делкото да няма некое спукано .

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с пушенето

Мнение от diesel1.6 » 05 ное 2010, 20:56

Моите гумички бяха се разпаднали и след като ги смених, спрях да доливам масло. Може би едно доливане на 5000 км, знам ли...
Значи гумичките са важни. Останалото са счупени износени сегменти, пукнати или износени бутала, ..., .... но все трудно за ремонт.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с пушенето

Мнение от essex » 05 ное 2010, 21:19

абе да ви кажа днес доста го стоплих двигателя, а одеве го (когато беше студен) запалих го и директно тругнах, бех паркирал колата зад блока ми защото през деня няма място за паркиране пред блока и я преместих , гледам хич не пуши :shock: мисля че голяма част е от гумичките, и още повече от гарнитура на капак защото от там си тече като рекичка масълцето , целият двигател е облят в масло :lol: така ча утре ще се опитам да ги сменя без да потроша двигателя
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с пушенето

Мнение от essex » 06 ное 2010, 17:40

Процедурата беше извършена днес и то успешно мисля :lol: Проблем видях със разпробиването на ключа който трябваше да пригодя за натискане на пружините но съм малко повече заваряване го сгодих. Само ще кажа че 5 от гумичките се бяха извадили и хаотично си играели нагоре и на долу + това че са оригиналните и че бяха на въглен допълва картинката !
Сега вече абсолютно нищо не излиза от аспуха и миризмата е значително по малка като добавя че двигателя работи доста по тихо, може би има едно мъничко прекъсвано но е като нов по моя преценка и на ход е потих ! Незнам какво друго да ви кажа, просто исках да се похваля и темата е за заключванеа и за малко да забравя :D:
Nikola Iordanov написа:Няма нищо да направиш само със смяна на гумички .Замери първо компресията на цилиндрите и ще ти стане ясно какво трябва да правиш , но със сигурност е за ремонт ,най малкото смяна на сегменти .А що се отнася до карбуратора внимавай при разглабянето с гарнитурата защото лесно се къса а трудно се намира и при затягането на болтовете че лесно изкубват резбите.Но мисля че той не е причина да гасне а пък на газ още повече ,поогледай вакумните маркучета дето влизат във него и делкото да няма некое спукано .

та колега компресията ми е 12 ! исказа се доста прибързано. :twisted:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта