смяна на двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
palqho
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 17 яну 2009, 19:17
Модел на автомобила: FIESTA гр. Бургас
Status: Извън линия

смяна на двигател

Мнение от palqho » 07 фев 2011, 23:32

Здравеите колеги.Искам да попитам дали някой знае може ли да се замени двигателя на фиеста мк3 1.1 с двигател пак на фиеста мк3 само че 1.4 и какво точно освен дигателя,компа и скоростната трябва да се смени.благодаря предварително.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1632
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: смяна на двигател

Мнение от fordmaniac » 08 фев 2011, 21:38

За 1.4 кутията няма смисъл да я сменяш. Ако и двата са моно, само компа и си готов.
Успех

palqho
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 17 яну 2009, 19:17
Модел на автомобила: FIESTA гр. Бургас
Status: Извън линия

Re: смяна на двигател

Мнение от palqho » 08 фев 2011, 23:33

fordmaniac написа:За 1.4 кутията няма смисъл да я сменяш. Ако и двата са моно, само компа и си готов.
Успех
благодаря ти колега

pav4o
потребител
потребител
Мнения: 331
Регистриран: 03 май 2008, 19:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Re: смяна на двигател

Мнение от pav4o » 10 фев 2011, 21:06

В момента си с 1.1 50к.с, а 1.4 моно е 75к.с, не мисли, че с тях ще полетиш по-добре се насочи към 1.6CVH, че по-лесно се монтира, а разлика вече ще има :mrgreen: .Лично мнение, успех _friends_

Поздрави :)
Изображение

palqho
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 17 яну 2009, 19:17
Модел на автомобила: FIESTA гр. Бургас
Status: Извън линия

Re: смяна на двигател

Мнение от palqho » 10 фев 2011, 21:53

Колега,целта ми не е да полетя,а да икономисам пари от основен ремонт, и смяна на верига.А,1.1 и 1.3 са с верига.чак 1.4 е с ремък.Кола на 200 000-300 000 км на дали и е сменяна веригата и затова предпочитам ремък,но искам и да ми гори малко та затова питам и ще видим какво ще изкочи защото аз не бързам.Все още мога да си карам и така докато не изкочи перфектната оферта.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: смяна на двигател

Мнение от HACKO » 10 фев 2011, 22:32

palqho написа:Колега,целта ми не е да полетя,а да икономисам пари от основен ремонт, и смяна на верига.А,1.1 и 1.3 са с верига.чак 1.4 е с ремък.Кола на 200 000-300 000 км на дали и е сменяна веригата и затова предпочитам ремък,но искам и да ми гори малко та затова питам и ще видим какво ще изкочи защото аз не бързам.Все още мога да си карам и така докато не изкочи перфектната оферта.
Това е меко казано несериозно, комплект верига, зъбни колела, успокоител, струва около 50лв и ако има изобщо нужда от сменяне, или просто си решил да я смениш, повече никога няма да я смениш(на практика веригата издържа целия експлоатационен период на мотора). Ремъка се сменя на 50 000- 60 000км и само ремъка на 1.4 е 40лв, ти си направи сметка кое по-евтино.
Ако ти е за ремонт, ето тука има части
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=42362" onclick="window.open(this.href);return false;
От тази обява, частите ти излизат 209лв със веригата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

palqho
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 17 яну 2009, 19:17
Модел на автомобила: FIESTA гр. Бургас
Status: Извън линия

Re: смяна на двигател

Мнение от palqho » 16 фев 2011, 21:52

Колега благодаря ти за линка,не го знаех,както и как вървят цените на чатите.Признавам си.
Само че веригата също се сменя тя не е вечна, ако се не лъжа на 200 000 км или там някъде беше.Тя се и разхлабва.Тези коли (малолитражките) са изцеждани до дупка.Аз лично съм виждал как се къса разтегната верига и последствията не са никак добри.
А,като свалиш главата трябва да я шлайфаш - 100 лв,със сигурност и сигментите ще са за смяна(шлайф на блока - 100)и до тук само имаш 200 лв от нищото. и частите общо 181 лв и ти станаха общо близо 400лв.Та си мисля,че не е несериозно,а даже,че е по-разумното решение.Ако намеря нешо за 400-500лв.
Но още веднъж благодаря ти за линка поне видях как вървят цемните,а не съм ги гледал.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: смяна на двигател

Мнение от HACKO » 16 фев 2011, 23:30

Шлайфането на главата не е задължително при сваляне (това е някакъв неразбираем мит, при положение че може да се провери за кривини). Вряно като сложиш труд ще ти излезе около сумата която си посочил. Обаче този стария мотор, и той ще има труд за поставянето му, почти толкова колкото и да ти го ремонтират и самия мотор също струва пари. Накрая сметката е една и съща, обаче в първия случай имаш ремонтиран напълно изправен мотор, докато при другия (поне на 200 000км) никой ама никой не може да ти гарантира в какво състояние е и дали след 10 000км няма отново да си пред дилемата.
Несериозно е твърдението че да обслужваш мотор с ремък е по-евтино от такъв със верига. Кога ще навъртиш 200 000? Дори да предположим че ги навъртиш, през това време ще смениш 4 ремъка.

П.П. Колко масло гори мотора ти? Ако е по-малко от 1-1.5л/1000км, изобщо не говорим за нужда от ремонт.
Не смятам, че при нормална експлоатация може да се скъса верига, колкото и разтегната да е. За това, че се измества фазата на газоразпределението да.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта