смяна на двигател
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 17 яну 2009, 19:17
- Модел на автомобила: FIESTA гр. Бургас
- Status: Извън линия
смяна на двигател
Здравеите колеги.Искам да попитам дали някой знае може ли да се замени двигателя на фиеста мк3 1.1 с двигател пак на фиеста мк3 само че 1.4 и какво точно освен дигателя,компа и скоростната трябва да се смени.благодаря предварително.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1632
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
За 1.4 кутията няма смисъл да я сменяш. Ако и двата са моно, само компа и си готов.
Успех
Успех
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 17 яну 2009, 19:17
- Модел на автомобила: FIESTA гр. Бургас
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
благодаря ти колегаfordmaniac написа:За 1.4 кутията няма смисъл да я сменяш. Ако и двата са моно, само компа и си готов.
Успех
-
- потребител
- Мнения: 331
- Регистриран: 03 май 2008, 19:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec - Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
В момента си с 1.1 50к.с, а 1.4 моно е 75к.с, не мисли, че с тях ще полетиш по-добре се насочи към 1.6CVH, че по-лесно се монтира, а разлика вече ще има
.Лично мнение, успех
Поздрави


Поздрави


-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 17 яну 2009, 19:17
- Модел на автомобила: FIESTA гр. Бургас
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
Колега,целта ми не е да полетя,а да икономисам пари от основен ремонт, и смяна на верига.А,1.1 и 1.3 са с верига.чак 1.4 е с ремък.Кола на 200 000-300 000 км на дали и е сменяна веригата и затова предпочитам ремък,но искам и да ми гори малко та затова питам и ще видим какво ще изкочи защото аз не бързам.Все още мога да си карам и така докато не изкочи перфектната оферта.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
Това е меко казано несериозно, комплект верига, зъбни колела, успокоител, струва около 50лв и ако има изобщо нужда от сменяне, или просто си решил да я смениш, повече никога няма да я смениш(на практика веригата издържа целия експлоатационен период на мотора). Ремъка се сменя на 50 000- 60 000км и само ремъка на 1.4 е 40лв, ти си направи сметка кое по-евтино.palqho написа:Колега,целта ми не е да полетя,а да икономисам пари от основен ремонт, и смяна на верига.А,1.1 и 1.3 са с верига.чак 1.4 е с ремък.Кола на 200 000-300 000 км на дали и е сменяна веригата и затова предпочитам ремък,но искам и да ми гори малко та затова питам и ще видим какво ще изкочи защото аз не бързам.Все още мога да си карам и така докато не изкочи перфектната оферта.
Ако ти е за ремонт, ето тука има части
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=42362" onclick="window.open(this.href);return false;
От тази обява, частите ти излизат 209лв със веригата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 17 яну 2009, 19:17
- Модел на автомобила: FIESTA гр. Бургас
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
Колега благодаря ти за линка,не го знаех,както и как вървят цените на чатите.Признавам си.
Само че веригата също се сменя тя не е вечна, ако се не лъжа на 200 000 км или там някъде беше.Тя се и разхлабва.Тези коли (малолитражките) са изцеждани до дупка.Аз лично съм виждал как се къса разтегната верига и последствията не са никак добри.
А,като свалиш главата трябва да я шлайфаш - 100 лв,със сигурност и сигментите ще са за смяна(шлайф на блока - 100)и до тук само имаш 200 лв от нищото. и частите общо 181 лв и ти станаха общо близо 400лв.Та си мисля,че не е несериозно,а даже,че е по-разумното решение.Ако намеря нешо за 400-500лв.
Но още веднъж благодаря ти за линка поне видях как вървят цемните,а не съм ги гледал.
Само че веригата също се сменя тя не е вечна, ако се не лъжа на 200 000 км или там някъде беше.Тя се и разхлабва.Тези коли (малолитражките) са изцеждани до дупка.Аз лично съм виждал как се къса разтегната верига и последствията не са никак добри.
А,като свалиш главата трябва да я шлайфаш - 100 лв,със сигурност и сигментите ще са за смяна(шлайф на блока - 100)и до тук само имаш 200 лв от нищото. и частите общо 181 лв и ти станаха общо близо 400лв.Та си мисля,че не е несериозно,а даже,че е по-разумното решение.Ако намеря нешо за 400-500лв.
Но още веднъж благодаря ти за линка поне видях как вървят цемните,а не съм ги гледал.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
Шлайфането на главата не е задължително при сваляне (това е някакъв неразбираем мит, при положение че може да се провери за кривини). Вряно като сложиш труд ще ти излезе около сумата която си посочил. Обаче този стария мотор, и той ще има труд за поставянето му, почти толкова колкото и да ти го ремонтират и самия мотор също струва пари. Накрая сметката е една и съща, обаче в първия случай имаш ремонтиран напълно изправен мотор, докато при другия (поне на 200 000км) никой ама никой не може да ти гарантира в какво състояние е и дали след 10 000км няма отново да си пред дилемата.
Несериозно е твърдението че да обслужваш мотор с ремък е по-евтино от такъв със верига. Кога ще навъртиш 200 000? Дори да предположим че ги навъртиш, през това време ще смениш 4 ремъка.
П.П. Колко масло гори мотора ти? Ако е по-малко от 1-1.5л/1000км, изобщо не говорим за нужда от ремонт.
Не смятам, че при нормална експлоатация може да се скъса верига, колкото и разтегната да е. За това, че се измества фазата на газоразпределението да.
Несериозно е твърдението че да обслужваш мотор с ремък е по-евтино от такъв със верига. Кога ще навъртиш 200 000? Дори да предположим че ги навъртиш, през това време ще смениш 4 ремъка.
П.П. Колко масло гори мотора ти? Ако е по-малко от 1-1.5л/1000км, изобщо не говорим за нужда от ремонт.
Не смятам, че при нормална експлоатация може да се скъса верига, колкото и разтегната да е. За това, че се измества фазата на газоразпределението да.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта