Картерно налягане

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Dimitar Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 14 юли 2008, 22:26
Модел на автомобила: форд ескорт 95 1.4i
Status: Извън линия

Картерно налягане

Мнение от Dimitar Georgiev » 28 фев 2011, 22:49

Здравейте,момчета!Карам Форд Ескорд 1.4 1995г.пълна инжекция,с обикновенна газова уредба.Но напоследък взе да прави въртели...Не работи добре на бензин и като че ли е изгубила мощност,но расхода се увеличил.Освен това ми се струва че картерно налягане е високо,забелязах,че много духа от маркуча от капака на клапаните.Незнам колко е нормално това.Непрекъснато прави конденз и замръзва в маркуча,газовете не могат да излязат и капачката на маслото излита.Май имам нужда от свестен сервиз в Плевен.Посъветвайте ме за някой такъв/но за сиромах човек/Благодаря предварително.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Картерно налягане

Мнение от essex » 28 фев 2011, 23:09

много чудно, да не се запушило нещо :lol: не съм запознат но сега след като съм писал повече хора ще видят темата и се надявам че ще ти дадат отговор, ще следя темата.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: Картерно налягане

Мнение от varby » 01 мар 2011, 09:22

Провери тръбопроводите за картерна вентилация.Възможно е натрупания конденз да е замръзнал и да е направил тапа.

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Картерно налягане

Мнение от supernatural » 01 мар 2011, 12:30

на брат ми на астрата беше така, че и по зле. по капачката се беха събрали едни цифки, като грес и пресечено масло с бело-жълтеникав цвят! сваляш всички маркучи за картерните газове една телцица прокарваш през маркуча и накрая на топка парче плат да стане като тапа и дърпаш, всичката смрад излиза, също да няма прегънати маркучи, че на брат ми имаше един които правеше чупка и се сплескал, другото което направих, на капака на клапаните там дето влиза маркуча, от вътреа на капака има filter за газовете, според мен е поставен горивната система да не засмуква капки масло а само газовете, на астрата филтера се сваля, на форда незнам как ее но сиг е същото, и можеби се продава! на братми бе абсолютно заталачем, опитвах да го мия нестана, а самия filter бе от 5 квадратни парчета метална мрежа като на въздушен filter за камион, и беха залепени посредата, аз изрязах от мрежа 5 парчета и ди naplasth, след тва с телцица ги вързах, стана едно към едно, след тва монтаж по обратния ред! дано сам ти дал някаква насока, можеш тва да си го направиш и без да даваш пари за сервиз!
>:D<: >:D<: >:D<:

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Картерно налягане

Мнение от Nebhotep » 01 мар 2011, 13:08

Колега провери си клапана за картерната вентилация: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=34766" onclick="window.open(this.href);return false;

sparky_
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
Status: Извън линия

Re: Картерно налягане

Мнение от sparky_ » 02 мар 2011, 19:05

Колеги а на 1.8 tddi има ли такъв клапан? Като развия капачката на маслото като е загряла колата духа от там но за 7000 км ми е бутнала 200 грама и вероятно от турбото.

Dimitar Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 14 юли 2008, 22:26
Модел на автомобила: форд ескорт 95 1.4i
Status: Извън линия

Re: Картерно налягане

Мнение от Dimitar Georgiev » 02 мар 2011, 22:16

Благодаря ви за съветите,почистих всички маркучи и дори и този филтър ,вътре има нещо като клапан но сега е чист наистина беше заталачено,но на другия ден пак замръзна конденс събира се на едно мястос с по ниска точка и се чудя от къде се взима толкова конденз.Забелязах че от долната страна на фолтъра за картерни газове излиза един по тънък маркуч който се разклонява на две и влизат някаде в блока но точно преди да влязат те са запушени със съчми това незнам кой и защо го е направил,благодаря.

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: Картерно налягане

Мнение от Вейдър » 02 мар 2011, 22:32

_friends_ Колеги, и аз имам такъв проблем. Веднъж опитах да чистя...Такова чудо излезе, отврат. Обаче не можах да сваля маркуча, който излиза някъде долу от блока и влиза в капака на главата. кабела, който ползвах за чистенето влиза само до някъде. Да не би CVH-EFI(1.6) да има някакъв клапан. Някой има ли идея как да сваля и почистя маркуча? Явно има налягане в картера, защото след няколко км. каране изскача щеката за маслото и понякога и масло губи от там. Ако някой е свалял маркучите на CVH-то моля да помогне.(извинявам се, че пиша тук, но да не пускам нова тема за този, явно често срещан проблем)
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Картерно налягане

Мнение от HACKO » 02 мар 2011, 23:40

Няма клапан. На маркуча има скоба.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

sparky_
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
Status: Извън линия

Re: Картерно налягане

Мнение от sparky_ » 04 мар 2011, 15:23

sparky_ написа:Колеги а на 1.8 tddi има ли такъв клапан? Като развия капачката на маслото като е загряла колата духа от там но за 7000 км ми е бутнала 200 грама и вероятно от турбото.Колеги а на 1.8 tddi има ли такъв клапан? Като развия капачката на маслото като е загряла колата духа от там но за 7000 км ми е бутнала 200 грама и вероятно от турбото.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Картерно налягане

Мнение от HACKO » 04 мар 2011, 20:20

sparky_ написа:
sparky_ написа:Колеги а на 1.8 tddi има ли такъв клапан? Като развия капачката на маслото като е загряла колата духа от там но за 7000 км ми е бутнала 200 грама и вероятно от турбото.Колеги а на 1.8 tddi има ли такъв клапан? Като развия капачката на маслото като е загряла колата духа от там но за 7000 км ми е бутнала 200 грама и вероятно от турбото.
Нямаш повод за притеснение, всички мотори духат (затова имат отдушници), като вземе да ти гори над 1л/1000км, тогава почвай да мислиш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Dimitar Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 14 юли 2008, 22:26
Модел на автомобила: форд ескорт 95 1.4i
Status: Извън линия

Re: Картерно налягане

Мнение от Dimitar Georgiev » 10 мар 2011, 00:10

Колеги никой не писа нищо за тези съчми дето са ги навряли в маркуча за който ви писах по горе,моля някой да обясни ако въобще на някой му е направило впечатление подобно нещо,благодаря предварително.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта