смяна на двигател
- лудия
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 23 май 2010, 19:27
- Модел на автомобила: ескорд
- Status: Извън линия
смяна на двигател
Здравейте колеги преди година си купих ескорт 1.8д .До тук добре НОО само толкос и се започна .Първо беше гнп-то (сложих ново) после ремъци скъса(нови,старите бяха на 2000км) и да не изброявам всичко но всеки месец по нещо до днес.Незнам защо но 1 клапан "реши" да се забие в 1 бутало(3 цилиндар).Та въпросче то ми е можели да се замени дизел 1.8 с същия бензин,защото хич не съм доволен от този дизел.Благодаря предварително.
калъмата е велика работа
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
Много по-лесно ще е да смениш цялата кола.
За дизел към бензин ще трябва да смениш:
1) резевоар и всички горивопроводи
2) двигател с всичко около него
3) често охладителната система (радиатор, казанчета, маркучи) имат разлики
4) скоростна кутия - дори и да пасне като сглобка и размери на съединител/притискател, най-малко предавателните числа са различни
5) маркучи/тръби/компресори за хидравлична рейка (ако има такава)
6) тръби/маркучи/компресор климатик (ако има)
7) окабеляване
8.) изходни колектори и всички гърнета
Сигурен ли се че можеш да се справиш с това, и най-вече сигурен ли си че има смисъл ?
За дизел към бензин ще трябва да смениш:
1) резевоар и всички горивопроводи
2) двигател с всичко около него
3) често охладителната система (радиатор, казанчета, маркучи) имат разлики
4) скоростна кутия - дори и да пасне като сглобка и размери на съединител/притискател, най-малко предавателните числа са различни
5) маркучи/тръби/компресори за хидравлична рейка (ако има такава)
6) тръби/маркучи/компресор климатик (ако има)
7) окабеляване
8.) изходни колектори и всички гърнета
Сигурен ли се че можеш да се справиш с това, и най-вече сигурен ли си че има смисъл ?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
Забрави предните пружини, че инак ще тръска като електрокар.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- лудия
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 23 май 2010, 19:27
- Модел на автомобила: ескорд
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
Ами да ви кажа др. вариант е да направя основен ремонт + нова глава.Та се чудя какво да правя.Започна да ме боли глава
калъмата е велика работа
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
На скрап и следващата,защото е безмислено.
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
Сменяй колата и този път си отваряй очите като купуваш. Най-добре си води някой за консултация.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- лудия
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 23 май 2010, 19:27
- Модел на автомобила: ескорд
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
За сега ще сменя само мотора намерих си същия но с торбинка за 350лв.Пък после ще видим.
калъмата е велика работа
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: смяна на двигател
Moже би трябва да помислиш за ЕКУ със съответния му PATS (имобилайзер) модул, или да си преработиш помпата да работи без споменатите кутийки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта