Въртел със к-джетроник

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Sierrata
потребител
потребител
Мнения: 365
Регистриран: 27 май 2007, 13:04
Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Въртел със к-джетроник

Мнение от Sierrata » 09 май 2011, 01:33

колеги даваите съвети колата е сиера хр4 2.8 цапа свещи ,гори много ,и отзад мирише страшно много на суров бензин ,помагаите _friends_ всяка помощ ще бъде и полезна за колега от русе с множкото сиерки (честито за новото хр4х4)
Изображение
Only cosworth is my God

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въртел със к-джетроник

Мнение от cosworth team ruse » 09 май 2011, 01:39

Изображение

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въртел със к-джетроник

Мнение от cosworth team ruse » 09 май 2011, 01:42

колеги я помагайте че и аз от няколко дена съм с такъв мотор даже ако имате и подробни снимки кой маркуч и там други работи къде се връзват към смукателя ако може с подробни снимки

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въртел със к-джетроник

Мнение от tropper » 09 май 2011, 10:23

Тук - http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&t=46562" onclick="window.open(this.href);return false; - има едно ръководство за Ескорт, в което са засегнати Джетрониците. Може и да ви помогне *00147*
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
Sierrata
потребител
потребител
Мнения: 365
Регистриран: 27 май 2007, 13:04
Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въртел със к-джетроник

Мнение от Sierrata » 10 май 2011, 02:11

Благодаря колега,но все пак се интересуваме конкретно от сиеровия к-джетроник :roll:
Изображение
Only cosworth is my God

Milcho
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: Въртел със к-джетроник

Мнение от Milcho » 10 май 2011, 19:29

За мотор PRT ли става дума?

Изображение

Потребителски аватар
Sierrata
потребител
потребител
Мнения: 365
Регистриран: 27 май 2007, 13:04
Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въртел със к-джетроник

Мнение от Sierrata » 10 май 2011, 23:34

да за същия става въпрос
Изображение
Only cosworth is my God

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въртел със к-джетроник

Мнение от ludavoda » 11 май 2011, 01:03

Дюзите, как са?

Потребителски аватар
Sierrata
потребител
потребител
Мнения: 365
Регистриран: 27 май 2007, 13:04
Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въртел със к-джетроник

Мнение от Sierrata » 11 май 2011, 01:18

ами биват,но разхода е завишен доста също, това се получава след 2 годишен престои някъде ,преди това работеше идеално а сега..... *00147*
Изображение
Only cosworth is my God

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въртел със к-джетроник

Мнение от ludavoda » 11 май 2011, 01:28

При мен прави така от дюзите. Не казвам, че при теб е така...

Потребителски аватар
Sierrata
потребител
потребител
Мнения: 365
Регистриран: 27 май 2007, 13:04
Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
Местоположение: Нова Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въртел със к-джетроник

Мнение от Sierrata » 11 май 2011, 02:00

значи все пак разход,цапане на свещи и черен пушек със остър мирис на суров бензин може да е от дюзите? ще провбвам 6-те дюзи във шише пак да ги огледам _friends_
Изображение
Only cosworth is my God

Milcho
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: Въртел със к-джетроник

Мнение от Milcho » 11 май 2011, 11:37

Трудна работа е с тези механични инжекциони вече.

И все пак обърни внимание на номер 9 на схемата горе. Това е клапан, който впръсква допълнително количество гориво при студен старт. Управлява се колко време да впръсква от номер 10 (включвател с биметална пластина).

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта